Skocz do zawartości

Janek2000

Members
  • Liczba zawartości

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa

Janek2000's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. No nareszcie jesteś na forum i myślę że spoko ci to wychodzi, tak jak już ci to mówiłem. Ale w końcu ty to lubisz zabawę w szczegóły = pedant
  2. no i takiego posta potrzebowałem dzięki nielot
  3. hmm dzięki za tutka ale mam lepsze i nadal nic niepomaga (mało talentu poprostu mam). za gęsta nie za gęsta spróbujemy ją rozrzedzić zobaczymy co będzie. prosił bym jednak o to abyście byli bardziej dokładni (co poprawić a co zostawić) jeżeli można oczywiści będe twardy i będę kontynuował swój projekt i postaram się go ukończyć (chyba że mnie sesja zastanie) ps. to jest moje drugie podejscie do pojazdu (tamte nieukończone) więc można powiedzieć że jest to mój pierwszy tak duży projekt
  4. a co jest niezrozumiałego? dlaczego za gęsty a jak go powinienem zrobić
  5. chyba 3310? ale ja tam się nieznam
  6. te ja to niewiem ale link działa (w każdym razie u mnie, a tam kolor jest matowy i szary) Specjalnie dla tych którym link niedziała zamieszczam inaczej! ps: lakier dla uatrakcyjnienia wątku
  7. no to zaczynamy zamieszczam 3 dni mojej pracy. mam nadzieję że updaty będą codziennie a tu są wszystkie view porty: http://www.maciejko.pl\jan\laguna
  8. hmm dzięki ale nawet machało się ok, ale mam inne pytanie bo pomyślałem że jeszcze by się przydała pod tym wszystkim trawka chce ją zrobić metodą scatter(niewiem czy dobry spelling)(najpierw morphing trawki a potem scatter chce mieć minimum 5 różnych kłowsów). Z tym że napotkałem na kolejny problem jak morphuje trawkę to ona mi się przemieszcza i za nic niewiem czemu w czym może być problem z góry dzięki.
  9. no więc znalazłem tutek o morphingu rozwiązanie zgoła banalne nicerpliwym którzy tu trafią w poszukiwaniu czegoś o morph to proszę o to link http://www.max-realms.com/modules/tutorials/morph.php jak skończe zamieszcze link to ruchomego kwiatka.
  10. Wszystko fajnie ale mnie to raczej nie pytajcie bo ja to jestem w tej kwestji początkujący - niemam zielonego pojęcia co to jest max havoc a co do morpha to muszę jakiegoś tutka poszukać bo jeszcze nieużywałem. Pozatym dzięki za zainteresowanie.
  11. Witam w swojej prostej pracy napotkałem na pewien problem - tym problemem jest tekstura. Problem polega na tym że chce kwiatkiem poruszyć tak jak by wiał wiatr niektóre płatki się podnoszą inne opadają - to wszystko brzmi prosto, ale w momencie kiedy zaczynam poruszać verteksami tekstura się sypie (wychodzą rzeczy które niepowinny) Drzewo obiektu wygląda w ten sposób (od góry) uvw mapping, mesh smooth, editable poly. ((oczywiście można użyć jakiś modyfikatorów (takich jak np wave, bend) nad uvw maping ale to niedaje tak ciekawych efektów jak przy ręcznym przesówaniu verteksów.)) dożucam sam kwiatek oteksturowany i teksturę.
  12. co do tych darmowych czcionek i darowizny to NIE nietrzeba za to płacić podatku, natomiast jak byś dostał w prezencie od babci kaskę to musisz. A z czcionkami to jest tak że jest to w praktyce nie do udowodnienia, proces o taki szczegół będzie trwał latami i nikt nigdy niekaże ci za to zapłacić bo nikt nigdy nieprześledzi tego co robiłeś na własnym komputerze. Proste prawda.
  13. A jak niedokończysz to co myślisz że długo cie znajde!!! I wiesz co będzie, będzie tak że słoń w himalajch będzie miał lepiej od ciebie!!!
  14. a pokaż siatkę bo wygląda mi to na niezbyt tródny projekt poza niektórymi drobnumi szczegółami a pozatym fajnie!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności