Witam
Firma activmedia (http://www.activmedia.pl) poszukuje kolejnego grafika/animatora 3d. Do zadania tej osoby będzie należało przygotowywanie animacji do filmów.
Wymagania:
Umiejętność modelowania, animacji oraz renderingu.
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Znajomość postprodukcji będzie dodatkowym atutem.
Forma zatrudnienia do uzgodnienia.
Zgłoszenia (z portfolio/reelem) proszę przesylać na adres mailowy:
[email protected]
lub dzwonić z pytaniami:
602 234 494
Pozdrawiam
Witam
Firma activmedia (http://www.activmedia.pl) poszukuje grafika/animatora 3d. Do zadania tej osoby będzie należało przygotowywanie animacji do filmów.
Wymagania:
Umiejętność modelowania, animacji oraz renderingu.
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Znajomość postprodukcji będzie dodatkowym atutem.
Forma zatrudnienia do uzgodnienia. Niestety praca zdalna nie wchodzi w grę.
Zgłoszenia (z portfolio/reelem) proszę przesylać na adres mailowy:
[email protected]
lub dzwonić z pytaniami:
602 234 494
Pozdrawiam
Poszukujemy człowieka do projektowania stron oraz rysowania koncepcji.
Wymagania:
- Obsługa Photoshopa
- umiejetnośc recznego rysunku
- kreatywność oraz wyobraźnia
- podstawy Dreamweaver'a i Flash'a
Zgłoszenia prosimy tylko z portfolio:
[email protected]
W tytule watka nieprzypadkowo jest slowo warhammer. Stad biore reference i doskonale sobie zdaje sobie sprawe ze kon nie ma ogona tylko wlosie inaczej zbudowane konczyny itd. Jednak nie robie ilustracji do ksiazki z biologi tylko grafe w klimacie fantasy. Zgadzam sie ze szyja wyglada kiepsko przy tej dlugosci na razie wyrzucilem jeden krag i wyglada duzo lepiej ale jeszcze musze przetestowac jak bedzie wygladal po przeskalowaniu.
pzdr:)
Poderzewam ze jeszcze bede sie uzeral z proporcjami ale poki co wezme sie chyba z ludzki szkielet i gdy bede mial wszystkie modele do sceny ustawie calosc.
Pablo musze zawiesc ciebie: nie bedzie zadnej zywej tkanki bede resztki zbroi siodlo itp no i jezddziec (apokalipsy z wielka flaga :) ) Calosc bedzie utrzymana w klimacie pustynia/starozytny egipt (zadnych wojennych podtekstow ;) ) Po weekendzie mam nadzieje pokazac cos wiecej...
Witam wszystkich.
W sumie do tej pory zrobilem jedna postac w calej swojej karierze a dodatkowo ostatnio z akosem katujemy temat space hulka i postanowilem sie podszkolic w czyms innym niz instalcje techniczne a przy okazji odsapnac od technicznych klimatow.
To co zamierzam zrobic to klasyka klasyki: ozywiony szkielet. Poczatkowo chcialem zrobic rydwan ze szkiletami jako operatorzy plus szkilety koni ale widze ze siatka mi wychodzi ciezka wiec mozliwe ze sie ogranicze do konia z jezdzcem.
Dodaje to co zrobilem wczoraj jak mialem troche czasu.
[Edited on 9-4-2003 by Tesaurus]
koło: tak w sumie głównie po tote modele były dłubane meczymy z ak animke i jak sie uda to kiedys ja skonczymy
Jak chcesz zobaczyc wiecej to zapraszam:
tutaj
NIe jestem pewien ale to chyba to:
http://www.max3d.pl/download/r4stuff/modifier/paintmodex.zip
Mi osobiscie technika absolutnie nie lezy ale to kwestia gustu i przyzwyczajenia.