No stary mam nadzieje że nie spierdzielisz roboty, w końcu ktos sie wziął za tą bryczkę z Back to the future, ja sie nie biorę, bo za cienki jestem jeszcze, keep working ziom i zapodawaj siaty chłopaki pomogą.
Ta tekstura była nałożona tak na szybko, nie bawiłem się w ustawianie tekstury te umywalki też odrazu rzuciły mi się w oczy po renderze. Faktycznie modelowałem w czarno bez pomocy fotek dlatego te modele nie wyglądaja na realistyczne. Dzięki za sugestie.
PROSZĘ ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I ZMIENIĆ NAZWĘ WĄTKU!! // REGULAMIN //
Wymodelowałem ot coś takiego wiem że nie jest to cudo ale jak na moje dotychczsowe prace ta jest w miarę, cały czas staram się coś zmieniać i poprawiać. Wiem że zaraz będziecie po mnie jechac ale niestety dopiero zaczynam konkretniej bawić się maxem.
Jak można i czy w ogóle mozna połączyć światło (laser) z obiektem tak żeby poklatkowo nie przestawiać obiektu i oddzielnie światła chodzi tu o pistolet z celownikiem laserowym
tak więc jak narazie udało mi się zrobić prostą animację
zrobiłem rendering poklatkowy a potem w programie videomach wszystko połączyłem, jak dla mnie to co chciałem uzyskać uzyskałem i jestem zadowolony :). Przedemną dalsze zagłębianie się w program
dzięki za pomoce
P.S używam maxa 7 i nie mam ograniczenia
czy obrazy z maksa trzeba renderować i zapisywać każdy osobno czy jest jakaś opcja która umożliwia najpierw renderowanie wszystkich klatek a potem ich jednorazowy zapis
o tym to ja wiem ale chodzi mi np. o to że:
chce zapisać animację taką jak wygląda na renderingu zrobiłem szklaną kulę,
na renderingu wygląda zaje..ście a jak zapisuje animacje to zapisuje mi ją tak jak wygląda w oknie perspectiv bez świateł i wogóle i jak ją zapisać żeby wszystko było ok światła przechodziły i wogóle
witam jestem początkującym urzytkownikiem 3d smaxa,
jak zanimować przykładowo kulę, niby coś tam się animuje ale chodzi mi o animację z teksturami, światłem i wogóle, na renderingu fajnie wszystko wygląda ale jak zrobić z tego animację