Jump to content

bartq

Members
  • Content Count

    142
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About bartq

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Stalowa Wola
  1. No no Loozack dobra robota nie ma co, forumowicze mają brać z kogo przykład :) Zresztą sam bym chciał mieć tyle cierpliwości i robić tak perfekcyjne modele jak Twoje
  2. Ładnie :) Piękny lakier, fajnie że nie użyłeś hdri robiąc render "w studiu", co do modelu to dziwnie wygląda tylny słupek, zaraz za kantem tylnego okna - jakby ktoś go stuknął :|, cała reszta idealna.
  3. Model roxorski jak zwykle w Twoim wykonaniu, materiały też niezłe :) Ale z tłem w nowych renderach to jakaś porażka, coś Ty z nim zrobił ze składa się z kilku kolorów ???. Ale kto tam patrzy na tło :P (no ja, ale ja sie nie znam ;).
  4. Dzieki za komentarze; model robiłem w poly oczywiście; w samochody w maksie bawię się gdzieś od czerwca 2003; mrkrzysiek: mogłeś widzieć już gdzieś indziej ten model, to ten sam i oba są mojego autorstwa :>.
  5. Takie podchwytliwe pytanie - dlaczego poly? :D
  6. tak, mały... tak, wstrętny :D ale na szczęście Volkswagen już przygotowuje wersję WRC http://img133.exs.cx/img133/2402/9020image0ir.jpg :D
  7. thx :) model na podstawie hmm blueprintów i zdjęć... (blueprinty z wersji koncepcyjnej a wersja produkcyjna troszke się różni miejscami). Model i render w 3dsmax7/mental ray.
  8. Miałem tego nie zamieszczać ale co mi tam, krytyka zawsze się przyda. No więc: Bugatti Veyron, czas robienia jak na mnie ekspresowy (8dni +1 na renderowanie) co chyba widać w niektórych niedoróbkach... Troche słaby sampling ale już nie mam kiedy tego drugi raz wyrenderować, głównym celem przy tym modelu było jak najszybsze go skończenie ;)
  9. Już ci dałem przykład Gothama. to moja ostatnia wypowiedź w tym temacie (i tak wykorzystałem swój roczny limit postów;), czasem chyba lepiej ustąpic. Jak chcesz pogadać to zapraszam na gg/tlena. Tutaj syfu robił nie będę, bo ten topic powinni skasować zanim ktokolwiek zdążył odpowiedzieć.
  10. I gdyby (gdybu gdybu) tak było to trzeba stworzyć oddzielny dział dla robiących samochody? Jaki ty masz wogóle cel w tym co próbujesz udowodnić?
  11. Sądzę że tak, bo samochodów zrobiłem (skończyłem) już przynajmniej 5 a zrobić czegoś organicznego jeszcze nie próbowałem. A gdybanie nie ma sensu. Gotham ma chyba wystarczające doświadczenie w obu dziedzinach (choć samochodu jego autorstwa jeszcze nie miałem okazji zobaczyć) i słuszności jego wypowiedzi na ten temat nie będę podważał. Co do zakańczania dyskusji to, jeśli ktoś ma argumenty, nie widzę powodu, żeby ją przerywać, ale jak ktoś pisze "a nie bo tak" to chyba rzeczywiście EOT.
  12. nielot007 - jak robisz "organike" to zazwyczaj sam wymyślasz daną postać czy co to tam robisz i musisz uważać żeby wszystko było poprawne z anatomicznego punktu widzenia. Spróbuj zrobić własny samochód od podstaw, tak żeby zachować wszystkie proporcje, żeby były dobre światła, żeby pasażerowie mieli wygodnie, żeby zmieścił się silnik itp... A to że prawie wszyscy na forum (w tym ja, żeby nie było) robią samochody z blueprintów to już ich problem ;). Gdybyś do modelu organicznego miał tak dokładne referencje jak do samochodu to trudnośc zależała by pewnie tylko od staranności i doświadczenia w modelowaniu danej rzeczy. Acha może nie piszcie tekstów typu "dajcie im ten dział jak tak chcą" bo zarówno pomysł ten jak i praktycznie wszystkie (z jednym wyjątkiem) głosy "za" są dziełem osób, które samochodów robić nie potrafią/nie lubią.
  13. Zmieniłem temat na bardziej ogólny ;). Btw Eco zrobiłeś świetne wnętrze, ale mogłeś troszke bardziej efektownie zaprezentować model na renderach :) Tak imho...
  14. Elmo33 piękny ten wozik, widze że też podszedłeś do tego na poważnie :)
  15. Tutaj na forum jest jeszcze praca Mastera Kiełbastera http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=11420 i [HF]'a: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=11414 . Design: starałem się wymyślać wszystko samemu ale np. tylny spoiler - nie wiem jakiej to firmy ale widziałem taki w Nissanie S15 teamu Rotora i mi się spodobał :). Progi - początkowo były zupełnie inne, potem zrobiłem takie jak ma Pagani Zonda ale potem je jeszcze przerobiłem. Przednie światła - ktoś może powiedzieć że Impreza Wrc miała podobne ;). Co do mojej nauki modelowania to było to zrobienie forda focusa spline'ami według tego tutoriala: http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs110/tutorial.htm . Jednocześnie czytałem forum i w końcu przerzuciłem się na polymodeling. Z tutoriali polecam te (choć żadnego z nich nie przerabiałem, to co umiem opiera się w na tym co przeczytałem tu na forum lub sam odkryłem ;) ): http://www.evermotion.org/car/CAR.htm http://www.3dluvr.com/grid/tut3D/tut3d.htm http://www.munkmotion.com/tutorials/nsx/1a.htm http://www.wide3d.no/tutorials/Car_nurms_01.htm http://www.lwg3d.com/forums/showthread.php?t=14554
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy