-
animacja od tyłu
widze, że chyba nie jest możliwe wyrenderować animacji od tyłu, chociaż w podglądzie można zaznaczyć opcje 'reverse' i mam to co chce, ale to nie wpływa oczywiście na rendering. Efekt jaki chciałem przez to uzyskać miałbyć taki że cząstki PArray nie wysadzają obiektu a go tworzą. mt- oczywiście, że się nie gniewam
-
animacja od tyłu
czy wie ktoś jak wyrenderować animacje od ostatniej klatki do pierwszej w 3ds max 6 ?
-
Obiekt 3D: Gitara
przecież materiał pudła ma flaot mirror, moze tego tak nie widac bo nie ma czego odbijac ale na ujęciu leżącej gitary widać odbity strunnik
-
Scena 3D: GOLF & BUTTERFLY
mogłeś tą scenke wprawić w ruch i wysłać jako animacje konkursową na ''internet rayrtacing competition'' www.irtc.org ps. tematem mojej animacji był golf ale twoja prezentowałaby się znacznie lepiej
-
Obiekt 3D: Gitara
no cóż nad materiałami muszę jeszcze popracować
-
Pojazd 3D concept (troche retro)
sztucznie to wyszło ale model mi się podoba
-
Obiekt 3D: Gitara
dzięki za uwagi
-
Obiekt 3D: Gitara
Mój pierwszy większy model w 3ds max 6 [attach]25845[/attach] [attach]25846[/attach]
-
Obiekt 3D Gitara akustyczna
bardzo realistycza praca. ja też pracuje nad gitarą i mam nadzieje że efekt będzie podobny
-
obiekt 3d: racibor pifo
butelka ok
pmpm
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta