Dzięki za info!
To jeszcze zapytam - jak wygląda nauka? Dostajesz zadanie i rzeźbisz sam w chacie? Są jakieś prace na zaliczenie?
Średnio znam angielski i zastanawiam się czy to może być dużą przeszkodą?
Hej,
Ja mam pytanie o płatności. Jak to wygląda w praktyce? Nie jest to jasne dla mnie, ponieważ kurs ma trwać 10 m-cy, a gdy przechodzę do płatności wyświetla mi się że mam zapłacić 297,00 USD miesięcznie x 3. Czyli później będą dodatkowe opłaty?
Dają licencje na RealFlow i Thinking Particle, a co z resztą? V-ray, FumeFX, itp? - trzeba kupić?
Pozdr
M
Temat znowu do mnie wrócił. Doradźcie mi proszę jak się uporać z tym problemem rozplątania tego łańcucha.
Znalazłem jeszcze jedną animację i dokładnie taki efekt chcę uzyskać
od 30s. Na tej animacji ładnie z lewej strony się ten łańcuch rozplata a z prawej ponownie zaplata.
Już brak mi pomysłów.
Próbowałem z modyfikatorami Twist (screen http://img4.imageshack.us/img4/493/dna01.jpg - model w obecnym stanie tylko do testów). Efekt połowicznie się udał, ponieważ w miejscu rozplątania tak nie ładnie to się prostuje. Dodatkowo powinny te dwa łańcuchy, w tym miejscu, oddalić się od siebie - tak jak na powyższej animacji.
Drugim sposobem było zbudowanie to z kości (kolejny screen - ) przypisanych do splina, ale to też nie zdaje egzaminu.
Myślę że mogło by to zadziałać na kościach ale nie mam doświadczenia z riggowaniem.
Liczę, że ktoś z Was mi pomoże ;)
Pozdrawiam
Mateusz
Nie bardzo rozumiem, tego co napisałeś. Rozplątanie występuje tylko w pewnym odcinku początek i koniec pozostaje bez zmian.
W animacji "cząsteczka" rozplata ten łańcuch. I to musi właśnie w ten sposób działać na całości. Miejsce, w którym znajduje się "cząsteczka" łańcuch jest rozplatany i jak się przesuwa do przodu to płynnie go rozplata a z tyłu płynnie go z powrotem zwija.
Witam,
Potrzebuję uzyskać podobny efekt w 3ds max jak ten w poniższej animacji w 0:38 sek:
http://www.youtube.com/watch?v=983lhh20rGY&feature=related
Dna uformowałem modyfikatorem twist, ale po wielu próbach, nie mogę uzyskać podobnego efektu rozplatania.
Czy ktoś mógłby mi pomóc, lub podsunąć jakiś pomysł?
Dzięki
M
Dzięki za odpowiedź ;)
Rozwiązanie okazało się banalne. Wystarczyło, że mnie naprowadziłeś na nazwę blobmesh i już poszło z górki.
Stworzyłem sobie zwykłe pointy kolo siebie i przypisałem je do Blobmesha i gotowe. Dzięki temu mogę poruszać każdym z pointów i odrywać od struktury.
Dzięki
Pozdr
Witam,
Muszę osiągnąć podobny efekt:
A dokładniej to coś takiego jak w powyższej animacji łączą i rozłączają się te różowe kulki. Widać ze mają strukturę płynna jak się łączą.
Może ktoś z Was zna jakiś sposób na to - będę bardzo wdzięczny za pomoc ;)
Soft: 3ds max, Maya, Realflow
Pozdrawiam
M
Czy planujecie otworzyć szkołę w innych miastach? (np. w Trójmieście).
Czy jest możliwość jakiegoś elastycznego dopasowania nauki tak aby móc pracować i uczyć się u Was?
- ewentualnie możliwość nauki w systemie zaocznym w weekendy.
Dziękuję za szybkie odpowiedzi.
Model będzie oglądany z kamery ustawionej od modelu ok 5 m, więc śróbek nie bedę robił ;)
Sama ciężarowka ma stać w jakieś hali itd. Dodatkowo ma byś jeszcze wersja przygotowana w stereoskopii.
Dzięki za odpowiedź.
Docelowo to będzie którka animacja. Model pokazany od przodu i taki przejazd kamery z lewej do prawej strony.
Kadr coś w tym stylu:
http://www.flota.v10.pl/galeria/DAF,XF105,2009,3,artykul,19947,0,jpg.html
ale nie tak po skosie.
Rozdzielczosc koncowa to 1280 x 720 px
Witam,
Mam prośbę o pomoc w wycenie zrobienia modelu ciężarówki DAF XF.
Tak to wygląda:
http://skat.com.pl/cust/pliki/galeria/gal5strona%5B600x450%5D.jpg
+ naczepa.
Model ma być bardzo dokladny, realistyczny itp.
Będę wdzięczny za chociażby uśrednioną wycenę w przypadku modelowania samchodów tego typu.
Pozdrawiam
M