Skocz do zawartości

Sargoth

Members
  • Liczba zawartości

    142
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Sargoth w dniu 2 Maj 2008

Użytkownicy przyznają Sargoth punkty reputacji!

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Bytom

Sargoth's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

114

Reputacja

  1. Heloł, Takie cuś w celach treningowych, glownie oswietlenia i ustawien VRay'a. Jak zwykle wrzucam na pozarcie. Soft: 3ds Max, V-Ray, PS
  2. dokladnie tak to chcialem napisac, tylko mi nie wyszlo! heh :)
  3. @arturprx2: fajnie to wyglada, jedynie ta poduszka calkiem po prawej jakas dziwna. Kojarzy mi sie z tymi kotami bez siersci, taka pomarszczona skora. :P Rozumiem, ze jesli przygotowujesz np. reflection map dla siebie pod LWF to mozesz ja sobie robic jak chcesz i ustawic gamme jak chcesz. Ale jesli wezmiesz material z przed "ery LWF" i nie pozmieniasz gammy to nie uzyskasz tego samego rezultatu. Tak czy siak probowalem odszukac watek na jednym z zagranicznych forum, ktory niedawno czytalem. Padlo tam pytanie, na ktorych mapach sie zmienia gamme, a na ktorych nie i ktos wyjasnil to w bardzo prosty sposob. Wszystkie mapy/colory wplywajace na wyglad materialu powinny byc skorygowane (czyli diffuse, reflection, refraction, glossy, fog etc.). Natomiast map wplywajacych na wyglad geometrii nie powinno sie korygowac (czyli bump, disp, normal, opacity etc. Oczywiscie jak juz pisalem na poczatku mozna to wszystko olac jesli sie robi dla siebie i kierowac sie prosta zasada "cokolwiek wyglada dobrze". Ale jesli pracuje sie w grupie, albo jesli kiedykolwiek bedziesz chcial sie podzielic wlasnymi materialami to lepiej robic to poprawnie.
  4. Jestes pewien? Z tego co sie orientuje to mapom reflect, glossy tez sie daje 2.2. Chocby dlatego ze te mapy nie musza byc wcale czarno-biale. Jedynie disp, bumb, opacity, normal daje sie 1.0
  5. Wersja wieczorno-nocna kuchni, ktora mozna zobaczyc tutaj: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=69051 Zmienilem troche oswietlenie i lampy. Chociaz nie jestem pewien czy akurat pasuja do kuchni. Zalezy mi bardzo na komentarzach bo zrobienie nocnej wersji bylo trudniejsze niz myslalem i mam takie wrazenie, ze niestety poleglem (sufit jakis taki brudny). Soft: 3ds Max, V-Ray, PS
  6. Dzieki za komentarze. Z ta filizanka to faktycznie przegialem. Co do color bleed to tak wyszlo. Nie uzywalem zadnych trikow w VRayu, ani tez nie wybielalem w PSie.
  7. Wizka kuchni, ktora zrobilem dla treningu. Wrzucam na pozarcie i licze na cenne uwagi :) Soft: 3ds Max, V-Ray, PS
  8. Pozycja slonca przypadkowa, nie wiem czy w ogole sie na nie zdecyduje. Wciaz zmieniam, poprawiam, dodaje.
  9. test raz jeszcze 3ds max, Vray (LWF), wypiek prosto z pieca (bez PS) ujdzie? rady? sugestie?
  10. test w Mental Ray'u (GI+FG), jeszcze brakuje kilku materialow/tekstur, AA siadlo na podlodze (ale to nic :P) Wydaje mi sie, ze troche za ciemno wyszlo i mam dylemat czy rozjasnic w mr exposure control (wtedy bede mial brzydkie przepalenia na meblach) czy po prostu zapalic te 2 lampy? Obstawiam to drugie bo w koncu pomieszczenie dosc ciemne ze wzgledu na sciany. Zastanawiam sie tez czy plamy na suficie moga byc spowodowane zbyt mala iloscia fotonow?
  11. daj moze screenshota tego swiatla to sie nieco wyjasni
  12. to sie chyba nazywa "invisible" i musisz to zaznaczyc
  13. Odkurzylem moj stary model, pobawilem sie materialami i... mmm... sam nie wiem. High res: http://i6.photobucket.com/albums/y212/sarg-oth/3d/newLightsaber_1920_1080.jpg
  14. Sargoth

    Arch & Design vs VRayMtl

    Proste, jesli zignorowalo sie to co pisalem wczesniej. Musialbym za kazdym razem renderowac Vrayowski material i porownywac do rezultatow w Mentalu, a ja szukam uniwersalnych ustawien. :) Tak czy siak porobilem pare screenshot'ow dla porownania. Zwykly plane z materialem z vray-materials.de oswietlony Omni, bez cieni, bez GI. W vrayu wyglada to tak: W Mental Rayu wyglada to tak:
  15. Liniowy color mapping jest OK jesli scena, materialy itd sa odpowiednio przygotowane.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności