-
[pojazd] 3d : wlasny concept
Faktycznie oponki troche za cienkie, lubimy duże, ładne felgi ale bez przesady ;p Na Twoim miejscu na grillu umieściłbym jakiś znaczek bo jest on dość duży i coś mogłoby tam się znaleźć - ale to tylko taka mała propozyjca, zrobisz jak uważasz. Troche razi niedokończone wnętrze (szczególnie brak deski rozdzielczej), czekam na następne rendery :)
-
[scena] Skromny pokój
Dzięki za rady :] Pobawiłem się troche tym radiosity, efekt w załączniku. Pewnie nie wszystko jest ok, ale chyba wyszło troche lepiej niż poprzednie rendery.
-
[scena] Skromny pokój
Zmieniłem trochę teksturki - oceńcie. Stehn-fahn co to jest 'radiosity' i jak to sie robi jeszcze nie wiem ale jak sie dowiem to z pewnością tego użyję :] Innego renderera hm... ekhm... no w tej sprawie też muszę się dokształcić. Niebardzo mi to wychodzi... próbowałem z podłogą, mizerny efekt widać poniżej - tekstura prawie niewidoczna. Jeżeli chodzi Ci o to coś w lewym biurku na dole to z założenia ma to być głęboka szuflada na różne pierdółki ;]
-
[scena] Skromny pokój
To jest mała szafka na ścianie :)
-
[scena] interior
Kanapa troche dziwnie wyszła, chyba że to jakiś japoński model ;]. Nie podoba mi sie okno, moim zdaniem jest zbyt masywne. To coś pod oknem to osłona grzejnika? Fajna szafeczka, stolik i to coś na ścianie.
-
[scena] Skromny pokój
Tekstura szyb, jeszcze niewiele opcji w max'ie znam. Jak sie dokształce to zrobie tak jak powinno być :]
-
[scena] Skromny pokój
Poprawiłem troche rzeczy, o których mówiliście (o listwie pamiętam - zrobię później). Tweety dzięki za podpowiedź co do okna, wcześniej kombinowałem z 'extrude' a o 'boolean' zupełnie zapomniałem. Co do tekstur na podłodze i ścianie nie jestem jeszcze pewny, jak znajde jakieś lepsze (albo dostane olśnienia i je zrobie ;] ) to zmienie. Czekam na dalsze uwagi :]
-
[scena] Skromny pokój
Dzięki za wszystkie rady i komentarze, dzisiaj spróbuje troche to poprawić. Co konkretnie macie na myśli mówiąc o proporcjach? Na biurku po prawej stoi pudełko na płyty CD (załącznik).
-
[scena] Skromny pokój
Moja pierwsza scenka będzie przedstawiać zwykły, mały pokój. Mam zamiar wrzucić tam jeszcze kompuer, troche książek, jakiś otwary zeszyt na biurku, kubek z herbata, obrazek na ścianie itp. Odrazu mówie, że okno jest dopiero zaczęte - niebardzo wychodzi mi wytłoczenie dziury w ścianie (ściana to zwykły box). Mile widziane uwagi i komentarze na temat oświetlenia, renderka, cieni, tekstur, modelu - wszystkiego.
-
Postac: bad lad
Elegancki model. Postac bardzo, bardzo 'przypakowana' ale pewnie z założenia miała taki być. Jest super.
-
[pojazd] 3d : wlasny concept
Fajny projekt. Mi sie samochodzik ogólnie bardzo podoba. Przód rewelacyjny, zadek wedlug mnie troszke gorszy ale o gustach sie nie dyskutuje ;]
-
Pojazd 3d: Ford Mustang Fastback
Fajny model, wszystko elegancko. Super mustang :] Nobody_Man jak chcesz poznać opinie na temat swojej pracy to dawaj ją. Ja umieściłem tu taki model, że kryje sie przy 99,99% prac z tego forum (no, ale od czegos trzeba zaczac)
-
Zakończenie siatki (gitara)
Może troche niejasno napisałem. Nie chodzi mi o uzyskanie bryły z tej siatki (to już mam) tylko o zrobienie troche wypukłej przedniej ściany. Ta wypukłość jest dobrze widoczna na zdjeciu w załączniku.
-
Zakończenie siatki (gitara)
Już sobie poradziłem z wypełnieniem - sposób był bardzo prosty. Ale teraz pojawił sie kolejny problem: jak zrobić uwypuklenie? Gitara jest troche wypukła, jest do tego jakaś funkcja?
-
Zakończenie siatki (gitara)
Próbowałem łaczyć te punkty w środku ale już gdy zrobie pierwszą linię (zaznaczona na rysunku) zaczyna sie wszystko kaszanić po użyciu Surface :/
Seed
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta