Skocz do zawartości

g:j:r

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. g:j:r odpowiedział Kris_R → na odpowiedź w temacie → Zloty/Meetingi
    Dzięki wszystkim! Miło było Was poznać:) Czekam na powtórkę!
  2. g:j:r odpowiedział Kris_R → na odpowiedź w temacie → Zloty/Meetingi
    Chociaż jestem forumowym zombie;), który wyszedł z nory pod X latach totalnej nieaktywności, z chęcią wezmę udział w spotkaniu, zwłaszcza, że działam co nieco w branży filmowo-chałturowej. Poza tym jakiś czas temu przekonałem się do Blendera i powoli powracam do świata 3d:) Edit: mi też Dragon pasuje.
  3. g:j:r odpowiedział madman1987 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    ej no ludzie bawcie sie a nie na forum siedzicie:P
  4. Zapowiada sie ciekawie. zastanow sie co zrobisz z drzwiami... moze zrob jednak podzial. bylaby jeszcze bardziej sportowa konkurencja dla Maserati Quattroporte:) Powodzenia
  5. g:j:r odpowiedział marcin wuu → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    to ja cos powiem. nie wyglada zbyt małpowato? wiadomo, to ma byc goryl;), ale tez czlowiek:] nie lezy mi laczenie glowy z tułowiem - za szeroki ten kark, albo szyja za niska
  6. g:j:r odpowiedział g:j:r → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Dzięki wielkie za sugestie, nie do końca się zgodzę co do wysokości ucha. Co było w miarę łatwe do poprawienia to poprawiłem. Tą główkę najwyżej oteksturuję i na tym skończę - może wtedy pokażę, aktualnie zaczynam ćwiczyć wingsa:D
  7. g:j:r odpowiedział nielot007 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    łapki nie za duże?
  8. g:j:r odpowiedział marcin wuu → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    ja gdybym spotkał w ciemnej uliczce kolesia o wyglądzie ekscibita albo 50 groszy to nie czułbym się zbyt komfortowo:P
  9. g:j:r odpowiedział marcin wuu → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Bardzo fajnie, chociaż mi się wydaje że uszko troszeczkę za małe. Na widoku 3/4 wygląda trochę mało groźnie jak dla mnie. Proponuję wzorować się na amerykańskich raperach. Pozdrawiam
  10. g:j:r odpowiedział pitekkkk → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    pitekkk nie chodzi mi o detale tylko o zarys ogólny. Zwłaszcza linia dachu, cala górna część nadwozia mi kojarzy sie z range roverem - czyli jest dosyć kanciasta - pomimo tych IMO przekombinowanych zafalowań - słupki idą pod podobnym kątem, tylny słupek ma podobną grubość. Nie mam nic przeciwko braniu wzorców z innych aut (nawet jestem gotów uwierzyć w to że nie zrobiłeś tego świadomie) - ale wg mnie w Twoim projekcie jest tak dużo motywów, różnych styli, że to wszystko nie trzyma się kupy. Fajnie, że praca jest skończona i że Tobie sie podoba.
  11. g:j:r odpowiedział pitekkkk → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Mi też concept się nie podoba. Zarys przypomina połączenie fabii, mini i range rovera - czyli dosyć dziwne połączenie, a detale, np. grill kojarzą mi się z taką NRD-owską cieżarówką IFA. Nie mogę się oprzeć wrażeniu ze praca była robiona na szybcika. Felgi sie bronią.
  12. g:j:r dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Zamieszczam cos po dluuugiej przerwie. Troche sie bawie w organike ostatnio, za trzecim podejsciem udalo mi sie zrobic twarz kobieca ktora w pewnym stopniu mi sie podoba;) Wiem ze jeszcze duzo pracy przede mna, mam nadzieje ze poradzicie co trzeba poprawic. Z góry dzięki! Pozdrawiam
  13. g:j:r odpowiedział mrkrzysiek → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Naczytalem sie opinii o Wiedźminie na paru forach, zwlaszcza zagranicznych. Bylem bardzo ciekawy jak ludzie przyjmuja gierke, bo mi sie ona bardzo spodobala. Nie gram zbyt czesto, poza hattrickiem, a za RPG-ami nie przepadam (w BG demo i Diablo nie udalo mi sie "przejsc" etapu kreowania postaci). Generalnie wiekszosc opinii byla pozytywna albo bardzo pozytywna, ale znalazly sie tez krytyczne. Za to kiedy wszedlem na polskie forum (chyba onet) to koparka mi opadla. Niski poziom dyskusji i masa postow ostro jadacych po grze. Krytyka ta ma zarowno na polskich jak i zagranicznych forach, a nawet w niektorych recenzjach bardzo podobna wymowe. Ludzie czepiaja sie 2-3 szczegolow i zabieraja sie za nie ze wszystkich stron. Co ciekawe ja sam grajac nie spotkalem sie z wieloma niedorobkami o ktorych mowa - na moim sprzecie (c2d e6300, 3gb ram, gf7300gt) gra owszem, laduje sie dosyc dlugo, ale tylko dla duzych lokacji, a i tak jest to czas akceptowalny (niewiele dluzszy nic w farcry - gra w ktora gralem ostatnio przed wiedzminem:])). Znalazlem tez opinie ze sie wysypuje - mi wysypala sie tylko raz i to przed tym jak ja zarejestrowalem:> System walki jest calkiem niezly i wcale nie opiera sie na zabijaniu myszki, po parunastu walkach ma sie nad nim niezla kontrole i mozna robic z Wiedźminem fajne rzeczy. No, ale watek jest o intro a nie o grze. Nie zamierzam jakos ustosunkowywac sie do wypowiedzi przedmowcow, ale wydaje mi sie ze w tym co powiedzial Nezumi jest troche racji - nawet tutaj jest troche polskiego smedzenia i krecenia nosem. Chociaz i tak duzo wiecej jest konstruktywnej krytyki. Moje zdanie co do intra jest takie - nie powalilo mnie, ale czy intro musi powalac? Raczej outro:] Tak samo nie powalila mnie zadna ze wstawek do Warcrafta 3 (chociaz obejrzalem chyba tylko 3, potem gra mi sie znudzila), ale podobaly mi sie i uwazam ze intro do Wiedźmina nie ma sie czego wstydzic porownujac je z dziełkami blizzarda. Jedyne co mnie troche zrazilo pod wzgledem technicznym to zawalenie sie daszku po upadku strzygi na niego - jakies takie sztywne, na mnie wywarlo wrazenie niedopracowanego. Reszta jest naprawde spoko, troszeczke zajezdza Katedra wg mnie, ale to chyba dobrze, ogladalo mi sie je z duza przyjemnoscia. Zwlaszcza zakonczenie, zajrzenie w zeby ksiezniczki a potem jej niespodziewany atak na Wiedzmina wyszlo dobrze - tak sobie to wyobrazalem czytajac opowiadanie Sapkowskiego.
  14. g:j:r odpowiedział QMAN → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    dobra juz czaje, nie przeczytalem postow wyzej. w sumie jedyne co mi przychodzi do glowy to przelaczenie drivera na opengl w menu customize->preferences na zakladce viewports (choose driver, revert from direct3d i wybierasz opengl).
  15. g:j:r odpowiedział QMAN → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    jesli dobrze rozumiem, to musisz po prostu usunac ta sciane. robisz convert to editable mesh/poly (klikasz prawym na nazwie obiektu) na zakladce modifiers i wybierasz edycje polygon rozwijajac liste klikajac na znak +. zaznaczasz niepotrzebna sciane i naciskasz delete. Taki box to jednak nie jest najlepsze miejsce na schematy.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności