Skocz do zawartości

Selph

Members
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Kraków, Polska

Selph's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Tez sprubuje cos sklecić na ta edycje, chce zrobic sierociniec (wlasciwie to pozastalosci) , z jednej strony morze , a z drugiej wielka laka porosnieta kwiatami przez ktora prowadzi zarosnieta sciazka. Co z tego wyjdzie to jeszcze nie wiem?, zabiore sie za to dopiero podczas ferii (od 31 stycznia).
  2. Z tym monitorem to troche dziwna sprawa bo wszystko zalezy z jakiego kata jest pokazany, troche poszerzylem kineskop ,mam nadzieje ze jest lepiej.
  3. mały update..
  4. Wreszcie weekend ,posiedzialem troszke i dodaje pare obrazkow...
  5. Genialne ,swietny pomysl z tymi pajakami :)
  6. No ,no pecet naprawde ciekawie to zrobiles ,ale jak dla mnie to moze lepiej by wygladal jakby szyby mniej przeswitywaly i bardziej odbijaly otoczenie.
  7. WOW robi. Mi troche przypomina "samolocik" batmana (in plus of course :D).Fajna pracka.
  8. Witam ponownie. Dorzucam kolejne shoty z dodanymi elementami.
  9. Pokoj jest zamkniety a to nie stelarz tylko biurko pod qmpa :D
  10. Maly update, wrzucam shota z troche innym ustawieniem mebli. PS.Oswietlenie probne (do wymiany).
  11. Mi sie bardzo podoba (zdanie noob'ka :D) ,ile jest swiatel w scenie?
  12. Dorzucam 1 shot z proba swiatla.I od razu pytanie ,jak to doswietlic ?.na tym screenie uzylem direct light (dolaczam pozycje swiatla).
  13. Witam, wpadlem na pomysl zeby sprubowac odtworzyc (w miare moich mozliwosci ) jak najlepiej moj pokoj. Wrzucam 1 render.Przedstawia on mniej wiecej ujecie kamery.
  14. Naprawde fachowo, sam teraz prubuje stworzyc swoj pokoik. Mam tylko jedno pytanie. Renderowales v-ray free czy pelnym ??
  15. DObra posiedzialem troszke nad tym, dorzucilem v-raya,podbilem rozdzialke i AA tez sie znalazl i wyszlo takie "cus"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności