Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

d4nTe

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. d4nTe odpowiedział PIraT → na temat → Game Art
    super to wygląda, naprawdę widać ogrom pracy jaki w to włożyleś
  2. d4nTe dodał temat → w Game Art
    Witam Chciałem się podzielić moją ostatnią pracą jaką wykonałem. Postać mid-poly (ponad 40K tris, można ciąć, ale idą next geny więc już nie będzie trzeba :p), Tex ok 6x2k, mogłem przepalić na 1-2, ale chciałem popracować na hi-res dla ćwiczeń, Broń ok 6k i jedna tex 2048, Model teksturowany pod maya dx11 realtime shader i z niego pochodzi większość scr, zależało mi na jakimś renderze realtime, ale potem wrzuciłem model do keyshot i z niego pochodzi 1 obrazek btw. jak ktoś będzie chciał używać shadera dx 11 w majce, to od razu mówie, że nie posiada takich funkcji jak dodawanie detail map czy gloss map, troche to doskwiera. Pozdrawiam
  3. d4nTe odpowiedział moss → na temat → Game Art
    od dzisiaj zostales moim guru :D
  4. d4nTe odpowiedział d4nTe → na temat → Modeling
    chciałbym uzyskać odpowiedz
  5. d4nTe dodał temat → w Modeling
    witam mam takie pytanie, ogladajac jeden z tutoriali poswieconych modelowaniu, autor tego tutoriala stwierdzil, ze model nie powinien zawierac vertex' ow od których wychodzi 6 edgów, tylko 5 i mniej dlaczego tak nie powinno być? i jak mozna sprawdzic w maxie czy dany model ich nie posiada (wiecie coś jak xview jeśli chodzi o nachodzące vertexy, bodajże overlapping vertices in viewport) wiem, że to pewnie badalne pytanie, ale chciałbym uzyskać na nie odpowiedz pozdrawiam
  6. dziex za szybkie odpowiedzi :D ale mam jeszcze jeden problem:gdy tworze np twarz i chce dodać więcej poligonów w danym miejscu aby np stworzyc nos nie wiem jaki jest najłatwiejszy sposób,jest niby takie coś jak slice ale to mi tworzy zbyt wiele poligonów wokół całej głowy a ja chce w danym miejscu. Prosze o pomoc
  7. oka dzięx za pomoc,ale mam jeszcze jeden problem jak jush zrobie tą animacje i chciałbym ją "wyjąć" do pliku avi aby móc sobie obejrzeć poźniej na kompie,jak to zrobić??
  8. Mam pytanie jak zrobić w 3d maxie 7.0 materiał np jak ubranie czy coś w tym stylua aby działała na niego pełna fizyka i np jak spadnie na box'a to się odegnie,tak jak to było zastosowane w grach typu splinter cell.Chodzi mi o stworzenie płaszcza który by sie odginał poprzez działanie np. wiatru. Czy w ogóle istnieje taka możliwość?? Dopiero zaczyna przygode z tym programem dlatego prosze o pomoc bądz tutorial jak to zrobić.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.