Skocz do zawartości

el_presidente

Members
  • Liczba zawartości

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana el_presidente w dniu 12 Listopad 2009

Użytkownicy przyznają el_presidente punkty reputacji!

el_presidente's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

11

Reputacja

  1. Normalnie Cloth robisz na bazie zamkniętego shape z dodanym garment makerem, możesz też kombinować z cloth na bazie poly, ale zwiększ subsample jak ci przelatuje. BTW. Starsze wersje maxa miały większe tendencje do "przelatywania" cloth. To, że gruby kloc spłaszcza ci się po puszczeniu symulacji, to również wina ustawień samego cloth, daj jakiś mniej elastyczny materiał.
  2. Nie wiem jakiego masz 3ds, ale to może być problem z gamma w DBR, 15. When I use network rendering / Distributed rendering the images look different from the other machines and/or it crashes Answer: in older versions of 3dsmax there was a glitch in the mr MAP manager when using DBR. Basically it would ignore any gamma settings outside of what is configured in your 3dsmax preferences. Typically an HDR image is a linear image (gamma 1.0) and you probably have an adjusted gamma setting of something like 2.2 for your 3dsmax preferences. Therefore logically you would manually override the gamma when loading the .hdr image to properly load as gamma 1.0 and that would work fine until you enabled DBR. When you enable DBR (in pre-2010 versions of 3dsmax) the mental ray MAP manager enabled itself by default whether you enable it in the settings or not...AND it ignores that gamma 1.0 override on the HDR you loaded so there is a gamma conflict now and you'll get some strange colored results and/or even crashes. So what's the solution besides upgrading to 2010? Make sure the gamma settings are the same on all your machines (preferences). Then use the utility gamma/gain shader to set the gamma on your maps. That "overrides" the problem with the MAP manager. Just be forewarned, I've found that the utility gamma/gain shader doesn't play well when used in the bump slot of a material. So, that's mainly why I keep my gamma settings like this for 3dsmax 2009 & 2008: http://forums.cgsociety.org/archive/index.php/t-303284.html
  3. naciśnij remove, trzymając ctrl
  4. @lucek nie działa height map ani 3d displacement jeśli go podłączyć do slotu displacement w grupie mr connection. Poprawka, już działa :)
  5. W viewporcie najpierw dłuższą chwilę ładuje zawartość (shadery, tekstury itp.) ale po chwili już wszystko ładnie płynnie chodzi. Bug z displacement i A&D nadal nierozwiązany.
  6. Czyli znowu okazuje się, że quadro najlepsza jest w rysowaniu linii, bo mi w cieniowanych widokach wyszło podobnie na HD 4670. Za to w Wireframe 11fps (max, średnio 5-7), a Ty masz ponad 78 Ciekawy byłby rezultat Realistic + edged faces Czy ktoś z GTX 560 mógłby wrzucić wyniki?
  7. No właśnie zamieniło się tylko w designie i jak narazie tylko w oknie ustawień rendera.
  8. hej, czy u was też przestawiło na "." zamiast "," w polach liczbowych? Denerwujące.. :(
  9. Ale sobie wykombinowali z tymi substance, zamiast to po bożemu włożyć między noise i smoke, to trzeba jak koń pod górę. Ani podglądu ani sensu. I jeszcze żebym się o tym dowiadywał z max3d, a nie z newsletterów adsk.
  10. szkoła wygląda mi na wiz, słabe story (zasłony), tekstura na drzwiach.
  11. Co sprawia że zborze wygląda tak nieźle? sorry, ale ja tam żadnego zboru nie widzę, co najwyżej zblurowane łany jakiejś pszenicy czy pszenżyta.
  12. W takim razie na górnej belce sprawdź czy nie masz wyłączonej opcji Keyboard Shortcut Override Toggle. Ikona pomiędzy "select and manipulate" i snap (pierwszy magnes). To na 99% to.
  13. Czasem czułość jest za niska. Spróbuj zresetować poprzez alt + [ a jak to nie pomoże, to wiele razy przyciskaj klawisz ] do czasu uzyskania efektu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności