Faktycznie oponki troche za cienkie, lubimy duże, ładne felgi ale bez przesady ;p
Na Twoim miejscu na grillu umieściłbym jakiś znaczek bo jest on dość duży i coś mogłoby tam się znaleźć - ale to tylko taka mała propozyjca, zrobisz jak uważasz.
Troche razi niedokończone wnętrze (szczególnie brak deski rozdzielczej), czekam na następne rendery :)
Dzięki za rady :]
Pobawiłem się troche tym radiosity, efekt w załączniku. Pewnie nie wszystko jest ok, ale chyba wyszło troche lepiej niż poprzednie rendery.
Zmieniłem trochę teksturki - oceńcie.
Stehn-fahn co to jest 'radiosity' i jak to sie robi jeszcze nie wiem ale jak sie dowiem to z pewnością tego użyję :]
Innego renderera hm... ekhm... no w tej sprawie też muszę się dokształcić.
Niebardzo mi to wychodzi... próbowałem z podłogą, mizerny efekt widać poniżej - tekstura prawie niewidoczna.
Jeżeli chodzi Ci o to coś w lewym biurku na dole to z założenia ma to być głęboka szuflada na różne pierdółki ;]
Kanapa troche dziwnie wyszła, chyba że to jakiś japoński model ;]. Nie podoba mi sie okno, moim zdaniem jest zbyt masywne. To coś pod oknem to osłona grzejnika?
Fajna szafeczka, stolik i to coś na ścianie.
Poprawiłem troche rzeczy, o których mówiliście (o listwie pamiętam - zrobię później).
Tweety dzięki za podpowiedź co do okna, wcześniej kombinowałem z 'extrude' a o 'boolean' zupełnie zapomniałem.
Co do tekstur na podłodze i ścianie nie jestem jeszcze pewny, jak znajde jakieś lepsze (albo dostane olśnienia i je zrobie ;] ) to zmienie.
Czekam na dalsze uwagi :]
Dzięki za wszystkie rady i komentarze, dzisiaj spróbuje troche to poprawić.
Co konkretnie macie na myśli mówiąc o proporcjach?
Na biurku po prawej stoi pudełko na płyty CD (załącznik).
Moja pierwsza scenka będzie przedstawiać zwykły, mały pokój. Mam zamiar wrzucić tam jeszcze kompuer, troche książek, jakiś otwary zeszyt na biurku, kubek z herbata, obrazek na ścianie itp. Odrazu mówie, że okno jest dopiero zaczęte - niebardzo wychodzi mi wytłoczenie dziury w ścianie (ściana to zwykły box).
Mile widziane uwagi i komentarze na temat oświetlenia, renderka, cieni, tekstur, modelu - wszystkiego.
Fajny model, wszystko elegancko. Super mustang :]
Nobody_Man jak chcesz poznać opinie na temat swojej pracy to dawaj ją. Ja umieściłem tu taki model, że kryje sie przy 99,99% prac z tego forum (no, ale od czegos trzeba zaczac)
Może troche niejasno napisałem. Nie chodzi mi o uzyskanie bryły z tej siatki (to już mam) tylko o zrobienie troche wypukłej przedniej ściany. Ta wypukłość jest dobrze widoczna na zdjeciu w załączniku.
Już sobie poradziłem z wypełnieniem - sposób był bardzo prosty. Ale teraz pojawił sie kolejny problem: jak zrobić uwypuklenie?
Gitara jest troche wypukła, jest do tego jakaś funkcja?