- Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.
- Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.
-
Obiekt 3D: IKEA 2007 (i nie tylko) modele wyposażenia wnętrz
mebel jak dla mnie porazkowy strasznie, ale akurat przez to go zapamietalem ;) http://www.mirjan.home.pl/meble/zestaw_heya.htm
-
Obiekty 3D: mebelki
max7 + vray 1.4costam i nastepny:
-
Obiekty 3D: mebelki
Widzicie, cala zabawa w tym ze przy duzej ilosci tego nie chce sie juz inaczej mapowac niz z boxa, stad displ mapki odpadaja, a jedyny detal to soft selection w sumie, a w tym wprawa mala. Inna sprawa ze 'zabawy' ekipy z evera ze skorzanymi meblami sa swietne i do takich efektow chcialbym dążyć. Póki co odrobina noisa w siatce, troche recznych przestawien i softsel tam gdzie rzeczywiscie widac to na referce. Nastepny wrzucik to taki dosc dziwny mebel - jako tlo taki specyficzny pokoj w jakim widzialem prezentacje serii niemieckich mebli. Materialowo ciagle skora, jako ze teksturki ciagle zbieram.
-
Obiekty 3D: mebelki
Tutaj dla wprawy i na potrzeby wizek zrobie sobie kilka modeli mebli. Na pierwszy ogien takie cos:
-
Objekt 3D: Dzbanek
Fajne, pocieszne w sumie, ale tak to juz jest ze kazdy od czegos zaczynal. Wazne zebys trenowal, czytal i robil duzo tutkow z netu. Efekty przyjda same.
-
TUTORIAL: Creating Real Bump Map
Super pomysl, przeprowadzilem wlasne testy z bardziej zageszczonym 'splotem' razem z opacity i jest fajnie:
-
Wacom Intuos3 A4 -> do kupienia
Ztcw to okolo ~1.4k, ale to orientacyjnie - i tak prawdopodobnie do negocjacji.
-
Wacom Intuos3 A4 -> do kupienia
Witam, Ostatnio znajomy dal mi do testow przed ewentualnym zakupem, sprowadzonego ze stanow, prawie nieuzywanego intuosa. Wyszlo na to, ze jak na moje mozliwosci jest zdecydowanie za duzy - obiecalem mu jednak ze posle informacje w eter, co tez czynie. Model taki Wlasciwie wszystko bylo. W razie czego moge podrzucic numer telefonu.
-
Płynne przejscia w mebelkach
Witajcie, Bawie sie juz jakis czas mebelkami, prostymi wizkami itp rzeczami, ale ostatnio trafilem na paskudny problem u podstaw (czyli w modelowaniu). O ile w prostych meblach (kanciastych) takie przejscia nie wystepuja to problem pojawia sie zawsze kiedy oparcie plynnie przechodzi w podlokietnik. Dla przykladu prosty mebel wyglada tak: Ale co tu ukrywac - 'plynne' mebelki tez sa fajne - a ze nie stac mnie na n x 100euro na archmodelsy chcialem zrobic je sam. Screen z pdfa archmodelsow 29: Jak sie zabieracie do takich rzeczy jak na screenie wyzej? Chodzi o samo przejscie zaznaczone strzalka.
-
Obiekt 3D: skrzypce
Heh, a tak po miniaturce pomyslalem sobie '******* materialy ktos zrobil' ;)
-
Postać 3D: Figurki z kredy szkolnej :P
Hehe, mam ochote oglosic konkurs na takie szadery ;)
-
Scena 3D: Mój pokoik
Vray juz tak ma. Lepiej zeby mialy jakas grubosc i zachodzily na siebie/laczyly sie w rogach. Sprobuj, wtedy powinny zniknac te jasne miejsca i kolejny bonus do realizmu.
-
Speed Modelling, modeling 3D, modele testowe.
bo to jest taki specjalny cylinder z pianki ;)
schottkey
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta