
archangelus
Members-
Content Count
40 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
10 GoodAbout archangelus
-
Rank
Member
City (optional)
-
Miasto
Opole
-
archangelus started following Maszyny Bojowe: "Operacja Old City"
-
Zaczynam cykl osadzony w tym świecie... połączenie starożytności, magi, mroku z inną rzeczywitoiscią, pradawnymi architektami życia... Jestem ciekaw jak temat zostanie przyjęty w tej społeczności.
-
Witam, jestem ciekaw waszych opinii na temat moich ilustracji. Od jakiegoś czasu próbuje złapać jakieś zlecenia w branży gier ale z miernym rezultatem. Niby prace się podobają ale nie przekłada się to na współpracę więc się zastawiam o co chodzi :). Wrzucę kilka ciekawszych reszta jest do obejrzenia na moim portfolio: www.mariuszkula.com.pl
-
Moment krytyczny: Planeta X
archangelus replied to archangelus's topic in Bitwa 2D 06: Maszyny bojowe/Moment krytyczny
no to dobry pomysł z tymi przelatującymi elementami -
Moment krytyczny: Planeta X
archangelus replied to archangelus's topic in Bitwa 2D 06: Maszyny bojowe/Moment krytyczny
Dokładnie to dalsze "kombinacje" z układem -
Moment krytyczny: Planeta X
archangelus replied to archangelus's topic in Bitwa 2D 06: Maszyny bojowe/Moment krytyczny
trochę zakombinowałem... -
Moment krytyczny: Planeta X
archangelus replied to archangelus's topic in Bitwa 2D 06: Maszyny bojowe/Moment krytyczny
dzięki za sugestie... z tym że nie planowałem przedstawić planety "zamieszkałej" raczej "dzikiej" a co do reszty ... to każdy ma swók pkt widzenia ja swój przedstawiłem i raczej nie zmienie tu już nic - podoba mi się tak jak jest teraz -
Moment krytyczny: Planeta X
archangelus replied to archangelus's topic in Bitwa 2D 06: Maszyny bojowe/Moment krytyczny
tylko nie wymiotujcie mi tu... widać że słabe macie głowy -
Moment krytyczny: Planeta X
archangelus replied to archangelus's topic in Bitwa 2D 06: Maszyny bojowe/Moment krytyczny
No cóż ... wszystko zależy od koncepcji projektu, z góry zaplanowałem statyczny kadr - nie widzę powodu by robić inny układ - inny układ kompozycji to inna praca a ta miała być taka a nie inna - to nie miał być hoolywoooodzki kadr filmowy. ... tak to widzę ale oczywiście rozumiem twój pkt widzenia - dzięki za posta -
Maszyny bojowe: "Massive Attack"
archangelus replied to weedlog's topic in Bitwa 2D 06: Maszyny bojowe/Moment krytyczny
Świetny klimat, pojazd kosmiczny pierwsza klasa, ciekaw jestem jak sobie poradzisz z "kosmitami" -
Moment krytyczny: Planeta X
archangelus replied to archangelus's topic in Bitwa 2D 06: Maszyny bojowe/Moment krytyczny
...no teraz to napewno widać że to już koniec... -
Moment krytyczny: Planeta X
archangelus replied to archangelus's topic in Bitwa 2D 06: Maszyny bojowe/Moment krytyczny
Dzieki za ciepłe słowa ze strony Goanday, Cieszę się że tak pozytywnie odebrałeś mój projekt w tej bitwie, co do uwag ze strony innych osób to powiem że praca jest ciagle "w toku" przyznam się że sam jeszcze nie wiem jak finalnie będzie wyglądać. Na dobrą sprawę można ją prawie już zostawić z tym delikatnym niedopowiedzeniem ale można też dolać oliwy do ognia.... popróbuje, pokombinuje i zobacze co fajnego z tego się ugotuje :) Pozdrawiam wszystkich oglądających tą pracke :) -
Moment krytyczny: Planeta X
archangelus replied to archangelus's topic in Bitwa 2D 06: Maszyny bojowe/Moment krytyczny
Drugie podejście, co prawda moment krytyczny jest tylko lekko zaznaczony nie mniej widać niepokojące rany na powierzchni planety -
Moment krytyczny: Planeta X
archangelus replied to archangelus's topic in Bitwa 2D 06: Maszyny bojowe/Moment krytyczny
Jak ją zrobiłem? w duzej mierze Marduk dobrze wydedukował. Użyłem tekstury z nierównością i nałożyłem ją na kształt planety ( oczywiście to nie załatwiło sprawy bo z txtury do wyglądu finalnego troche daleka droga) do tego Outer i Inner Glow + maski + osobne warstwy z nierónościami razem to wymiksowałem i jest