Skocz do zawartości

wit_ex

Members
  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

wit_ex's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

7

Reputacja

  1. wit_ex

    Odpowiedni dym

    Witam! Mam pytanko, a raczej prośbę o radę, odnośnie dymu. Otóż potrzebuje zrobić do filmu jak najbardziej realistyczny dym (taki jak tutaj ->http://lekcja.eduseek.interklasa.pl/efekt_cieplarniany/images/dym.jpg) i nie wiem czy użyć AfterBurna, czy zwykłego emitera cząsteczek. Prosze wziąć pod uwagę, że mój PC to zwykły zjadacz chleba (AMD Sempron 2600+, nVidia 6600gt 128mb i 512RAMu). Osobiście wolałbym afterburna bo wygląda świetnie, ale jak zrobiłem tego tutka http://www.max3d.pl/tut.php?id=26 to jedna klatka mi sie 15min. renderowala. :/ Z góry dzienx za pomoc!
  2. wit_ex

    Dbalosc o szczegoly

    ok... dzienx wszystkim za rady. Postaram sie jakoś sobie załatwić te "advanced modeling 2". Mam jeszcze jedno pytanko. Otóż pracuje nad stworzeniem amerykańskiego lotniskowca CVN-65 Enterprise http://www.fas.org/man/dod-101/sys/ship/cvn-65.htm i nie wiem jak sie zabrac za zrobienie wiezy kontrolnej ;/ Jak wg. Was najlepiej to zrobić. Extrudować z jednego boxa, czy robic male obiekty i je do siebie dodawać ?
  3. wit_ex

    Dbalosc o szczegoly

    ok... ale jak powiedzmy wymodeluje sobie jakis zatrzask to lepiej go zattachowac i zespolic vertexy do głownego modelu, czy po prostu ulozyc w odpowiednim miejscu i w razie animacji zgroupowac ?
  4. Witam! Mam takie nietypowe pytanie, bowiem tyczy się one dorabiania małych, acz ważnych szczegółów. Otóż jak najlepiej zrobić te male elementy? Zawsze w moje modele byly strasznie "suche" ponieważ nie wiedziałem jak sie zabrać za zrobienie szczegółów. Jak zrobić takie wciecia lub wypuklosci w chociazby tym modelu http://img246.imageshack.us/my.php?image=lufa3ar6.jpg Albo tutaj: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=45767&page=3 Jak zrobić te wszystkie zaczepy, srubki, zatrzaski, itp. ? Czy używać, extrude, czy wycinać booleanem, czy nie wiem co ... ? Z góry dzienx za pomoc! PS. Moje pytanie dotyczy szczegółów tylko w elementach MECHANICZNYCH. Modelowaniem tworów organicznych wogóle sie nie zajmuje bo nie mam do tego wyobrazni :D
  5. Tutaj są refelki. Zanalazłem je w katalogu Windows całkowicie przypadkowo :)
  6. Dla mnie bomba tylko opony jakies takie cienkie.
  7. Jeśli referki = renender to to jest własnie on!!!
  8. Dalem tu render z tym oświtleniem z tego tutka http://www.max3d.pl/tut.php?id=28 lecz ciągle brakuje jakieś fajnej textury. Jak ktoś ma to niech podrzuci na adres [email protected]
  9. Dodałem troche oświetlenia. I jak??
  10. Czyli jak ma wyglądać temat zgodny z regulaminem?????
  11. Mam tu do pokazania mojego robocika niestety zapomnialem zrobić oświetlenia i wygląda troche kiczowato. Oceniajcie!
  12. Mam do sprzedania książekę do 3dsMax6 "Skuteczne Rozwiązania". Jak ktoś zainteresowany to niech pisze na [email protected] to podam zdjęcie i więcej informacji.
  13. To jest KATAPULTA??? Czy ty wogule miałeś jakiś rysunek katapulty?? Przecież mechanizm wygląda inaczej! Jedyne co mi się podoba to te metalowe nakładki :)
  14. Poto to dałem na forum abyście mi powiedzieli co jest źle. Więc trochę nad tym popracuję. Czy według was wystarczy chamfer na krawędzie??
  15. Jescze jedna moja praca - Robot z W40K:DawnOfWar (nie wiedziałem jak go poteksturować)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności