Skocz do zawartości

antini

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. antini odpowiedział antini → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Menu > render > enviroment/effects (8) , , no i mamy np glow, blur, focus, przypisane do np. Object lub Material ID, następnie ustalam parametry ( color, intensity, ...itp) robię render - jest OK, oodalam kamerę - robie render - i efekt ma skalę bezwzględną ( jest za duży)
  2. antini dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    efekty maxowe witam dlaczego maxowe efekty są zawsze w jednej skali ? oddalam kamerę a one pozostają jakie był i przykrywaja resztę obrazu. Jest pewna opcja dot. scali scale affieciency ale nie działą.... pomoże ktoś? Antoni __________________ http://www.cocomo.pl
  3. antini odpowiedział Kris_R → na odpowiedź w temacie → Zloty/Meetingi
    może też będę :)
  4. antini odpowiedział Nezumi → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    hmhm, no dziwadła robią z tymi kluczami, po co.. mi jakis pendrive do tego, , do teraz dumam jaka opcje licencji wybrać
  5. WITAM jak w temacie. http://allegro.pl/show_item.php?item=1414931660 pzdr. Anton NIEAKTUALNE
  6. cocomo - jesteśmy z Poznania działamy na polu gier internetowych oraz animacji 3d, 2d, Poszukuję osoby na stanowisko: MODELER 3d, RIGGER Forma zatrudnienia: umowa zlecenie, bądź FV, praca zdalna) Obowiązki: MODELOWANIE, RIGGOWANIE POSTACI (żołnierze, rycerze, postacie historyczne, postacie współczesne) Wymagania: 3ds max - modelowanie high poly, rigowanie ZBRUSH - modelowanie głowy, rąk, tułowia, ubrań itp (znajomość zagadnień - smoothing groups, z-sphere, itp) Kontakt: Proszę przykłady prac oraz info o sobie przesłać na adres: [email protected] Dodatkowe informacje: preferowane osoby z Poznania
  7. Dzień dobry poszukuję osób do współpracy nad różnymi projektami. z pogranicza gier, filmu, aplikacji internetowych. wymagania: MODELOWANIE POSTACI HIGH POLY (żołnierze II wojny światowej, jak i fantasy, postacie wspólczesne) (zbrush: smoothing groups...) TEXTUROWANIE owych (normal z zbrusha ,..) RIGOWANIE POSTACI (physique , skin) (3d max:....) doświadczenie w modelowaniu owych na potrzeby animacji najlepiej osoby z Poznania. prosiłbym o przesłanie linka do strony z pracami, i kilku słów o sobie. na adres... [email protected]
  8. antini odpowiedział antini → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    dzięki serdeczne
  9. antini dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    witam, znacie może jakąś metodę na "wyciągnięcie ze zdjęcia ( ulica w perspektywie), ustawień dla kamery by można z tych oto ustawień wyrenderować model i wstawić później w zdjęcie.?
  10. czy można to będzie zobaczyć gdzieś online??
  11. antini odpowiedział Vit → na odpowiedź w temacie → Inne ogłoszenia
    a licencja na to pozwala?
  12. antini dodał odpowiedź w temacie → w Scanline Renderer
    witam, , mam problem, , możliwe że błahy, mam zwykłego Boxa w scenie, chciałbym by krawędź była zblurowana przez DOF, ale nierównomiernie, by bliska część krawiędzi była rozmyta, a dalsze już nie. nie wiem nawet czy to Scnaline zrobi , czy nawet Mental, , w Maxwellu zapewne działą ale mi chodzi o defaultowe renderery MAxa
  13. antini odpowiedział adek → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    na poważnie: od Hasselhofa - choć doceniam go to wolę GARFIELDA, myśle że T.Baginski jest otwarty na dyskusje o Kinematografie, przynajmniej takie zrobił wrażenie w rozmowie, on chyba nie obraża się o takie sugestie-wrażenia, bo przecież to nie oskarżenia, , , klaskałem oczywiście na projekcji
  14. antini odpowiedział adek → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    apropo KINEMATOGRAFU: wydaje mi się że , hm, , znaczy nie podobały mi się w min 2 rzeczy: początek z najazdem kamery i odjazd na końcu( troche pretensjonalny), , oraz to że Bagin robi znów film chyba zbyt dostojny...
  15. antini odpowiedział trosiek → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    w dziale ANIMACJA sek . 54 , , co to za film???? potem jeszcze pojawiają się urywki: 1:02 i 1:29

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności