Skocz do zawartości

radekD

Members
  • Liczba zawartości

    61
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    bytom

radekD's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

8

Reputacja

  1. Fajne fajne daje VI.5 za renderek, tylko pokaż siatkę hmm :)
  2. Na podgladzie sceny wygląda ok, gorzej po wyrenderowaniu, Wszystko sie dupcy WTF? Robie animke do dyplomu, potrzebuje pokazać przepływ prądu w kablach, a ze mam tych kabli energetycznych sporo, to zrobilem animowany arch material z mapa difuse - wave gdzie animowany jest phase, no i problem zaczyna sie z mapowaniem,a co dziwne tylko na renderach bo w scenie jest ok, próbowałemz liniami i loftami, i wciąż nie wiem jak ustawić mapowanie. Najlepiej wychodzi ust mapowania na obiektxyz, i odpowiednio przeskalowane uvwXform1em ( www.raddosny.ovh.org/wtf.avi )
  3. Animacja postaci... to nie jest tak hopsiup, może masz model ale czy zrigowany, bo jak nie to duzo przed Tobą roboty (i nauki leżeli nigdy wcześniej tego nie robiłeś) polecam przerobić tytki standardowe z maxa krok po kroku - naprawdę DUŻO dają. po krótce to tak: 1. jak masz w t-posie postać bez rigów to a. jedziesz z bipeda b. albo z kości...(dalej bedzie dla b) 2. Jak a to bawisz sie charakterstudio... a jak b to zaczynasz rigować - IK-chainy 3. wlepiasz szkielecik w ciacho (model) i dopasowujesz envelopy bungi(czy jakoś tak :)) zależy czy lecisz skinem czy phisiqiem 4. wire rujesz, expressionujesz, ustawiasz odpowiednie kontrolery constrainy reacty itp 5. dodajesz secendmotion - np flex 6. I TERAZ ZACZYNASZ BAWIĆ SIE Z USTAWIANIEM ANIMY hehe Banał nie! -widzisz ile zagadnien :0 na kazde jak poswiecisz kilka tutoriali (czytaj 8 godzin na jeden) to bierz sie za Twojego robota. Ale jezeli to skomplikowany model (wiele przegubów, specyficzny ruch kończyn) to jak nie masz wcześniejszego doświadczenia TO SIE ZAJEDZIESZ. moja rada zacznij od czegoś naprawde łatwego pozdr
  4. mozna spróbować zautomatyzować rumieńce przez wireparameters, sprawdzic stan kanalu morfe jak przekracza pewna wartosc to w kanale materialu blend zwieksza mix_ammount to samo do zmarszczek, tylko raczej bumpem, bo displacem trza duze zageszczenie siatki robic, choc tu mozna by tez pokombinowac...
  5. najlepiej Fumem FUME FX - jak możesz bo to plugin platny jak nie to tradycyjnie cząstkami -PF Pc cloud, spray + deflektory...
  6. http://www.raddosny.ovh.org/obrazki/konw.avi http://www.raddosny.ovh.org/obrazki/konw2.avi no i wlasnie w tym problem brak kontroli :( mozna zrobic tak jak w pierwszym bez partycli ale za duzo recznego dlubania, i to takie rozwiazanie na sztywno... a i jest problem jak obrocic strzalki by byly skierowane grotem do kierunku ruchu ??
  7. Witam Pytanie jak zrobic by czasteczki z emitera poruszały sie wzdłuż spline, w sieci trafiłem na skrypt niestety komercyjny wiec to odpada. Pomysł mam taki że po spline porusza sie (find target) niby niby ale jednak to nie to, ma ktoś może jakiś pomysł, albo mógłby mi pomóc, potrzebuje zrobic małą animke do dyplomu. Chodzi o pokazanie przemieszczenia sie mas powietrza w zamknietym przewodzie. Pozdr
  8. radekD

    dziwne pasy

    www.raddosny.ovh.org/obrazki/be.jpg o dziwo pojawiaja sie na samym koncu renderowania (w procesie cleanup) co to moze byc za ustrojstwo i jak sie tego pozbyc ,sprawdzalem juz rozne ustawienia hilberta spiral itp ale dalej to samo, wyłączyłem wszystkie camerashader i nic i oso hodzi....
  9. 1- scene masz porzeswietlona, te czarne kropy to blad fotonow, pojawia sie gdy np fotony padaja na nie lub zlezmapowana powierzchnie a generują je obiekty które odbijają refleksy, trzeba je zmapować np UVW w wielu przypadkach zalatwia sprawe pozdr zeby to sprawdzic na poczatek do override material wrzuc cokolwiek standard material bez żadnych map i sprawdz co wyjdzie albo zaznacz wszystkie obiekty i wrzuc mapowanie np uvw pozdr
  10. Dzieki :) choc to tylko bez żadnej obrobki wrzucone a soft darmowy CULT3D, plugin do maxa znajdziesz i mozesz eksportowac geometrie z maxa, a dodawanie interaktywnosci do modeli banalne jak przelecisz tutki to bedziesz ekspertem :), lepszy (jak dla mnie) do prezentacji tego typu jest DIRECTOR, ale tam trzeba sie juz znac na pisaniu skryptow w lingo, ale jak ja sie nauczylem to kazdy moze :).. pozdrawiam
  11. juz działa mialem zgrupowana siatke z bipedem i to kladlo wszystko...
  12. http://www.raddosny.ovh.org/kolka2.max masz z zebatkami, jak zmienisz promien jednego czy drugiego cylindra to zembatki sie dopasują zmieniaj tylko te cylindry i tym duzym kręć pozdr http://www.raddosny.ovh.org/kolka3.max -najprosciej co mi przychodzi do glowy,piwot dopasowac do srodkowej zebatki, albo zrobic to poprzez dummy. mozna by pokombinowac ze skryptami, zalezy do czego to potrzebujesz... a i żeby to dokladnie dzialalo to trzeba precyzyjniej wyliczyc ilosc zebow i dopiero na tej podstawie dobrac srednice ja zrobilem odwrotnie dlatego jest maly blad, pozdr
  13. kontroler expression sie kłania 2PIr -obwód koła, stąd wiesz jaka to przekładnia 10 minutek roboty.. :-) tu zasysaj http://www.raddosny.ovh.org/kolka.max max 2009 tym duzym obracasz te małe samo rteaguje, jak zmienisz promienie tez bedzie działac milej zabawy pozdr ...a jak to zrobisz w wireparameters to bedzie dzialac w dwuch kierunkach :)
  14. Po załadowaniu ruchu z zewnętrznego pliku bip`a potrzebuję bipeda ustawić we właściwym miejscu i kierunku. Niestety Move all mode nie przynosi żadnych efektów, bip jest martwy :-( ani drgnie, jedynie co udało mi się zrobić to zmienić pozycję startową bipeda wprowadzając nową warstwę ale przy obrocie wszystko zaczęło się sypać POMOCY pozdr
  15. Juz skumałem dzieki zniknął mi tylko cyl2 :-) zrobiłem sobie analogiczny tyle że na zwykłym boxie -no i działa.. pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności