mam nastepujacy problem:
gdy nadaje materialy, material ciemniejszy w duzym stopniu "oddziaływuje" na jasniejszy (np biala sciana zabarwia sie na rozowo w miejscu łączenia z dachem) :P.
zmniejszanie indirect ilumination niewiele daje.
jest na to jakis inny sposób ??
z gory dzieki za pomoc
eps to wektor,ja zawsze exportukje z arch do dwg wiem ze troche pieprzenia ale coz.... ale tak jak ryjas mowil plansze ogladasz z pewniej odległości a lepsze rozmycie niz aliasing :). Zreszta ps uzywam tylko do obrobki a skladam w ai lub corelu (nie ma problemu z wektorami)
Jak drukuje duze plansze to max rozdzielczosc 3000x3000 px. i renderuje albo z duzym filtrem (niestety nie wiem jakie sa w maxie) albo gausian blur na gotowy render
Dzieki za kontruktywną krytykę (cenie sobie to forum, bo nie ma tu towarzystwa wzajemnej adoracji :P ).
Niestety rozplanowanie zieleni i ujecia byly pomyslem zleceniodawcy (chyba zdał sobie sprawe z jakosci architektury :P ).
Ponieważ jest to zlecenie komercyjne (czytaj:"na wczoraj") wiec pozostaje mi tylko "papranie" 2d po tym "dziele"