Skocz do zawartości

quard

Members
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

quard's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Jestem już po obronie więc mogę zamieścić końcowy rezultat. Tutaj http://quard.ovh.org/mino/start.swf można podglądnąć animacje :) Pozdro idzięki :)
  2. Wiem wiem ... niestety modelu już nie zmienię ... najwyżej teksturę, ale to dużo nie pomoże. A czy mógłby mi ktoś w skrócie wyjaśnić działanie warstw w zakładce bipeda? Coś czuję, że mogłyby mi się przydać ;] edit: Kurde.... faktycznie z tymi 'kopytami' to poleciałem... :/ ... pewnie do obrony juz tego nie poprawie, ale może później :/ ... heh ... Kruku, teraz nie mogę na nie patrzyć ;)
  3. I jeszcze kości i podgląd na postać bez wygładzenia... Musze przyznać, że z bipedem męczyłem się 3 dni... i ciągle nie jest idealnie... :/ ma ktoś jakieś dobre rady odnośnie szybkiej animacji? Chce zrobić kilka animacji ruchów jakby pod silnik gry, czyli krótkie sekwencje, które później będą zapętlone. edit: Pytanie: Da się zrobić tak, że chwytając za np. miednice przesuwam ją w duł i w tym momencie stopy stoją na swoim miejscu, a zginają się tylko kolana? Inaczej mówiąc - da się zrobić przysiad przesuwając tylko jedną kość? Wiem, że gdy tworzyłem sam swój własny szkielet to przesunięcie kości miedniczej dawało właśnie taki efekt przysiadu, ale w bipedzie tak to nie działa :( edit2: Odpowiedź: no i znalazłem :) Set Planted Key na stopy :)
  4. Mały update... żeby nie było, że się całkiem obijam ;) Wiem, że tekstura trochę mało szczegółowa, ale czas goni ... do 15 czerwca muszę zrobić jeszcze kilka animacji i skończyć pisać prace ;] W każdym razie komentarze mile widziana :)
  5. no i udało mi się w końcu posunąć Minotaura ... trochę do przodu ;) Oczywiście czekam na opinie :)
  6. Zmieniłem trochę siatkę (poprawiłem ?) Troszkę pogrubiłem nogi i minimalnie poszerzyłem bary i zwęziłem talię. Mam nadzieję, że jest troszkę lepiej... szczególnie jeśli chodzi o siatkę.
  7. Dzięki za konkrety :) Jak juz pisałem to mój pierwszy low ;] Tylko co znaczy edge flow ? Wzorowałem się troche na tym http://www.3dtotal.com/team/Tutorials_3/low_poly_character/low_poly_01.asp tutorialu... i horyzontalnie było mi łatwiej ;P Ale poprawie to :) Bruneq -> Ja mam mało wymagającą szkołę ;) Poza tym jak się nie obronie to będę musiał dużo płacić więc mam motywacji troszkę ... chodź do stycznie już blisko :/ prrrszalony -> Z nogami zgadzam się w 100%... Co do innych referancji to nie mam na to czasu (praca do 17 i szkoła w przerwach od pracy ;] ) :( Musz wykożystać to co mam i jak już zrobie model wg tych obrazków to później poprawie go po swojemu :)
  8. dzięki... mniej więcej o to mi chodziło ;) światło co prawda nie jest standardowe bo nie lubię modelować przy tych domyślnych, ale nie jest jakoś specjalnie ustawiane. Co do zagęszczania to trochę obawiam się, że będzie za dużo poly. Teraz jest już ponad 1000 (ok 1300 trójkątów) i tu właśnie pojawia się pytanie: ile może być w takiej postaci poly? Czeka mnie jeszcze głowa, która jest dość skomplikowana. A tak przy okazji - ma ktoś jakiś dobry pomysł jak powinienem zabrać się teraz za ręce? Na obrazkach są one bardzo blisko ciała i boję się, że później będę miał problem z kośćmi :/
  9. Witam wszystkich :) właśnie kończę studia i postanowiłem w ramach pracy dyplomowej zrobić postać (i kawałek świata) do gry, czyli LP. Problem polega na tym, że nigdy wcześniej nie robiłem nic w LP ;] W załącznikach są concept arty zrobione przez moją koleżankę (to jej praca dyplomowa ;) ) i screeny z maxa. Jak na pierwszy model człekokształtny i w dodatku LP jestem nawet zadowolony. Martwi mnie tylko jedno: czy nie zepsułem czegoś na samym początku :] ... Nie podoba mi się też to jak światło wygląda na siatce. Po wygładzeniu siatki wszystko jest ok, ale w wersji LP 'phong' jest taki trujkątny ;] niby to oczywiste, ale jak obserwuje inne modele LP to nie widze czegos takiego. Planuje później dodać do medelu normal map'e co powinno zlikwidować końciatość, ale z planów może nic nie wyjść więc chciałbym jak najwięcej naprawić teraz :) Dodam jeszcze, że ten model ma być wykożystany w silniku Ogre. Proszę wszystkich o dobre rady :) Pozdrawiam :)
  10. a ja jestem teraz na etapie próby odpalenia Gelato ( render kożystający z karty graficznej nVidii - dla tych co nie wiedzą ). Myślę, że to jest właśnie to co może okazać się zbawienne w animacji :) Teraz jest już wersja 2.2 wiec wszystko powinno działać sprawniej niż kilka lat temu. Jeśli używasz mayi to masz szczęście bo do mayi jest dobry plug-in.... czego nie można powiedzieć o wtyczce do 3dmaxa :( jak cos to na stronie nVidii znajdziesz szczegóły.
  11. Witam wszystkich. Zastanawiam się czy ktoś z Was używał lub używa rendera nVidii Gelato? Ja właśnie go zainstalowałem i wszystko fajnie działa :) ... poza plug-inem do maxa :( Amaretto wywala mi błąd o module, którego nie może załadować, może ktoś kiedyś miał styczność z tym problemem? Na forum nVidii wyczytałem, że to najprawdopodobniej przez inną wersję językową windowsa, ale może ktoś sobie poradził z tym problemem a może jet jakaś wersja Amaretto, która działa? Z góry dziękuje za pomóc. A tak przy okazji - nie uważacie, że to jest na tyle fajny render, że warto zrobić mu osobny pokoik? Tym bardziej, że wyszukanie czegoś przydatnego na temat Amaretto i Gelato graniczy chyba z cudem (lepiej jest z Mayą bo są tutki )
  12. Witam! Ja tu pierwszy raz wiec prosze o wyrozumialosc ;) czy karty 6800gt rowniez da sie przerobic na quadro tak zeby dalo sie uzyc MAXTreme ? BTW: czy dla kart ati (r9600) jest tez cos takiego fajnego zeby zoptymalizowac karte pod 3ds ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności