master kiełbaster -> kurcze te cycki tak ursosły jak dałem pusha i shella.. były mniejsze :) ale jak dodam kilka androidowych detali to może jakoś nie będą sie tak rzucać w oczy
weinert -> chciałem zachować trochę tajemnicy ale w bitwie niestety się nie da..
streaker -> skórka nie gotowa... to co na nią wrzuciłem to tylko tak by zobaczyc jak się prezentuje z refleksami, nadal ją modeluje i do ukończenia trochę długo a skórki na końcu :)
oo.. hehe ale tamten jest brzyyyydki
hmmm.. nie wzoruje Ewy na niczym.. po prostu lece z głowy a myslę że u wszystkich gości podobna wizja androida po tych wszystkich filmach, anime i innych prackach cg
jeśli chodzi o powierchnię ostatecznie chciałbym wypróbować dwa shadery jeden ładny błyszczący z odblaskami a drugi z sub surface scateringiem (taki efekt jak w "ja robot" ze świecącym sercem pod klatką piersiową) ale to drugie to nie wiem czy dam radę :P
ok a co powiecie w takim razie na taki kolor skórki węża?
co do Ewy i jej piersi.. wyglądają trochę sztucznie bo.. cała Ewa będzie sztuczna ( jak bym miał stworzyć żywą Ewę to z pewnością zrobiłbym ją bardziej w Rubensowskich kształtach.. )
no więc Ewa nie będzie człowiekiem tylko pierwszym modelem androida o kodzie " Eve 001"
zamieszczam dalsze szuczne krztałty Ewy :) :
drzewka z pluginu, część to otektsurowane plane'y, trawa też plugin (ornatrix) i plane'y porozrzucane wszędzie za pomocą funkcji scater
btw. mgiełka miała być ale plane'y odznaczają się na mgle... wie ktoś dlaczego opacity maps na plane'ach zasłaniają mgłę? i da się jakoś to ominąć?.. jak nie to trudno :) zawsze zostaje photoshop :)
węża przedłużę oczywiście.. dopasuje go do scenki i dopiero zacznę męczyć się z jego tekturami...
nóżki u węża sobie podaruje.. jakoś mi się nie widzi taki zwierzak.. z nóżkami to zwykła jaszczurka a nie wąż.. to i tak tylko symbol i wąż to wąż więc będzie bez nóżek
Witam wszystkich :) Dawno mnie tu niebyło... W ostatniej bitwie, w której brałem udział nie było czasu by wytrwać do końca (praca, praca i jeszcze raz praca).
Więc czas trochę odkurzyć mojego 3d maxa.
Temat to mit (scenka biblijna) z Ewą, wężem i jabłkiem w roli głównej. Prosta scenka by nie porywać się z motyką na Księżyc.
Update:
fajnie praca sie rozwinela :) zielony kolor noktowizora jest fajny... moze mógłbyś spróbować dodać jakieś niewielkie zakłocenia.. rakiety tez by byly fajne ale musialbys nad nimi dobrze przysiasc zeby nie spaprac.. moglbys rowniez spróbować dodać troche zniszczeń tam gdzie potworek stoi.. jakies solidne pogorzelisko i zmien celownik.. na jakąś świetlistą zieleń
pzdr
w strone szyi.. i na boki.. tylek powinien tez byc plaski skoro na nim lezy... i lewe udo z jakims kantem jest ktory zlikwiduj.. a tak to calkiem niezle :) chyba.. :)