przeciez glowa ma konkretny ksztalt, bardzo konkretny.... nie rozumiem co z nia jest nie tak niby...ale juz mam pomysl na textury :D mysle ze bedzie nie najgorzej :D
no chcialem zeby mial te powieki takie troche przymkniete... bo chyba o to ci chodzi z tym nie wyspal sie.... A co do rogoow to poozniej chce na nie wrzucic bumpa [chyba takto sie nazywa] wiec sie troche odchudza... ale chyba sa lepsze od poprzednich nie??
ok, kolejne rendery, zminilem calkowicie rogi, dodalem pasek na srodku glowy i powieki... wiem ze cos z nimi jest nie tak ale chyba lepiej nie potrafie narazie. [te "oczy" to tylko tak zeby zapelnic dziury]. Aha i jezeli macie jakies tutki dot. tworzenia galek ocznych to dajcie znac bo znalazlem jednego w max3d.pl ale to dla mnie zbyt ogoolnie napisane zebym uzyskal pozadany efekt.
ale ta twarz jeszcze nie jest polaczona bo mam zamiar ja jeszcze modelowac, chce zrobic jeszcze detale, a to sa 2 poloowki, jak robie cos na jednej to na drugiej to samo sie dzieje. Chyba ze miales na mysli cos innego?? [jezeli tak to wyjasnij co robi modyfikator symetry??]