Triple X
Members-
Liczba zawartości
253 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Triple X's Achievements
Newbie (1/14)
10
Reputacja
-
Pojazd 3D: Rolls-Royce Phantom (NURBS)
Triple X odpowiedział Triple X → na temat → Work in progress (WIP)
Witam! Dzieki za wpisy:) Heh no hindus...."w koncu to rhino"...cóż...Rhino samo modelu nie robi, wiec nie wiem skad to przekonanie ze kazdy model w Rhino musi byc ladny. Nie wiem jakie masz doswiadczenie z Nurbsami, ale cos za cos...w rhino mozesz swietnie radzic sobie ze sprawami technicznymi, rowkami i tego typu pierdami...jednak jezeli chcesz zrobic cos plastycznego..wieksze oble surfy to musisz sie naprawde sporo się nameczyc...tak wiec slowo Rhino tudziez Nurbs nie oznacza wcale dobrego modelu (bzyku to podajze kiedys tez gdzies pisal...kiepski user + rhino=kiepski model). Oczywiscie nie zmierzam do tego zeby powiedziec ze moj model jest idealny heheh, ale to tylko taka dygresja:). Co do shaderkow....ta..no tez cos mi tu nie pasuje, ale juz nie potrafei powiedziec za bardzo co (aczkolwiek jeszcze troche poproboje). Notabene shaderki i oswietlenie maja to do siebie, ze zawsze mozna sie do nich przyczepic :) Pozdr.:) -
Pojazd 3D: Rolls-Royce Phantom (NURBS)
Triple X odpowiedział Triple X → na temat → Work in progress (WIP)
Witam! Mentaller..ta szybki są, troche dwzien ze nic nie odbijaja, byc moze to kwestia ustawienia widoku, w kazydm razie nie chcialem robic pol przezroczystych szybek bo wygladaloby to idiotycznie :) Znaczka nie bedzie, z boku tez bo wg. mnie jest zbedny i szpeci auto :D xeav...nio zastanawialem sie czy nie zrobic od gory, ale chcialem ukazac masywnosc przodu auta, wiec wybralem to ujecie:) miwt..thx :) Pozdro -
Pojazd 3D: Rolls-Royce Phantom (NURBS)
Triple X odpowiedział Triple X → na temat → Work in progress (WIP)
Witam! No cóż wreszcie coś wykombinowalem z tymi renderami....Nie wiem czy to jest final...calkiem prawdopodobne, ale jeszcze będę kombinował troszeczke...aczkolwiek nie za dużo, bo pewnie kolejny rok leci mi na rednerowaniu, a już chciałbym zacząc jakiś nowey projekt :-) No...a więc rendering (co pewnie widać...) wykonany w Vray'u pod Maxa 7 :) Dosyć tej gadki...oto render: Oczywiscie po kliknieciu na 'miniaturke' otworzy sie wiekszy obrazek :) Pozdr. -
Witam! Kingwins, wiesz żadny model nie jest bez skazy nie oszukujmy sie ;) A ja po nurbsach mam juz zboczenie na punkcie technicznych niedociegniec....Takie przykladowe niedociągnięcia (mam otwartego rendera z przodu wiec z tej strony bede ocenial;): - na zderzaku, w okolicach otworu na lampke jest bug minimalny ale zawsze;) - przednie nadkole lekko faluje w okolicach tego malego rowka prowadzacego do reflektorow (chodzi mi o wubrzuszenie...) -ponad to rowek na masce...brak płynnosci miedzy blachami dwoch elemntow w przedniej czesci maski (troche zawile ale chyba zrozumiesz:D) -troszecze falujaca linia drzwi (miedzy poszczegolnymi slupkami) -cos nie tak w okolichac tylnego nadkola..dziwnie sie tam odbijaja refleksy :) Btw. Imo duzo lepiej auto wyglada z hdri :) Pozdr.
-
Witam! No kingwins..konczymy modele w podobnym tempie :D:D Tak czy siak...widze, ze tu wszyscy slodza wiec ja troche ponazekam;) Po pierwsze karoseria jest duzo slabiej wymodelowana od wnetrza...takie odnoszoe wrazenie. jest sporo bledow, ktore widać po odbiciach (i nie tylko;). No ale nie sa one tak razace :P..co do renderow...Cóz...przede wszystkim kolor auta mi nie za bardzo odpowiada, ale to kwestia gustu rzecz jasna;) Lakier też mogłby być fajniejszy (chociaz by przez to ze ten to nie metalik;). Najbardziej jednak kłuje mnie w oczy kadr na ujeciach takich jak virej2....wyglada jakby redner byl robiony z usera :| (moze troche hiperbolizuje, ale przeciez nie od wczoraj zajmujesz sie grafika:P). Poza tym samo ujecie bym jakos urozmaicil, bo to jest chyba zbyt sztampowe:D Jeszcze ten box nad autem....moglbys pokombinowac i sprobowac poustawiac go gdzies jakos pod pewnym katem z boku, tylu auta..no nie wiem...glownie po to zeby nie bylo widac ewidentego kwadrata na aucie (tak jak to widac na klapie i kawalku dachu..vray2;). No..i czekam na nastepne renderki :D Pozdr.
-
Pojazd 3D: Rolls-Royce Phantom (NURBS)
Triple X odpowiedział Triple X → na temat → Work in progress (WIP)
Witam! Cóż widze, ze strasznie się zainteresowaliście tą figurką ;) ....dla mnie to malo znaczaca ozdoba dlatego wymodelowana jest tak jak jest:) Otot obiecane siatki: -
Pojazd 3D: Rolls-Royce Phantom (NURBS)
Triple X odpowiedział Triple X → na temat → Work in progress (WIP)
Witam! Następny post i następny render.... teraz tył:>. tutaj niestety jeszcze bardziej widac bledy exportowe, wiem natomiast ze bede musial wyexporotwac od nowa cala tylna klape i jednego fileta (bocznego), ale to już tak jak mówie wszystko przy okazji lakierowania :> (bowiem te rendery są tylko poglądowe:P). Oto i renderek: Co do waszych postów: javor - No tam wokoło jest taka chromowana przystawka (zrobiona w formie filetu;p), ale narazie jej nie widać..jak dojdą materiały to bedzie wszystko ok:) (mam nadzieje;d) mentaller - Hmmm figurka na Rollsie jest mniej skomplikowana od tej co pokazałeś...a moja jest jeszcze mniejs komlikowana od tej co jest na Rollsie :D Poza tym...to jest tylko mały detalik, własciwie miało go nie być..ale jakos tak pustawo było :) kome - Oj tam kadr od razu....patrz na model nie na kadr :D:D Loozack - Ale żes mi zaslodzil ;):D Tenx Pozostali - Dzięki za dobre słowa ;) Dzisiaj jeszcze prawdopodobnie wrzuce jakies inne renderki plus siatki :) pozdr. -
Pojazd 3D: Rolls-Royce Phantom (NURBS)
Triple X odpowiedział Triple X → na temat → Work in progress (WIP)
Witam! Po 4-miesięcznej przerwie przyszedł czas na dokończenie Rollsa ;) I oto przedstawiam Wam końcowy efekt modelingu (generalnie brakuje na renderze reflektorów, ale one bedą wyexportowane dopiero przy okazji rednerow z materiałami). Render jest dość duży (jako obraz i jako plik:D), więc widać na nim pewne niedociągniecia wynikające z exportu (dość oszczędnego). Cóż w najbliższym czasie czyt. najprawdopodobniej jutro podeśle rendery tyłu plus detale. Niedługo też dam jakies siateczki:) Teraz pare detali technicznych: - modeling oczywiście Rhino 3 :)... -...za wyjątkiem statuetki która była modelowana w poly w Maxie :D -rendering max 7 + vray :) -ilość poly: obecnie 598k (z tym zapomniałem wyexportowałem małej chromowanej listewki..plus reflektory i jakies male detaliki..wiec troche jeszcze przybędzie) Teraz renderek: UWAGA! Aby powiększyc obrazek kliknij na hmm.."miniaturke" (render docelowy ma bowiem rozdzielczość 2048/1556 :) P.s. Co do wcześniejszych obrazków...z czasem postaram się wyedytować wczesniejsze posty i apdejtować linki, bowiem Panowie z Lycosu usuneli mi konto :/...mam nadzieje ze nie zrobia tego drugi raz:D) P.s.1 Co do czasu realizacji projektu...nie myślcie sobie tylko ze caly okragly rok siedzialem przed Rhino :D Niestety wynika on z mojego lenistwa..a schemat przebiegał mniej wiecej w ten sposob...1 miesiac modelowania...3 miesiace przerwy :D) -
Witam :) No to już mój durgi post od pół roku :p Tak patrze co się tu dzieje i myśle, iż troche przesadzacie z oszczędnością trójkątów...12k bez wnętrza to naprawde bardzo dużo, wiec nie musicie tak oszczędzać. Na dowód mojej teorii zamieszczam swój model (oczywisćie model low), który ma nieco powyżej 8k fejsów (przy czym warto zauważyć iż siatka była układana pod high poly, więc dało by się spokojnie 4 tysiące uciąć jeszcze) plus kółka ze 4 tysiące i wnętrze 4-5 k i będzie koło 12 tysięcy trójkątów (licząc udaną optymalizacje nadwozia :p), a siatka i model nie wyglądają tak ascetycznie jak u Was...no chyba że to bardzo wczesne stadia i będziecie mocno modyfikować modele ;) Aha..żeby nie bylo niedomówień to zaznaczam, iż NIE startuje w tej mini bitwie ;) Pozdr, Triple X
-
Witam! Lol to chyba mój pierwszy post od pol roku :P Widze, ze nie tyko ja przekonalem się do tego pieknego auta (robiłem je high poly) :P Ale szkoda ze robicie low poly, nie wiecie co tracicie hehe ;) Anyway Wszystkim zycze powodzenia! Pozdr
-
Zmarł Wielki Człowiek...[*] [*]
-
Sikham ja wybieram takie które nie maja duzo takich miejsc hehe. No musisz pokombinować z siatką, nie ma raczej złotego środka bo to zaelzy od powierzchni, od miejsca, od siatki na zewnątrz etgo miejsca. Ja w takich sytuacjach bardzo duzo pracowalem na sub-d zeby osiagnąc dobry efekt 9w miare jak na poly;p). Poza tym masz chyba zbyt gesta siatke...tak poza tym problemem heh ;) Pozdr
-
Heyah! Mam okazje sie zrewanzowac Sikhu za Twoje posty w moim watku ;P.A więc.. kurde no Sikham zaskakujesz mnie..co to za siatka:P? Jakoś krzywo i niezrozumiale w wielu miejsach, czego odzwierciedleniem jest również niezbyt prosty model. Pomijając kwadratowe nadkole, to widze że Twoją największa zmorą są miejsca gdzie łączą sie dwa hmm chcialem napisac filety ale chodzi mi oczywiscie o chamfery:D. Poza tym krzywo, krzywo..np cały ten mniejszy otwor ...z przodu jest krzywy. Maska też nie grzeszy pieknością, poza tym tam jest to coś...nie wiem jak to nazwac bo nie wiem co to ma być wogole to na masce hehe (joke ;P..ale chyba rozumesz co chce przez niego powiedzieć:P). Reflektory...no nie wiem kazdy robi jak lubi, ale chyba na tym etapie bym ich nie robil..zwłaszcza ze tez nie zachwycaja (zwroc uwage ze sa plaskie, nie ma plynnego przejscia miedzy nimi a maska. No to tyle....bierz się do roboty ;P btw. fajne kółko, ale widać ze w Poly :P Pozdr. Triple X
-
Heyah! Sikham...ja wiem, że niektórzy tylko obrazki oglądaja...:P Zderzak jest dobry, wierz mi mam dużo zdjęć tego Bmw ;]. Na większośći ten halogen jest bardzo ciemny i nie widać jego "gabarytów", ale na prawde jest taki szeroki. Printy...cóż przy wielu elemntach nie patrzyłem na printy, bardziej zawierzyłem moejmu oku i zdjęciom niż kiepskim szkicom. P.s. Plastik to zmodyfikowany car paint :P Pozdr.
-
Hehe Sikham jak dla mnie ten model tworzą szczegóły :] Tylko wielu z nich nie widać tutaj..w tym celu odsyłam do Wipa;] Szyba jest zweldowana, tylko odbicie Hdri dziwne się zrobiło. Wycieraczki..no fakt mogłbym je zrobić, ale juz mi się troche nie chciało..nie jest to straszna ujma, gdyż to auto ma bardzo skrzętnie schowane wycieraczki ;) Co do kół...drogi Siku mógłbys czytać posty i oglądać troche dokłądniej obrazki - W Wipie dałem rendera bez materiałów, i tam faktycznie koło troche ocieralo sie o zderzak o czym pisałem.... Na tym renderze nie ma juz takiej sytuacji. Rendera z tyłu nie dałem dlatego natomiast, że nie mam tylnego reflektora, gdyż nie musialem go robić (przedniego też nie ale na potrzbey renderingu coś skleiłem;P). Plastiki..hyh..no linia o któej piszesz wcale nie jest długa bo niewielka ilośc elemntow jest plasitkowa.... Co do samych materiałów...plasitki i gumy maja czesto to do siebie ze sa czarne...a czarnego dobrze nie widać, wiec moze dlatego wydaje Ci sie ze leża. Prześwitujący rowek...hehe nio źle to ująłes to jest po prostu wycite booleanem, już nie chcialem sie abwic w ukladanie siatek i 1000 trojkatow dla jednego rowka. Co do podsumowania zgodze się...wg. mnie jednak z kazdego modelu da sie wycisnac wiecej, nie ma idealnych. Mój szwankuje na poziomie materiałów, które i tak nie są istotą tego projektu (znów odsyłam do wipa;P). Pozdr