SquareCGI is an architecture visualisation studio specialising in both photo-realistic imagery and animation of predominantly complex architectural schemes (e.g. airports, skyscrapers, and masterplans). Our clients include some of the best architects in the world and we take pride in the exacting standards of quality and delivery we provide. We’re ambitious and growing and looking for top quality enthusiastic visualisers to join our team.
We have physical headquarters in Liverpool, but currently have artists working remotely from across the UK and beyond.
We are committed to equality, diversity, and inclusion. We welcome and encourage applications from all backgrounds of life. If you like you are the right person, please get in touch and email a concise CV and your portfolio to [email protected]
no wlasnie to nie jest najlepsze... bo to nie jest delikatne rzucanie koloru tylko normalnie kopiowanie koloru. toc jak masz biala sciane w domu to jak sloneczko swieci to jest ona w kolorze podlogi?
mnie chodzi o to zeby rzucalo.. owszem.. ale w sensie rozjasniania a nie zmieniania koloru
no wlasnie to nie jest najlepsze... bo to nie jest delikatne rzucanie koloru tylko normalnie kopiowanie koloru. toc jak masz biala sciane w domu to jak sloneczko swieci to jest ona w kolorze podlogi?
pytanie: czy mozna wyrenderowac scene w mental ray w taki sposob aby swiatlo odbijajace sie od plaszczyzny nie odbijalo koloru? zeby odbijalo sie tylko swiatlo. wyjasniajac: biala sciana niebieska podloga. renderujemy. i mamy niebieska podloge i niebieska sciane.
a chcemy niebieska podloge i jasniejsza sciane od odbitego swiatlo od podlogi.