hmmm... mam taka gitarke tylko ze czarna... wiec mam dobra referencje zeby
krytykowac :> korpus bardzo kanciasty i za cienki (wygodnie raczej by sie jej nie trzymalo, gryf za szeroki i za dlugi, glowka tez troche duza. takie to to niedopracowane.
heh... sadze ze zadna szkola nie nauczy Cie tego co mozesz sam opanowac w domu jesli chodzi o grafike. osobiscie wole zrobic sobie magistra na kierunku nie zwiazanym zupelnie z grafika, moze ewentualnie na 3 roku jakas szkola/kurs grafiki zeby papier byl. na wszystkich uczelniach technicznych i tak beda Cie uczyc pierdol (teoretycznie) niepotrzebnych typu analiza/algebra itd. ciekawie sie robi dopiero po 3 roku (jezeli trafiles na kierunek ktory faktycznie Cie interesuje). a wybieranie sie na informe tylko z tego powodu ze sie lubi siedziec przy kompie to jest wieelkie nieporozumienie.
jezeli jestes pewien na 100% ze chcesz zostac w przyszlosci zawodowym grafikiem i zyc od zlecenia do zlecenia jako freelancer to wybierz sobie latwy lekki i przyjemny kierunek (o ile masz aspiracje na wyzsze wyksztalcenie), a jezeli nie jestes pewien to proponuje studia, po ktorych mozesz czerpac przyjemnosc z pracy. (powiedział co wiedział :> )
popieram RA ! bardzo fajne autko na poczatek (heh... to byl moj pierwszy rownolegle z TT (bleee) ). tylko nie rob zadnego Audi! ewentualnie moja propozycja (bmw m6 1987)
http://j.1asphost.com/matrix3d/files/bmw-m6-2.gif
SZIZO: to zes mnie zdolowal ;], chyba jednak rzuce grafike i zajme sie szydelkowaniem albo hodowla jedwabnikow. :P
xeav: dzieki, wlasnie o opinie na temat lakieru mi chodzilo ;]
hellworld: mam nadzieje, ze bedzie "dalej", musze poczekac na dobre nastawienie do pracy :>
fajna ta atomówka za oknem :>
a tak powaznie... faktycznie proporcje troche nieteges,
i na czym ty renderujesz? bo jakbym mial czekac 40 min
na render-testa to chyba bym jajko zniosl ;]
mnie koncept nie specjalnie sie podoba, chociaz jest pare elementow ktore przypadly mi do gustu.
to forum chyba ma sluzyc kontruktywnej krytyce i jest ono zarowno dla poczatkujacych jak i zaawansowanych. ci drudzy powinni chyba sluzyc pomoca? nieprawdaz? ;] (widze ze niektorzy zapomnieli o swoich poczatkach :P )
ze wzgledu na "seksualne" nastawienie do zabawy vertexami, zrobilem sobie shaderka i chetnie uslyszalbym jakies opinie na jego temat, gdyz mi jest ciezko obiektywnie go ocenic...
oczywiscie kolor nie pasuje do alfy i na niej nie zostanie ;)
maly apdejt... nie wiele, bo czasu tez za duzo nie mam, ale teraz moze sie troche spreze.
pecet, dzieki za uwagi, oczywiscie trafne ;) wlasnie chcialem pisac ze to wszystko do poprawy. a robie w sumie bardziej z referek niz z blueprintow wiec stad roznica w zderzakach i progach.
te boczne przetloczenia tez troche za glebokie wyszly ale sie poprawi:)
lakier slaby, bo chcialem szybkie renderki zrobic :P
faktycznie - kuchnia nie za ciekawa, a salon? shaderki mi nie podchodza - szczegolnie stol i krzesla, ciemno i smutno jakos, detali tez nie wiele. ale nie jest zle ;]
w sumie jak wczesniej zauwazono, klopik taki malo przerazajacy, jakby wygladal jak w trainspotingu to by bylo cos ;) wiec chyba tylko tytul nie pasuje...
sadze ze lepiej sobie zrobic plane + material z ta bitmapa w kanale diffuse, z wlaczona widocznoscia bitmapy w vieporcie, a vieport przelaczyc w tryb smooth+highlights.
jezeli nie wiesz nadal jak to zrobic to pisz na gg.
Sargoth, wyobraz sobie ze mintrill ma racje ;)
jak nie wierzysz ze cien idzie tak jak powinien
to sobie zrob rendera z widoku top... a krawedzie:
jak to chamfer nic nie zrobil? a zaznaczyles
te krawedzie ktore maja byc chamferowane? :|
jak juz Ci sie to uda to wrzuc sobie na ta fajke
modyfikator smooth i zaznacz autosmooth.
(nie jest to super rozwiazanie ale Tobie wystarczy :P )