Skocz do zawartości

pomiot

Members
  • Liczba zawartości

    90
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Szczecin

pomiot's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. master kiełbaster -> kurcze te cycki tak ursosły jak dałem pusha i shella.. były mniejsze :) ale jak dodam kilka androidowych detali to może jakoś nie będą sie tak rzucać w oczy weinert -> chciałem zachować trochę tajemnicy ale w bitwie niestety się nie da.. streaker -> skórka nie gotowa... to co na nią wrzuciłem to tylko tak by zobaczyc jak się prezentuje z refleksami, nadal ją modeluje i do ukończenia trochę długo a skórki na końcu :)
  2. oo.. hehe ale tamten jest brzyyyydki hmmm.. nie wzoruje Ewy na niczym.. po prostu lece z głowy a myslę że u wszystkich gości podobna wizja androida po tych wszystkich filmach, anime i innych prackach cg jeśli chodzi o powierchnię ostatecznie chciałbym wypróbować dwa shadery jeden ładny błyszczący z odblaskami a drugi z sub surface scateringiem (taki efekt jak w "ja robot" ze świecącym sercem pod klatką piersiową) ale to drugie to nie wiem czy dam radę :P
  3. ok a co powiecie w takim razie na taki kolor skórki węża? co do Ewy i jej piersi.. wyglądają trochę sztucznie bo.. cała Ewa będzie sztuczna ( jak bym miał stworzyć żywą Ewę to z pewnością zrobiłbym ją bardziej w Rubensowskich kształtach.. ) no więc Ewa nie będzie człowiekiem tylko pierwszym modelem androida o kodzie " Eve 001" zamieszczam dalsze szuczne krztałty Ewy :) :
  4. wąż mocno zmodyfikowany, poprawiony i dopieszczony :) doszedł drugi bohater: jabełeczko :P i zabrałem się za trzecią bohaterkę, Ewcię
  5. drzewka z pluginu, część to otektsurowane plane'y, trawa też plugin (ornatrix) i plane'y porozrzucane wszędzie za pomocą funkcji scater btw. mgiełka miała być ale plane'y odznaczają się na mgle... wie ktoś dlaczego opacity maps na plane'ach zasłaniają mgłę? i da się jakoś to ominąć?.. jak nie to trudno :) zawsze zostaje photoshop :)
  6. oki no to tło i bryły głównych bohaterów w niskiej jakości renderku... otoczenie zostawiam na razie tak jak jest teraz biorę się dalej za węża
  7. węża przedłużę oczywiście.. dopasuje go do scenki i dopiero zacznę męczyć się z jego tekturami... nóżki u węża sobie podaruje.. jakoś mi się nie widzi taki zwierzak.. z nóżkami to zwykła jaszczurka a nie wąż.. to i tak tylko symbol i wąż to wąż więc będzie bez nóżek
  8. oki wąż wymodelowany :) hmm jest dość dłuuugi więc może jakieś rady co do teksturowania? teraz wezmę się za otoczenie ... pani Ewa na koniec
  9. Witam wszystkich :) Dawno mnie tu niebyło... W ostatniej bitwie, w której brałem udział nie było czasu by wytrwać do końca (praca, praca i jeszcze raz praca). Więc czas trochę odkurzyć mojego 3d maxa. Temat to mit (scenka biblijna) z Ewą, wężem i jabłkiem w roli głównej. Prosta scenka by nie porywać się z motyką na Księżyc. Update:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności