Skocz do zawartości

tronhh

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. tronhh odpowiedział uncle → na odpowiedź w temacie → Dyskusje o grafice
    przydalo by sie cos w rodzaju "Czarnej Listy" zleceniodawcow.
  2. tronhh odpowiedział uncle → na odpowiedź w temacie → Dyskusje o grafice
    tak czytam i czytam te ogloszenia o prace (w dziale ogloszenia/praca oferowana) i zaczynam sie zatanawiac czy to nie jest w wiekszosci przypadkow oszustwo i nabieranie ludzi. pan X daje ogloszenie na forum, postow:1, zero informacji o zleceniodawcy tylko adres mailowy? dziwnie to troche wyglada. nie chce nic twierdzic ze to sa jacys oszusci i naciagacze. ale jakos tak mi to troche smierdzi! ma ktos z was jakies doswiadczenie (te mile i niemile) z tego typu zleceniami? co o tym myslicie?
  3. tronhh odpowiedział Nimrod → na odpowiedź w temacie → Wolne dyskusje
    ja ostanio kukalem "Kawa i papierosy" Jimiego Jarmuscha. moze byc na czwartkowy wieczor. pozatym to ogladam reklamy, reklamy i jeszcze raz reklamy ;)
  4. tronhh odpowiedział odpowiedź w temacie → 3ds max
    Te "linie siatki" mozna generowac tak: przydzielasz objektowi jakas texturke i wlanczasz w "material editor" pod zakladka "shader basic parameters" okienko "wire". Jej grubosc kontroloujesz z zakladki "Extended Parameters" "wire-size". jak pewnie zauwazyles objekt stal sie "przezroczysty" i mozna tez widziec siatke po drugiej stronie objektu, gdybys to chcial zlikwidowac postepuj w nastepujacy sposob: zeskaluj twoj objekt z wcisnietym klawiszem "shift", utwozysz wtedy mniejsza kopie twojego objektu. dodaj teraz do nowo utwozonej bryly material "mate/shadow". co do drugiej czesci twojego pytania to niestety ci nie pomoge bo nie mam pojecia o flashu. pozdrawiam
  5. tronhh odpowiedział Chindoos → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    uzyj techniki "przeszukiwania binarnego" "W ten sposob mozesz przefiltrowac cala scene, odrzucajac elementy, ktore zawieraja jakikolwiek blad ..." 3Ds Studio max - Skuteczne rozwiazania. Strona 264
  6. modyfikator "uvw map" musi byc na wlasciwym miejscu na stosie modyfikatorow. najlepiej jesli go ustawisz zaraz nad objektem (nie wiem co tam masz editable poly?), a dobiero potem inne modyfikatory(np. meshsmooth).
  7. tronhh dodał odpowiedź w temacie → w Rigging & Animation
    chyba jestem tu dobrze z tym postem. bawie sie od paru dni character studio i z tego wzgledu poszukuje wszystkich mozliwych tutoriali, materialow edukacyjnych itp. jesli macie jakies ciekawe rzeczy, linki lub cos w tym rodzaju to piszcie. oprocz maxowego helpa oczywiscie. pozdrawiam i z gory dzieki
  8. tronhh odpowiedział kondrad → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    krok po kroku video tutek: http://www.dma.ufg.ac.at/dma/dma/pane/203.325/module/64593
  9. tronhh odpowiedział dirty → na odpowiedź w temacie → Dyskusje o grafice
    byc moze to zaleta. nie musze placic za prad. :)
  10. tronhh odpowiedział dirty → na odpowiedź w temacie → Dyskusje o grafice
    renderfarm 24 x 2x (od 2,8 do 3,2 GHz) liczy jak burza. problem lezy tu ze to nie moje :(
  11. tronhh odpowiedział sauax → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    modyfikator shell, ale ustaw na gorze stosu modyfikatorow. juz po przeliczeniu symulacji.
  12. tronhh odpowiedział tronhh → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    sliczne dzieki dziala
  13. tronhh odpowiedział kondrad → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    jak ci to pomoze to mam maxowego helpa auf deutsch. pozdrawiam
  14. tronhh odpowiedział odpowiedź w temacie → Wolne dyskusje
    a czy wyklady sa tam po japonsku? :eek:
  15. tronhh odpowiedział tronhh → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    prosze oto ten nieszczesny plik z lampka max7.5

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności