Skocz do zawartości

mathart

Members
  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Toruń

mathart's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. mathart

    animacje 2d/3d: GOspot

    kolejne animacje w GOspotowej bibliotece - poniżej kilka ostatnich: Zapraszam do oglądania: http://gospot.pl/gospot opiniowania, komentowania ... :) Pozdrawiam Maciek
  2. Bardzo fajne - ładnie zaanimowane - gratuluję :)
  3. mathart

    animacje 2d/3d: GOspot

    Dziękuję Wam za dobre pomysły. Ja to wszystko spisuje i dokładam do planu na przyszłość. Skierowanie oferty do agencji i firm organizujących przetargi to super pomysł. Szczerze mówiąc już kilka firm z tej tej drugiej branży już się zgłosiło, właśnie po to aby wykorzystywać fragmenty szablonów. Co do kierunku mobile - to na pewno jest to kierunek, w którym będę skupiał dużą część uwagi. Na dzień dzisiejszy czas zatrudnić pracownika, bo jeden rozum to za mało :) Jeszcze raz wielkie dzięki za wszelkie rady i pomysły. A tak z cyklu newsów: Wszystkie animacje zostały udźwiękowione :) także zapraszam raz jeszcze do oglądania i od dziś - także posłuchania. Pozdrawiam Maciej Wieczorek
  4. mathart

    animacje 2d/3d: GOspot

    Dzięki ola-f ! Czekałem z odpowiedzią, aby nie dublować posta - wersja angielska jest już gotowa: www.gospot.tv - teraz tylko muszę przemyśleć, jak ją w świecie promować :) Na stronie już pierwsze spoty zimowo/świąteczne. Wszelkie opinie, sugestie, pomysły bardzo mile widziane. Pozdrawiam !
  5. mathart

    animacje 2d/3d: GOspot

    Niedawno wrzuciłem na stronkę mini serię na Halloween :) [video=youtube;wDQpXKid-DQ] Z chęcią wysłucham komentarzy, opinii, sugestii itd :) Pozdrawiam
  6. mathart

    animacje 2d/3d: GOspot

    Dzięki plasti za komentarz. Póki co popyt zerowy, nawet po obcięciu cen... chyba ludziom się nie chce wypełniać czegokolwiek przy czym trzeba chwilę pomyśleć :) Tak czy inaczej nie zniechęcam się - niedługo wersja angielska stronki. Pozdrawiam.
  7. mathart

    animacje 2d/3d: GOspot

    W zamyśle zamawiany jest gotowy produkt, ale to wersja "startowa" i niczego na przyszłość nie wykluczam ;) Co do fullHD jest jeden problem - obecna moc obliczeniowa. Każdy z projektów przygotowałem tak, aby przeliczenie trwało max 15 min., przy fullHD byłoby ciężko - ale to też kwestia paru miesięcy. Ciesze się, że Ci się podoba Klient tak naprawdę ma szerokie pole do spersonalizowania spotu: swój tekst, swoje logo, zdjęcia i kolorystykę. Co do problemu bycia kolejnym - no cóż - coś za coś ;). Ofert produkcji spotów na rynku nie brakuje - niektóre firmy oferują nawet indywidualny spot za 50 zł :) Pozdrawiam
  8. Cześć. Po wielkich rozterkach, czy aby wypada w tak zacnym miejscu prezentować mój serwis, doszedłem do wniosku - a raz kozie śmierć ;) Decydujący o tym był fakt, iż zależy mi na progresie moich prac, a gdzie jak nie tu, i od kogo jak nie od Was, będę mógł uzyskać: konstruktywną krytykę ;), porady, opinie i uwagi. Na tą chwile jest to 46 autorskich animacji reklamowych dedykowanych głównie na telebimy. Mają postać szablonów, ale o idei serwisu nie będę się rozpisywał. Zależy mi na Waszej ocenie moich animacji i, tak jak napisałem wcześniej, wszelkich radach -a co robić, aby było lepiej :) http://gospot.pl/gospot Z góry dziękuję :) Pozdrawiam
  9. Czy Waszym zdaniem mógłbym poddać moje spoty pod ocenę w dziale animacja ? Zależy mi na progresie w jakości spotów, a gdzie jak nie tu mógłbym wskazówek wysłuchać. Obawiam się tylko linczu, że to niszowe, mało zaawansowane produkcje itd... ;) Dzięki z góry za szczerą odpowiedź. Pozdrawiam !
  10. Dlaczego nie ma FullHD? Z dwóch powodów: 1. Z założenia animacje mają być na nośniki telebimowe i ekrany sieciowe (w sklepie, autobusach itd), bardzo rzadko klienci oczekują spotów w tak dużej rozdzielczości. 2. Czas renderingu. Wszystkie projekty mam skomponowane tak, aby maksymalny czas renderingu wyniósł 15 min. Z FullHD byłoby to ciężkie to osiągnięcia przy obecnym zapleczu sprzętowym :) Ale temat rozwojowy i w przyszłości nieunikniony. A loopowanie - dobry pomysł - wprowadzę. Dzięki :) Dzięki za miłe słowa. Życzyłbym sobie, aby były prorocze ;) Co do ceny - specyfika rynku telebimowego w Polsce niestety nie daje wielkiego pola manewru. Klient zamawiający spot reklamowy ma do wyboru spot u studenciaka za 50zł lub w lokalnym studio graficznym za 200-300zł. Z reguły wybiera ten za 50 zł i tak oto na 75% telebimów wyświetlane są bardzo słabe animacje. Stąd niskie ceny... zwrot szacuję po pięciokrotnym zamówieniu szablonu. Czas pokaże :) Pozdrawiam
  11. Cześć Tak się zastanawiałem gdzie napisać... Z jednej strony chciałbym oficjalnie zaprezentować serwis, z drugiej poddać pod ocenę animacje w nim się znajdujące. Także wszelkie sugestie dot. umiejscowienia wątku mile widziane :) A ww. serwis to www.gospot.pl Chętnie poczytam wszelkie opinie i sugestie o samej stronce, pomyśle jak i animacjach. Pozdrawiam Maciek W.
  12. Może ktoś wie... jak zaimportować do XSI sekwencje obj-tów ? Wiem, że jednym (jedynym?) sposobem jest zanimowanie widoczności - ale przy sekwencji składającej się z np 200 obj-tów - to trochę ... niefajne rozwiązanie. może ktoś ma pomysł na skrypt ? znalazłem na sieci, ale nie działa: for i in range(250): #Number of frames Application.ObjImport('c:\\temp\\fluid1-%.4d.obj' %(i+1), 1, 0, 0, 0, 0, 0 ) Application.SetValue("Cube_Cube.Name", "fluid1-%d" %(i+1), "") Application.SetKey("fluid1-%d.visibility.rendvis" %(i+1), (i+2), 0, "") Application.SetKey("fluid1-%d.visibility.rendvis" %(i+1), (i+1), 1,"") Application.SetKey("fluid1-%d.visibility.rendvis" %(i+1), (i), 0, "") Application.SetKey("fluid1-%d.visibility.viewvis" %(i+1), (i+2), 0, "") Application.SetKey("fluid1-%d.visibility.viewvis" %(i+1), (i+1), 1,"") Application.SetKey("fluid1-%d.visibility.viewvis" %(i+1), (i), 0, "") print "Finished"
  13. Wielkie wielkie dzięki dac77 za to co napisałeś. Bardzo mi to pomoże i teraz i w przyszłości. Od kilku lat zajmuje się grafiką - ale wizualizację pomieszczenia robię, jak już pisałem, po raz pierwszy. Teraz widzę, że zabrałem się za to od d... strony. Reasumując - raz jeszcze dzięki - cofam się o kilkanaście plików wstecz i rozpoczynam pracę według Twoich wskazówek.
  14. Jeśli chodzi o lens shadery to, czy w grę wchodzi tylko dopasowanie Fisheye i/lub Bulge ? Czy masz jakiś swój patent, który mógłbyś zdradzić albo poradzić ? Załączam prevkę z poprawioną kamerą - zmniejszyłem ogniskową do 54 vertical. Zmieniłem też trochę korek - lecz nie wygląda on jeszcze finalnie. Zmienione lekko oświetlenie i kilka materiałów. Krok do przodu ?
  15. indian: Na podłodze niestety musi leżeć korek - odzwierciedlam własną kuchnię i chcę aby zgadzała się z oryginałem. Może korek nie wygląda szałowo - ale jest mega praktyczny w takiej kuchni, nic się nie stłucze/ciepły nie widać paprochów ;) tak czy inaczej faktem jest, że muszę ją jeszcze dopracować. Ciesze się, że Ci się podoba. Areien: Będzie i obficie i zielono - miło, że widzisz potencjał. dac77: " - straszne zęby - aliasing " - render próbny - w wersji finalnej będzie żyleta. " - teksturki nieprzyjemne "- co masz na myśli, pisząc nieprzyjemne ? Może podpowiesz, w którą stronę je uprzyjemnić ? "- materiały - jakie materiały ?" - nie rozumiem, a chciałbym... "- kamera tak ustawiona, że trzeba przysunąć nos do samego monitora żeby wszystko było prosto." - jaką kamerę radziłbyś zastosować do tego typu pomieszczenia i gdzie najlepiej ją ustawić, aby pokazywała najwięcej? Czy lepiej przedstawiać w kilku niejednoznacznych ujęciach ? WAKi: kurde a miało być staro-angielsko ;) dzięki za odpowiedzi - rano wrzucę up'a.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności