-
Czy w mayi zaimplementowany jest out of box Arnold?
Dzięki wielkie, rozjaśniła mi się sytuacja.
-
Czy w mayi zaimplementowany jest out of box Arnold?
Dzięki, to w sumie super sprawa. Ale w takim razie jak rozumiem nie ma możliwości renderowania animacji w Mayi wbudowanym Arnoldem?
-
Czy w mayi zaimplementowany jest out of box Arnold?
Cześć Jak w temacie, czy w cenę Mayi wliczony jest Arnold? Dodatkowo mam pytanie o Mayię LT: na liście ograniczeń znajduje się dużo constrainów: czy rzeczywiście nie da się stworzyć np. orientation constraint w niej? Czy te wszystkie ograniczenia bardzo przeszkadzają w tworzeniu rigów(Chyba to miała być wersjadla niezależnych twórców gier...)? Pozdrowienia.
-
Rozkładanie siatki UV
Co do UV to dokładnie jak już powiedziane zostało, zależy od modelu. Zależy czym łatwiej i co da lepszy efekt. W uproszczeniu ja lubię: Pelt Mapping z 3Ds Maxa do bardziej organicznych modeli UV Layout + poprawianie w czymś innym do pozostałych. Czasem wystarczy w maxie czy mayi ręcznie poukładać UV - szczególnie jak to prosta geometria. Co do trójkątów, to pewnie tworzą się przy eksporcie do fbx. Sprawdź czy w opcjach eksportu nie masz triangulate w zakładce geometry.
-
Współrzędne
Nie jestem w stanie Ci pomóc z tym.. Osobiście nigdy nie korzystałem z tego do sprawdzania pozycji kursora, raczej do przemieszczania obiektów. Jak chodzi wymiary ścian, to zależy jak tworzysz budynek: Jeśli tworzysz go weciągając rysunek z cada, co jest chyba dość częste, to ma już odpowiedni wymiar. Jeśli tworzysz je z plane, to wpisujesz wymiary. Ale jak już pisałem, nie mam rozwiązania problemu i architektury raczej nie robię a jak rozumiem tym się chcesz zajmować.
-
Współrzędne
Kiedy poruszasz myszą w aktywnym viewporcie też tego niema? W nieaktywnych nie działa.. Z ciekawości, po co Ci potrzebne?
-
Współrzędne
Hej, chodzi Ci o coś takiego jak w auto-cadzie przy rysowaniu?
-
Codzienny speedsculpting - nauka Z_Brusha
Trochę tak, na początku podstawiłem w tło tą: Ale niedługo jej używałem. Teraz podłożyłem tą Twoją z proporcjami i względem niej poprawiałem, ale przy wyłączonej perspektywie
-
Codzienny speedsculpting - nauka Z_Brusha
Się robi: Z włączoną perspektywą
-
Codzienny speedsculpting - nauka Z_Brusha
Wielkie dzięki, chciałem, żeby był raczej przypakowany, ale chyba przesadziłem. Poprawiłem tą szyję. Powinien już mieć kości i kontur twarzy, zmieniłem też trochę proporcje, powinny być bardziej poprawne. Cóż, postaram się też powkuwać kości i mięśnie. Kości na szczęście z tego co widzę niema wiele :) Kształty mnie niepokoją. Widzę, że coś jest źle z oczami, czy są za głęboko? p.s. Czy da się edytować kilka subobiektów naraz?
-
Licencja 3ds MAX tworzenie gry.
Brzmi jak bajki... Poznasz Maxa od Mayi po siatce?
-
Codzienny speedsculpting - nauka Z_Brusha
Niestety, nie da się zmienić nazwy tematu. Staram się w każdym razie wykonać porządną głowę. Zrobiona z kuli, przez taką głowę z płaszczyznami i do tego co jest teraz. Starałem się trzymać proporcji i rysunkow ale nie wiem, czy koło oka nie spieprzyłem. Wrócę do tego jeszcze. Czy twarz nie jest za płaska? Usta za małe i policzki za szerokie/za bardzo wypełnione? Widzę, że wygląda jakby miała nałożony jakiś dużej skali noise, taka wyboista jest, do tego widać jakieś pajączki, jakieś rady jak tego uniknąć? Model wykonywałem za pomocą DynaMesh, potem ZRemesher i dokończenie. [video=youtube_share;a7wvURXGA9c]https://youtu.be/a7wvURXGA9c Teraz, jeśli to co już jest zrobione ok, chciałbym zabrać się za detale ust, ucha i twrzy a potem zrobić porządną szyję.
-
Point Render
Rzeczywiście dobre
-
parent nie powoduje powstania offsetu w translate
Rozwiązane, użyłem point constraint ---- Czyli nie rozwiązane, ale nie aż tak istotne na ten moment... Nie do końca rozumiem jak działają pivoty w Mayi. Mimo, że w parametrach było 0,0,0 to kiedy odczytywałem rotatePivot miał on odpowiednią wartość.
-
parent nie powoduje powstania offsetu w translate
Cześć Ustawiam obiekt jako child innego obiektu. Zawsze powodowało to ustawienie pozycji "0,0,0" obiektu child w to samo miejsce co pivot rodzica. W translate potomka pojawiał się jakiś offset, po jego ustawieniu na "0,0,0" obiekt trafiał w środek parenta. Teraz tak nie jest, potomek ma "0,0,0" w translate a znajduje się w innym miejscu niż rodzic. Pivoty obu obiektów wyśrodkowałem przez Modify>>CenterPivot Co się stało i co zrobić, żeby powrócić do normalności? Z góry dzięki, pozdrawiam
P4VV37
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta