Skocz do zawartości

.overflowed

Members
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

.overflowed's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Witam Firma activmedia (http://www.activmedia.pl) poszukuje kolejnego grafika/animatora 3d. Do zadania tej osoby będzie należało przygotowywanie animacji do filmów. Wymagania: Umiejętność modelowania, animacji oraz renderingu. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość postprodukcji będzie dodatkowym atutem. Forma zatrudnienia do uzgodnienia. Zgłoszenia (z portfolio/reelem) proszę przesylać na adres mailowy: [email protected] lub dzwonić z pytaniami: 602 234 494 Pozdrawiam
  2. Witam Firma activmedia (http://www.activmedia.pl) poszukuje grafika/animatora 3d. Do zadania tej osoby będzie należało przygotowywanie animacji do filmów. Wymagania: Umiejętność modelowania, animacji oraz renderingu. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość postprodukcji będzie dodatkowym atutem. Forma zatrudnienia do uzgodnienia. Niestety praca zdalna nie wchodzi w grę. Zgłoszenia (z portfolio/reelem) proszę przesylać na adres mailowy: [email protected] lub dzwonić z pytaniami: 602 234 494 Pozdrawiam
  3. Poszukujemy człowieka do projektowania stron oraz rysowania koncepcji. Wymagania: - Obsługa Photoshopa - umiejetnośc recznego rysunku - kreatywność oraz wyobraźnia - podstawy Dreamweaver'a i Flash'a Zgłoszenia prosimy tylko z portfolio: [email protected]
  4. prosze to traktowac po czesci jako szkic ale dzis juz wiecej nic nie zrobie a chcialem cos wrzucic
  5. W tytule watka nieprzypadkowo jest slowo warhammer. Stad biore reference i doskonale sobie zdaje sobie sprawe ze kon nie ma ogona tylko wlosie inaczej zbudowane konczyny itd. Jednak nie robie ilustracji do ksiazki z biologi tylko grafe w klimacie fantasy. Zgadzam sie ze szyja wyglada kiepsko przy tej dlugosci na razie wyrzucilem jeden krag i wyglada duzo lepiej ale jeszcze musze przetestowac jak bedzie wygladal po przeskalowaniu. pzdr:)
  6. Poderzewam ze jeszcze bede sie uzeral z proporcjami ale poki co wezme sie chyba z ludzki szkielet i gdy bede mial wszystkie modele do sceny ustawie calosc.
  7. Pablo musze zawiesc ciebie: nie bedzie zadnej zywej tkanki bede resztki zbroi siodlo itp no i jezddziec (apokalipsy z wielka flaga :) ) Calosc bedzie utrzymana w klimacie pustynia/starozytny egipt (zadnych wojennych podtekstow ;) ) Po weekendzie mam nadzieje pokazac cos wiecej...
  8. Witam wszystkich. W sumie do tej pory zrobilem jedna postac w calej swojej karierze a dodatkowo ostatnio z akosem katujemy temat space hulka i postanowilem sie podszkolic w czyms innym niz instalcje techniczne a przy okazji odsapnac od technicznych klimatow. To co zamierzam zrobic to klasyka klasyki: ozywiony szkielet. Poczatkowo chcialem zrobic rydwan ze szkiletami jako operatorzy plus szkilety koni ale widze ze siatka mi wychodzi ciezka wiec mozliwe ze sie ogranicze do konia z jezdzcem. Dodaje to co zrobilem wczoraj jak mialem troche czasu. [Edited on 9-4-2003 by Tesaurus]
  9. koło: tak w sumie głównie po tote modele były dłubane meczymy z ak animke i jak sie uda to kiedys ja skonczymy Jak chcesz zobaczyc wiecej to zapraszam: tutaj
  10. Kolejny render wnetrza. Skrzyzowanie troche tunning w ps-ie.
  11. NIe jestem pewien ale to chyba to: http://www.max3d.pl/download/r4stuff/modifier/paintmodex.zip Mi osobiscie technika absolutnie nie lezy ale to kwestia gustu i przyzwyczajenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności