-
Maksym Jankowski
Kopie do techniki renderu. Rozeznaje sie w tym hard soft brushowaniu. Skradam sie żeby którąś skończyć i zobaczyć jak daleko moge ją pushnąć. Tylko nie chce wchodzić w taką manierę że teraz będę renderował każdy pixel bo mi to niepotrzebne, także tbcontinułed Małe zleconka good news, na dole lineart sprzed 3 miesięcy, a to wynik wdrożenia porady Sebastiana sprzed roku :P czyli szkicownik i [prawie] codziennie klepanie w zasadzie grupy tematów. Metodykę sobie wyrobiłem, na dłonie, twarze, anatomie, ubrania, wdrażam sobie teraz maszyny, archi i roślinki. muzg debil sie uparł żeby nie przyjmować czegoś takiego jak "well enough" więc troche nie wchodze dalej w te rendery bojąc sie pakowania w nie czasu [bo takie cizi-mizi muskanie pędzlem to nie mój cel] ale z drugiej strony jakoś nie wiem kiedy sie zatrzymać i jak żeby było czytelne i fajne z tym hard brushem bardzo spoko jak sie człowiek wyluzuje i troche kolejność ogarnie. Zaśpisz sie nad tabletem i trzeci raz tą samą plamę rzeźbisz. Ale fajny taki no fucks given jednym brushem, może porobie/przerobie więcej w ten sposób żeby właśnie odpuścić.
-
Maksym Jankowski
Sheeesh ale to zaczęło teraz wyglądać :O dope. Rzeczywiście ręce zniknęły, on mial je założone i skrzyżowane, ale w tej skali to znika. Coś w inną stronę, taka o postać. Trochę wszystko do poprawy. Muszę lepiej się przyjrzeć ubraniom i jakieś ciekawsze te fałdy. Plus zesztywniał. Lubię takimi kreskami prostymi rzeźbić ale trochę kompozycja postaci i sylwetka do tego nie pasuje, jakby chciał być takie organiczny i miękki a nie mógł. I słabo te detale rozłożone, sporo wolnego miejsca, pokolorować tego ni idzie. Zastanawiam się czemu to działa u death burgera a Tu Ciężko mi to zastosować.
- Maksym Jankowski
-
Maksym Jankowski
A to sie ciesze :D ide z tym co wychodzi spod pędzla i zakładam że styl wyjdzie po drodze, nie ma co go forsować, ale chyba każdy ma tak, że chce rysować np. jak artysta który go zainspirował. Ja strasznie lubię Dominika Mayera i Mignole, ten geometryczny styl, sporo graficznych kształtów, mocne kolory
-
Maksym Jankowski
Pocisnąłem ile sie dało. Robiłem na gradient mapie, potem ręczny overpaint. Widać że niedociągnięte jest pare miejsc, chce jeszcze coś dorzucić żeby zobaczyć ile da sie z renderu wycisnąć. Troche już czuje że sie to nie klei, jest za dużo detalu, i takie rzeźbienie bez smaku, ale ja jestem zadowolony, bo sobie na małym fragemencie zobaczyłem jak to jest pójść w to rzeźbienie. Następnym razem spróbuję bardziej malarsko, jakoś ze smakiem.
-
Maksym Jankowski
- Maksym Jankowski
- Maksym Jankowski
- Maksym Jankowski
- Sebastian Szmyd
Kaduk zajebisty, subtelny złodziejaszek z pałą xD dzięki że pokazałeś że się da okrąglakiem, dla mnie to ekstra bo widać że jak się wie co się robi to można nawet takim prostym, więc nie ma się co na razie w fikuśne pędzle bawić tylko o p a n o w a ć p o d s t a w y ;- :D -; Co do świata, ciekawe kominy co do śmiertelności, jak prowadziłem rogi swojego czasu to słowo w słowo miałem te same zasady. Mnie to skłaniała wszechobecna w popkulturze, fantasy itd walka która wydawała się być osią wszystkiego. Wielki zły zawsze miał showdown I kulminacja akcji była pojedynkiem. Najłatwiej to przedstawić (dosłowne starcie dobra że złem) ale jakoś czuć że w wielu filmach był potencjał na więcej, niż parę okrzyków i wymian ciosów na koniec fabuły - tym bardziej jestem ciekawe jak się scenariusz rozwinie :D Co do komentarzy o długich przedramienionach to mi wpadła myśl że może pomogłoby wyciągnięcie proporcji palców względem nadgarstka i całej postaci, wtedy całą ręka zyskuje takie rozciągnięte proporcje. Chociaż wtedy robi się ghul, pajęcze palce też nadają konkretny ton, nie wiem czy by pasował akurat do tej postaci- Maksym Jankowski
- ZiN
- Maksym Jankowski
No ja bardzo lubie takimi poligonami rysować. Szybciej jest, bardziej to zrozumiałe dla mnie, i bardziej przemawia do mnie taki ornamentyczny styl, jakby to witraż był. Taki niedopowiedziany, ale w oku zlewa się w całość. softy klepię żeby wiedzieć co ew. opuszczam. Robiłem twarz w tym tygodniu, nie skończyłem. Ten Hardy Fowler co go wysyłałem u ZiN'a fajnie operuje twardą i miękką krawędzią, dodatkowo robi to na maskach, co dużo ułatwia. Bardzo czysty ma ten workflow @Ania dzięki wielkie za wyjaśnienie, u Scotta jest o tym 5 stron i trochę odpadłem xD a też ciągnąc temat wiedzy w malowaniu @ZiN to uwielbiam takie rozkminki, i wiedzieć dlaczego widzimy to, co widzimy. To jak sie zauważa kontrast jednoczesny w prawdziwym życiu, albo dlaczego ma sie powidoki koloru dopełniającego gdy patrzymy na bardzo jasną plamę czegoś przez długo czas. Z tym że właśnie ostatnio chyba za dużo siedze w tych zasadach i troche mnie to usztywnia. Ale z tymi falami mega ciekawe. Dzięki @SebastianSz za zajebiste refki 😄 pomaluje tak więcej. Właśnie jak nie miałem za bardzo mózgu na ćwiczenia to wziąłem kolory z kulki i zrobiłem z nich świniaka. Przeszedł parę faz, ten żółty rzyg był najpierw, potem linearnie trochę mu charakteru dodałem, no i potem plama na plamie. Ten po lewej był z wyłączonym lineartem. I z tego co pamiętam starałem się ograniczać blendowanie do minimum. Z daleka nie było różnicy - te plamy i tak w oku sie zlewają i ładnie grają jak walor i kolor jest dobrany dobrze, szkic pod spodem siedzi itd. A medyk to figurka, chciałem sobie na warstwy powrzucać i porenderować jak pan bóg przykazał, ale strasznie dużo czasu zeszło a efekt taki no że jest. Ja to lubię zostawić niedopowiedziane brudne troche, jak mam zrobić taki czysty render to ciągle wracam i w nieskończoność poprawiam- Maksym Jankowski
ćwiczenia przełożone na coś własnego [[design pozostawia do życzenia]] finalna wersja to lewy górny róg wolałbym dążyć do bardziej painterly stylu - najpierw luźny szkic, potem wycinanie fajnych kształtów na warstwach, docinanie ich na warstwach, i potem przemieszanie tego żeby nie wyglądało na takie suche i airbrushowe po prawej od niego jest taki luźny overpaint. Szybciej mi sie tak pracuje i ma to więcej charakteru, ale jednak nie ma żadnych soft krawędzi, więc gościu wygląda jak z drewna na przyszłość spróbuję zrobić jakiś przemyślańszy design, i połączyć hard i soft bryły, i w softach dodać jakieś drążenia, znaki i detale, to chyba doda charakteru do takiej obłej bryły kopiaMaksym_j obserwuje zawartość → [WIP] Nepentes- [WIP] Nepentes
ale zajebiste te latające obręcze wokół pszczółki 😄 idzie to w ekstra kierunku, podłączam się do oglądania
Powiadomienie o plikach cookie
Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności