Skocz do zawartości

FireHunter

Members
  • Liczba zawartości

    62
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Kotulin

FireHunter's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Hej naprawdę super to wygląda i będę wam dopingował aż któregoś dnia zobaczę od was coś na miarę Snowpiercera czy nawet Blade Runnera. Muszę niestety zgodzić się z adrian_dis który krótko i zwięźle wypunktował główne problemy. Nie wiem czy nie wyszło by na dobre gdyby przegiąć to o wiele mocniej tak by świat i bohaterowie byli bardziej spójni. Mocna symbolika smoka jest extra wszytko do siebie pasuję, łatwo i przyjemnie się to czyta, ale kompletnie brakuję mi tego w głównym bohaterze. Sorry za to porównanie ale mam wrażenie że zatrudniliście Bonda do roli Q. Tak czy inaczej bardzo przyjemnie mi się to oglądało, kilka naprawdę mega zarąbistych i klimatycznych scen także duże gratulacje i życzę powodzenia w następnych projektach!
  2. Nie wiem do końca o co tu chodzi... tzn. wiem że wszyscy chcieli by zobaczyć coś fajnego ale biorąc pod uwagę dokonania polskiej kinematografii w klimatach fantasy, to czemu miałbym mieć jakiekolwiek podstawy do optymizmu ? Nawet jeśli znajdzie się ktoś na tyle szalony by wysypać na taki projekt worek kasy to czemu miało by się to przełożyć na dobry produkt ? Wiem ze jest sporo utalentowanych ludzi w Polsce którzy chcą robić coś na najwyższym światowym poziomie ale wymaga to lat pracy i doświadczenia ale co tam od razu zróbmy Wiedźmina !
  3. dobra ja sie tam nie znam ale: zeczywiscie przedtem koles byl pod modelka teraz go tam nie ma i wyglada to lepiej (co nie znaczy ze przedtem to jakos wyjatkowo razilo) ale sam powiedziales ze kolezana idzie w lewo i nie wiem czy nie wyjdzie na to samo co wtedy, no i teraz masz zdecydowanie wiecej pustej przestrzeni. ale nie powiem przez ten lancuch zrobiloe sie fajnie klimatycznie jak dla mnie to jest to stary strych robiacy za warsztat biednego malarza. klimatem robi poprzedni koncept. jak tak dalej pojdzie to bedzie naprawde klimatyczna i zaje... pracka
  4. nie no spoko ;) jak narazie koncentrowalem sie na samej twarzy bez szyji, skonczylem wlasnie prace nad szyja i barkami i teraz to wygladal lepij, co do ust to oczywiscie bedzie cos zupelnie innego bo ona bedzie sie usmiechac wiec w sumie niktore twoje uwagi sa dosc sluszne.
  5. hehhe no w sumie ona nie ma byc straszna tylko smieszna no ale nad tym bede jeszcze pracowal. staralem sie raczej zrobic tepego miesniaka. zostaje mi jeszcze ustawienie pozycji i wyraz twarzy i w tym tez bede staral sie uchwycic glupkowaty charakter postaci (moze sie uda, ale jak znam zycie to pewnie nie...) ok update kobiety. ten model ma calkiem niezla historie (poprzednia bitwa). tym razem jednak pomeczylem go dosc ostro poprawilem siatke, uszy, rysy twarzy i w sumie jestem zadowolny, zobaczymy jeszcze jak wyjdzie mi usmiech i zeby ale jestem dobrej mysli.
  6. emenemsbis co do sesji to zeczywiscie pewnie sie skonczy szybciej niz mi sie wydaje :D ale na szczescie jeszcze sie na dobre nie zaczela. co do modelu to naprawde chetnie poznam Twoja opinje na temat potworka bo w sumie na koncu i tak wrzuca nas do jednego worka (i tutaj uklon do organizatorow bitwy :D). btw wiadomoscie dla moich licznych fanow :cool: update kobiety juz niedlugo :D
  7. dobra bestia jest na ukonczeniu chyba sobie narazie ja odstawie i popracuje nad kobieta:) .
  8. nich PanOdTekstur nie bedzie taki skromny i pochwali sie co zrobil ;> chce zobaczyc jak to wyglada w 2d bedzie mozna wiecje poweidziec kto co skopal ;P
  9. hehe nie powiem ze jest to jakis wybitnie orginalny pomysl ale poczatkowy zarys prezentuje sie wyjatkowo efektownie, martwi mnie tylko swego rodzaju kontrast tych ludzikow z potworem, naprawde ciekawi mnie jak to wszystko sie rozwinie.
  10. no spoko jesli Jestes przekonany do tej kobiety ducha to chyba najwazniejsze. w kazdym razie pracka na tym nie straci.
  11. wszystko jest ok poza tymi wlosami. jak dal mnie to jest strasznie irytujaca sprawa bo shag jest spoko ale raz ze trzeba sie nameczyc,dwa strasznie obciaza karte , trzy trudno uzyskac ladnie cienie na twrzy(przynajmniej mi). dlatego ja preferuje spiete wlosy bo latwo jest je wymodelowac efekt jest tak samo dobry i nie ma problemy z cieniami czy oswietleniem nie mowiac juz o animowaniu. tak mi sie przynajmniej wydaje. btw ladnie oczki ci wyszly ja zawsze mam z tym problem
  12. Marduk blagam Cie nie obraz sie ale moim zdanie ten pomysl z ta postacia jest lekko mowiac watpliwy, mi przynajmniej sie nie podba. No ale zeczywiscie jest tam zdecydowanie za pusto. Nie wiem czy o tym myslales ale moze udalo by sie tam ustawic np lustro u pani Linda Bergkvist wyszlo to zaje...fajnie. Oczywiscie to tylko propozycja kogos kto nie ma wiekszego pojecia o sztuce i malowaniu.
  13. lalal update 0_o niestety robie przerwe z bitwa na jakis czas... pewnie po sesji dopiero sie za to wezme :/
  14. no wlasnie z tymi kolanami to jest tak ze na referkach nie zabardzo je widac przez ten miensien, a co do przedramienia to jest tylko takie wrazenie bo dlonie sa za dlugie, no ale to juz umyslnie wiec chyba tak zostawie, stopy bede jescze poprawial.
  15. -->mkk3a -->hkropinski -->misiekhc -->Marduk dzieki panowie ;) narazie bestia, oczywiscie jeszcze wymaga troszke roboty ale juz blizej niz dalej update:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności