Witam.
Mam problem z animacja pilki lecacej do bramki.
uzywam na siatce i pilce reactora, ale pilka uderza mi w niewidzialna sciane nie wpadjac w swiatlo bramki. tak jakby byly jeszcze polygony na lini bramkowej. Pilka odbija sie od sciany i spada na dol.
nie wiem jak to obejsc. probowalem zamieniac normalem poly ... nie wiem co juz mam robic.
please help
trzeba instalowac maxa na pozostalych kompach tez. oczywiscie v-raya tez. wlaczasz backburn server i menager , wlaczasz v-rayspawner i juz mozesz kozystac z kompa jako dodtkowego bucketa. wane jest by pamietac ze sciezki map musza byc takie same na wszystkich kompach i fajnie jest uruchomic skrypt do wieloprocesorowych kompow (znajdziesz tu na forum).
to tak w skrocie.
w razie pytan sluze pomoca.
Witam.
Probuje zrobic material rolety zaciagnietej na okno w ktore swieci ostro slonce.
Chcialbym zeby bylo widac na nim grafike dosyc wyraznie.
zaczalem juz od SSS Type:none, diffuse:bitmap, gloss:0,1 IOR : 1,1 reflect: 200/200/200
Troche wyglada to za cienko jeszcze i grafiki za bardzo nie widac..
Moze ktos ma pomysl jak to rozwiazc ?
a sprobuj zwikeszyc rozdzielczosc w preferencjach , tam gdzie masz configure driver na 1024 i zaznaczyc " match bitmap close as possible" (chyba tka to lecialo)
Witam
mam maly problemik z max 8. otoz robie sobie spline'a i chce dodac mu przez "refine" jakies nowe punkty to nie dodaje mi w tym miejscu co chce, tylko dodaje na koncowym wertexie ...
nie wiem jak to ugryzc . w max 7 tego nie bylo ,
please help.
Witam.
mam projekt w 3d max8 ,ale zostalem zmuszony do kontynuaowania do w max 7. jak zaimportowac pliki max?
wiem ze mozna przed 3ds , ale straci sie wearstwy i materialy :(
pliz help!
Hi.
chcialbym zrobic proste przejscie morph kwadratu w kule.
tak zeby wygladalo jak we falshu opcja shape.
nie wime jak kompletnie sie za to zabrac.
ma ktos na to jakis pomysl albo tutka ?