Skocz do zawartości

pomiot

Members
  • Liczba zawartości

    90
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Szczecin

pomiot's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. master kiełbaster -> kurcze te cycki tak ursosły jak dałem pusha i shella.. były mniejsze :) ale jak dodam kilka androidowych detali to może jakoś nie będą sie tak rzucać w oczy weinert -> chciałem zachować trochę tajemnicy ale w bitwie niestety się nie da.. streaker -> skórka nie gotowa... to co na nią wrzuciłem to tylko tak by zobaczyc jak się prezentuje z refleksami, nadal ją modeluje i do ukończenia trochę długo a skórki na końcu :)
  2. oo.. hehe ale tamten jest brzyyyydki hmmm.. nie wzoruje Ewy na niczym.. po prostu lece z głowy a myslę że u wszystkich gości podobna wizja androida po tych wszystkich filmach, anime i innych prackach cg jeśli chodzi o powierchnię ostatecznie chciałbym wypróbować dwa shadery jeden ładny błyszczący z odblaskami a drugi z sub surface scateringiem (taki efekt jak w "ja robot" ze świecącym sercem pod klatką piersiową) ale to drugie to nie wiem czy dam radę :P
  3. ok a co powiecie w takim razie na taki kolor skórki węża? co do Ewy i jej piersi.. wyglądają trochę sztucznie bo.. cała Ewa będzie sztuczna ( jak bym miał stworzyć żywą Ewę to z pewnością zrobiłbym ją bardziej w Rubensowskich kształtach.. ) no więc Ewa nie będzie człowiekiem tylko pierwszym modelem androida o kodzie " Eve 001" zamieszczam dalsze szuczne krztałty Ewy :) :
  4. wąż mocno zmodyfikowany, poprawiony i dopieszczony :) doszedł drugi bohater: jabełeczko :P i zabrałem się za trzecią bohaterkę, Ewcię
  5. początki węża:
  6. drzewka z pluginu, część to otektsurowane plane'y, trawa też plugin (ornatrix) i plane'y porozrzucane wszędzie za pomocą funkcji scater btw. mgiełka miała być ale plane'y odznaczają się na mgle... wie ktoś dlaczego opacity maps na plane'ach zasłaniają mgłę? i da się jakoś to ominąć?.. jak nie to trudno :) zawsze zostaje photoshop :)
  7. oki no to tło i bryły głównych bohaterów w niskiej jakości renderku... otoczenie zostawiam na razie tak jak jest teraz biorę się dalej za węża
  8. węża przedłużę oczywiście.. dopasuje go do scenki i dopiero zacznę męczyć się z jego tekturami... nóżki u węża sobie podaruje.. jakoś mi się nie widzi taki zwierzak.. z nóżkami to zwykła jaszczurka a nie wąż.. to i tak tylko symbol i wąż to wąż więc będzie bez nóżek
  9. oki wąż wymodelowany :) hmm jest dość dłuuugi więc może jakieś rady co do teksturowania? teraz wezmę się za otoczenie ... pani Ewa na koniec
  10. Witam wszystkich :) Dawno mnie tu niebyło... W ostatniej bitwie, w której brałem udział nie było czasu by wytrwać do końca (praca, praca i jeszcze raz praca). Więc czas trochę odkurzyć mojego 3d maxa. Temat to mit (scenka biblijna) z Ewą, wężem i jabłkiem w roli głównej. Prosta scenka by nie porywać się z motyką na Księżyc. Update:
  11. fajnie praca sie rozwinela :) zielony kolor noktowizora jest fajny... moze mógłbyś spróbować dodać jakieś niewielkie zakłocenia.. rakiety tez by byly fajne ale musialbys nad nimi dobrze przysiasc zeby nie spaprac.. moglbys rowniez spróbować dodać troche zniszczeń tam gdzie potworek stoi.. jakies solidne pogorzelisko i zmien celownik.. na jakąś świetlistą zieleń pzdr
  12. w strone szyi.. i na boki.. tylek powinien tez byc plaski skoro na nim lezy... i lewe udo z jakims kantem jest ktory zlikwiduj.. a tak to calkiem niezle :) chyba.. :)
  13. yea.. warhammer i skaveny :) mniami.. mam nadzieję że dasz czadu :)
  14. co tu dużo gadać.. dobra robota
  15. no to niewielki updejcik..niebyło na razie czasu na więcej szczegółów...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności