Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

tronhh

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. przydalo by sie cos w rodzaju "Czarnej Listy" zleceniodawcow.
  2. tak czytam i czytam te ogloszenia o prace (w dziale ogloszenia/praca oferowana) i zaczynam sie zatanawiac czy to nie jest w wiekszosci przypadkow oszustwo i nabieranie ludzi. pan X daje ogloszenie na forum, postow:1, zero informacji o zleceniodawcy tylko adres mailowy? dziwnie to troche wyglada. nie chce nic twierdzic ze to sa jacys oszusci i naciagacze. ale jakos tak mi to troche smierdzi! ma ktos z was jakies doswiadczenie (te mile i niemile) z tego typu zleceniami? co o tym myslicie?
  3. ja ostanio kukalem "Kawa i papierosy" Jimiego Jarmuscha. moze byc na czwartkowy wieczor. pozatym to ogladam reklamy, reklamy i jeszcze raz reklamy ;)
  4. tronhh odpowiedział odpowiedź w temacie → 3ds max
    Te "linie siatki" mozna generowac tak: przydzielasz objektowi jakas texturke i wlanczasz w "material editor" pod zakladka "shader basic parameters" okienko "wire". Jej grubosc kontroloujesz z zakladki "Extended Parameters" "wire-size". jak pewnie zauwazyles objekt stal sie "przezroczysty" i mozna tez widziec siatke po drugiej stronie objektu, gdybys to chcial zlikwidowac postepuj w nastepujacy sposob: zeskaluj twoj objekt z wcisnietym klawiszem "shift", utwozysz wtedy mniejsza kopie twojego objektu. dodaj teraz do nowo utwozonej bryly material "mate/shadow". co do drugiej czesci twojego pytania to niestety ci nie pomoge bo nie mam pojecia o flashu. pozdrawiam
  5. tronhh odpowiedział Chindoos → na temat → 3ds max
    uzyj techniki "przeszukiwania binarnego" "W ten sposob mozesz przefiltrowac cala scene, odrzucajac elementy, ktore zawieraja jakikolwiek blad ..." 3Ds Studio max - Skuteczne rozwiazania. Strona 264
  6. modyfikator "uvw map" musi byc na wlasciwym miejscu na stosie modyfikatorow. najlepiej jesli go ustawisz zaraz nad objektem (nie wiem co tam masz editable poly?), a dobiero potem inne modyfikatory(np. meshsmooth).
  7. chyba jestem tu dobrze z tym postem. bawie sie od paru dni character studio i z tego wzgledu poszukuje wszystkich mozliwych tutoriali, materialow edukacyjnych itp. jesli macie jakies ciekawe rzeczy, linki lub cos w tym rodzaju to piszcie. oprocz maxowego helpa oczywiscie. pozdrawiam i z gory dzieki
  8. tronhh odpowiedział kondrad → na temat → Rigging & Animation
    krok po kroku video tutek: http://www.dma.ufg.ac.at/dma/dma/pane/203.325/module/64593
  9. byc moze to zaleta. nie musze placic za prad. :)
  10. renderfarm 24 x 2x (od 2,8 do 3,2 GHz) liczy jak burza. problem lezy tu ze to nie moje :(
  11. tronhh odpowiedział sauax → na temat → Rigging & Animation
    modyfikator shell, ale ustaw na gorze stosu modyfikatorow. juz po przeliczeniu symulacji.
  12. tronhh odpowiedział tronhh → na temat → Rigging & Animation
    sliczne dzieki dziala
  13. tronhh odpowiedział kondrad → na temat → Rigging & Animation
    jak ci to pomoze to mam maxowego helpa auf deutsch. pozdrawiam
  14. tronhh odpowiedział odpowiedź w temacie → Wolne dyskusje
    a czy wyklady sa tam po japonsku? :eek:
  15. tronhh odpowiedział tronhh → na temat → Rigging & Animation
    prosze oto ten nieszczesny plik z lampka max7.5

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.