Jump to content

Kedzior

Members
  • Content Count

    785
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

106 Excellent

1 Follower

About Kedzior

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa
  1. Mantorp Park oraz Knutstorp Ring Cz3.
  2. Mantorp Park oraz Knutstorp Ring Cz2.
  3. Między jednym a drugim projektem i pracą przy UE4 miałem okazję wrócić do Raceroom Racing Experience gdzie robię teraz szwedzkie tory, fajne, małe klubowe ściganie. Tory krótkie więc mogę lekki nadmiar czasu spożytkować na tekstury. Mantorp Park oraz Kuntstorp Ring. Cz1.
  4. Zdanie o pejzazach to dla mnie komplement, dziekuje ;) Ale powaznie, to kazdy dzien przynosi nowe doswiadczenia, mysle ze caly obraz i oswietlenie zmieni jeszcze bardzo mocno i nie raz. Z drzewami sie zgadzam w pewnym stopniu. Dzieki za feedback. ps. jeszcze dwa obrazki z ostatnich testow.
  5. Prace trwaja pelna para, testow i eksperymentow ciag dalszy.
  6. Do dyskusji o zonach...tfu, o filmie, strach sie dolaczyc ;) , wiec krotko, mnie sie podobalo.
  7. Nowy projekt powstaje w studiu (oczywiscie nie moglo byc inaczej, z samochodami w roli glownej ;) ), a raczej jego prototyp.
  8. Prace nabieraja tempa, choc czasami mam wrazenie ze im wiecej wiem tym mniej wiem!
  9. Jak to mowia, pierwsze koty za ploty. Dluga droga przed nami, no ale od czegos trzeba zaczac :)
  10. @Loozack - dziekuje :) @wujek_kane - zalezy od wielkosci toru, ale przy pracy samemu od 2 do 5 miesiecy. Referencje to zdjecia, dane CAD lub skan laserowy, najczesciej LIDAR. Zawsze ktos jedzie na tor robic zdjecia, czasami jade sam, dane CAD sa czescia licencji, a jesli mam skany to robia to przewaznie zewnetrzne firmy, ktore pozniej dostarczaja gotowy skan w postaci chmury punktow, latwo sie tego nie obrabia prawde mowiac, bo skanowany obszar jest ogromny i wydajnosc tego to najwieksza bolaczka dla mnie i ten proces wcale przez to nie jest szybszy od tego na podstawie CAD. Wiec jest sporo danych w oparciu o ktore robie tor, jesli wiec chodzi dokladnosc geometrii to sa bardzo dokladne.
  11. Silnik graficzny jest juz dosc stary, mocno nas ogranicza i to jest fakt. Ilosc poly z jakich skladaja sie nasze auta, jest pewnie sporo mniejsza niz na niektorych mobilnych grach ;/ Kazdy w studiu chetnie by sie przesiadl na cos nowego i na miare obecnych czasow, stad testy na UE4.
  12. Witam, Kolejny tor ukonczy to Paul Ricard, trudny tor do wykonania, bo wieje na nim pustka, istna pustynia i nie bylo miejsca na fajne detale, wiec pozostalo dac z siebie wszystko w kwesti tekstur i doboru kolorow. Miedzy czasie (a w zasadzie glownie tym sie zajmuje obecnie), przenosze skonczone juz Circuit de Spa-Francorchamps (skonczone na starym silniku w Raceroom) do Unreal 4, obecnie nie mam jeszcze nic ciekawego do pokazania, ale to tylko kwestia czasu. Pozdrawiam Wojtek
  13. Moglbys rozwinac pytanie? :)
  14. Maly update, najciekawszy tor ktory ostatnio robilem, ostatnie szlify zostaly (robiony z pomoca kolegi z Czech, ktory robil dwa glowne budynki w pitlane, cala reszta to moja praca) Tor bardzo trudny ze wzgledu na roznice elewacji, prawidlowa geometria byla dla mnie najwiekszym wyzwaniem, pozniej roslinnosc, drzewa i las. Nie latwo bylo pogodzic chec uzyskania duzej roznorodnosci i ograniczen naszego silnika graficznego. Nie mamy zadnego fajnego oswietlenia jesli chodzi o drzewa, wiec moglem jedynie pobawic sie kolorem i jasnoscia calej sceny jesli chodzi o las. I tyle tez zrobilem. Ciesze sie ze projekt za mna, z niektorych rzeczy jestem zadowolony, niektore zrobil bym chetnie od nowa, czyli jak zwykle po kazdym projekcie :) . Doswiadczenie kolejny level w gore, ale wlasne oczekiwanie od swojej wlasnej pracy rowniez. Jest szansa ze przeniesiemy sie na nowy engine, bylo by super, zobaczymy :) Spa-Francorchamps.
  15. Ciesze sie ze sie podoba, w kolecje do pokazania stoja kolejne, ale najpierw musza byc oficjalnie wydane.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy