Jump to content

<Lukas>

Members
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About <Lukas>

  • Rank
    Member
  • Birthday 10/05/1983

City (optional)

  • Miasto
    Żyrardów
  1. Merry 3d-max.... X-max..... mas.... Christmas ;P
  2. Gościu ma trochę dziwne usta, bardzo sztuczne, reszta jest ładna jeśli chodzi o model, ucho mi się podoba. Oswietlenie trochę do poprawienia moim zdaniem i cień, mnie osobiście razi ten cień nosa, jest zbyt ostry, ale ma ładną kontrę zza pleców, fajny klimat się tam nawet robi. To co jest niestety najgorsze w tej pracy to kadr, daj mu trochę powietrza z lewej strony, albo strzel drugi profil ;). Co do podobieństwa to musisz zmienić mu ułożenie tych ust, o charakterze postaci decydują usta, proponuję na bardziej ironiczny ;) pozdro
  3. jedyny sposób by się o tym wszystkim przekonać to nakręcić film :) tak więc, kamery w dłoń
  4. Chyba wiem o co Ci chodzi, sam się nad tym zastanawiałem jak oni to robią że film wygląda filmowo ;) zauważyłeś różnicę pomiędzy filmem europejskim a amerykańskim? od razu można stwierdzić gdzie został zrobiony. Po pierwsze myślę że duża część tego jak wygląda film to sprzęt i technika i nie mam na myśli cyfrówek tylko tradycyjną kliszę filmową, jakość kamer i obiektywów i filtrów na nie, obróbka i montaż są cyfrowe wraz z dodawaniem efektów, ale samo kręcenie to raczej tradycyjna sztuka. Ze zwykłej cyfrówki nie osiągniesz takiego efektu, nie ta jakość, rozdzielczość, paleta kolorów i uchwycanie głębi ostrości. Po drugie to umiejętne oświetlanie sceny i używanie odpowiednich lamp, temperatura, barwa, tu się przydaje wiedza fotografika a nawet malarza. Po trzecie, ten styl w jakim wytwórnia czy inny twórca fimowy tworzy swoje dzieła jest przez nich chroniony i nie podzielą się swoją tajemnicą, tak jak dobry kucharz czy iluzjonista. A sam wizualny odbiór filmu to może być subiektywne wrażenie. W naszym kraju pod tym względem tłucze się amatorszczyznę, a powodów dla których tak jest, jest tyle ile dziur w naszych drogach. Pierwsze czego brakuje to pieniędzy i technologii, bo ludzi i talentu jest od cholery
  5. super, działa rewelacja, zauważyłem nawet pewną oszczędność czasu przy renderingu, dzięki za pomoc
  6. Mam takie pytanie, czy możliwe jest by źródłem światła był dowolny obiekt np. box, czy można mu przypisać jakieś opcje by świecił, nie chodzi mi o glow, aktualnie próbuję rozkminić działanie mental ray'a w max7 i wpadł mi do głowy taki pomysł czy uda się zrobić coś takiego jak opisałem powyżej, o ile dobrze pamiętam coś takiego było możliwe w final render, ale nie pamiętam czy to była standardowa opcja czy wymagała jakiegoś pluginu
  7. dzięki za opinię, zwykle tak jest że coś zmajstruję w jakieś pół godziny a rendering trwa zawsze za długo, nie mam cierpliwości, brakuje mocy,ale będzie lepiej
  8. render w mental ray'u max6 + efekt na kamerze, podoba się??
  9. postać nie ma nóg, to postać częściowo eteryczna, a to coś to kawałek powiewającego materiału
  10. na początku było ATARI...................... później commodore 64, ładniejsza grafika niż w atari i aż 32 kolory na monitorku, jak wsadziło się kasetkę do magnetofonu i zaczął przerabiać to i w football można było pograć później pierwszy poważny blaszak, obudowa typu desktop (bardzo poręczna) procek AMD na stałe przytwierdzony do płyty szybkości 33Mhz DX, grafika trudno wyczuć, a całość obsługiwana przez aż 8 MBRAM, dysk miał oszałamiającą pojemność 213 MB, można było pośmigać (warcraft rządzi).............. następnie była przepaść technologiczna pentium II 266, 64 ram, 4GB dysk, trident na AGP i akcelerator VooDoo 2, to była magia, ale kineskop monitora nadal przypominał krzywiznę żarówki w skali 14 cali a obecnie.... powrót do korzeni AMD athlon 1,4 512ram , ECS k7s5a, 160GB dysk i coś z czego byłem, jestem i będe dumny - ATI Radeon 8500, oryginalny produkt ATI :)
  11. Co w sumie co jest lepsze, stare dobre AGP czy nowe PCI-Express, jaką to ma przyszłość i czy ktoś może powiedzieć z doświadczenia jak sprawuje się karta na PCI-X w 3ds i w innych takich sprawach, w co lepiej zainwestować?
  12. Co w sumie co jest lepsze, stare dobre AGP czy nowe PCI-Express, jaką to ma przyszłość i czy ktoś może powiedzieć z doświadczenia jak sprawuje się karta na PCI-X w 3ds i w innych takich sprawach, w co lepiej zainwestować?
  13. w szczególności poszukuję działania TOY CAR, oraz czegoś co powodowałoby że samochód przejeżdża przez nierównośći na drodze, materiały jak zrigować samochód i animować żeby reagował jak prawdziwy na torze, chętnie wysłucham wszelkich rad, pomysłów i koncepcji
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy