-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011
incorect - na mój gust na ścianie masz źle spasowanego bumpa a od mnie taka restauracyjka
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011
Ciekawe te budyneczki. Myślę że w takim klimacie cebas by sobie radził szybko i dużo materiałów gotowców w tym klimacie można uzyskać
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011
Fakt trawa leży - sporadycznie mi się zdarza tak szerokie ujęcia z dużym trawnikiem robić, ale chyba pora poświęcić trochę czasu i zrobić jakąś konkretną mapę.
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011
Problemu czerwonych plam nie rozwiązałem, ale z dużą ilością kombinacji wyszło takie coś. Jak na fabrykę to arch. nawet nie taka zła co myślicie o renderku.
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011
ujęcie z tej samej sceny na tych samych nastawach
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011
Wiem że nie temat nie linczujcie, ale jestem w kropce. Max 2012 na mentalu robię z tej sceny kilka ujęć i losowo przy renderingu robi mi się taki shit Ma ktoś pomysł od czego to? Bo ja widzę takie coś pierwszy raz.
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011
u mnie wstępnie kwartał osiedla LOKI - po fakcie zauważyłem ( z x-refem mi się zaplątało światełko)
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011
a nie miałeś zaznaczonych jakiś face-ów+modyfikator ( np m.smooth) przed zapisem?
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011
w zasadzie wszystko od A do Z zostało mi narzucone,co do ludków (słowa prosto z MZD "mają być postacie chodzące po ulicy, wie pan takie czarno-białe przezroczyste) niestety pan Ch.K-Arch odpowiadający za przyjęcie wizki ma wypaczone pojęcie jak powinna wyglądać a wytyczne jakie daje i termin realizacji dają takie właśnie efekty. ja osobiście już rzygam tymi wizkami i projektami a mam do 15 marca 3 ulice jeszcze w Kielcowie (a od drogowców nie mam jeszcze skończonych projektów zag.ulic
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011
1. większy AA 2. w zakładce materiału zjechać blur na 0 3. dobrze wymodelować i ust kamere 4. dużo (najczęściej metoda prób i błędów) D 1. otwórz autobacap 2. dużo przyczyn może być 3. ustawić na 1 kamerze wszystkie ujęcia renderować wybrane klatki a u mnie ost wersja rewitalizacji ul.Mickiewicza niestety widać że są niedopracowane ale termin był o jakiś 3 dni za krótki
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011
a w takim razie ok ja bym dał do tego pomieszczenia cieplejsze swiatełko
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011
MRmike: jak przedmówcy GI słabo widoczne (w zasadzie brak) podłoga słabo wypolerowana , brak bump-a i displeca horyzont w dół za oknem albo jakiś widoczek wstaw mocno przepalony ramy okna chromowane i na stale zamontowane?
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011
ew. jak chcesz podmuch wiatru to firankę na cloth'ie można dmuchnąć za pomocą space wraps->wind w menu create podpiętym w modyfikatorze cloth. Trzeba też w cloth'ie zrobić grupy wertexów, by górna część firanki "trzymała się" czegoś a tu tutek taki mi się wyszperał http://www.designnewz.com/tutorials/3d-studio-max-tutorials/modeling/realistic-curtain-p3
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2010
takie miałem wrażenie ze liście za bardzo rozjaśniłem Podziękował
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2010
Poratujcie. Jak jest z kolorami? (rozkalibrowałem monitory i nie mogę dojść ładu)
grafik3d
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta