Skocz do zawartości

#Pawel

Members
  • Liczba zawartości

    163
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

#Pawel's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

30

Reputacja

  1. Wygląda przyzwoicie, niestety ciężko coś więcej powiedzieć o materiałach ponieważ rendery są strasznie małe. Plastik wygląda spoko.
  2. #Pawel

    BMW M3 e92

    Dzięki za opinie. Dla porównania wrzucam inny kadr, lecz chciałem zaznaczyć, że poprzedni kadr wybrany był zgodnie ze zdjęciem na którym się wzoruję :) Poprawiłem materiał lakieru - teraz jest metallic - albo przynajmniej tak mi sie wydaje :P (lecz muszę jeszcze zwiększyć "flaki" bo są za malutkie). Jak macie jeszcze jakieś pomysły co zmienić na etapie kompozycji, materiałów tak, by uzyskać jak najbardziej realistyczny render - jestem otwarty na propozycje.
  3. #Pawel

    BMW M3 e92

    Mały comeback ;) Poprawiłem błędy w modelu, poprawiłem trochę materiałów. W zamyśle mam pracę nad kilkoma różnymi ujęciami tak, żeby podszkolić się w tworzeniu scen na zewnątrz. Żeby ułatwić sobie zadanie wzoruję się na zdjęciach i próbuję je odtworzyć w 3D. Na pierwszy ogień idzie scenka z czarnym BMW. Jest to render prosto z programu, bez blenderowego compositingu i bez PS'a. Na tym etapie proszę o wskazówki dotyczące materiałów - co poprawić, co zmienić. Wydaje mi się, że biorąc pod uwagę moje małe zdolności nie jestem już więcej wyciągnąć z samego renderu, resztę pracy planuję wykonać właśnie w Blenderowym compositorze, a następnie w PS. Dorzucam dwa dodatkowe rendery białego BMW w innym świetle. Pozdrawiam
  4. Fronta na max3d to sie kurde nie spodziewałem;) Dzięki @deshu: nie mam większej rozdziałki. Szczerze mówiąc byłem tak leniwy, że do 4tego renderu użyłem podobnego oświetlenia co w renderze studyjnym ;P Chciałem trochę przybrudzić rower ale to zajęłoby mi sporo roboty, a zadaniem numer jeden było uzyskanie fajnego studyjnego shootu. @artzgodka: modelowanie zajęło mi 3 dni, materiały i oświetlenie trochę więcej - głównie przez to, że jeszcze dobrze nie ogarniam shaderów i oświetlenia i musiałem trochę testów porobić, poczytać trochę tutoriali. @ptaszek: koła na 100% są proste tzn. okrągłe:P 600 sampli.
  5. Ostatnie dwa rendery traktuję jako mały bonus, robione na szybko;)
  6. Witam! Kolarzówka to klasyk - Koga Miyata, model Gent's Racer. Soft: Blender Pozdrawiam
  7. klasa sama w sobie! piękne modele
  8. Dobre ujęcie bo podkreśla charakter tego wspaniałego wozu. Ostatnio widzę, że wszscy go modelują, ale nie potrafią pokazać ogromu tej ostrej bryły. Wydaje mi się, że tobie się udało ;)
  9. #Pawel

    BMW M3 e92

    Dzięki, wlot poprawiony:) Zacząłem ostatnio powoli testować materiały. Oto obrazki Out Of Camera bez żadnego fotoszopa i blenderowego compositora. Ustawiłem szybko taką prostą scenkę, żeby mieć wgląd jak na razie to wszystko wygląda. Oświetlenie to blenderowy SkyTexture i jedna lampa sun. Samochód zyskał nowy komplet felg i opon. Jak zwykle proszę o cenne wskazówki i krytykę.
  10. #Pawel

    BMW M3 e92

    Chyba naprawdę nie czytasz tego co sie pisze podczas wstawiania renderów;P
  11. #Pawel

    BMW M3 e92

    @DiKay: Okay dzięki, poprawione ;) Obiecany render z przodu: Widze, że jest błąd w światłach ale już nie chce mi się tego teraz zmieniać;p
  12. Przecież napisał wyjaśnienie;p Dla mnie ten render to bomba. Osobiście kadr nie do końca mnie przekonuje ale kompozycja i reszta na b. wysokim poziomie.
  13. #Pawel

    BMW M3 e92

    Do wymodelowania pozostało już tylko prowizoryczne wnętrze. Rzadko mogę sobie pozwolić na rendery w fullHD z uwagi na czas, ten trwał 2h i 50 min ;p Render z przodu wrzucę niedługo. To ostatni czas na wytykanie błędów w modelowaniu(sam już troszkę znalazłem), niedługo zabieram się za materiały.
  14. #Pawel

    BMW 7 e38

    Jeśli na końcowych renderach chciałbyś przedstawić podobn, bądź takie samo ujęcie musisz poprawić logo 750i. Krawędzie są jak żyletka. Spójrz tutaj (co prawda model nowszy ale chodzi mi o krawędzie znaczka) http://img.netcarshow.com/BMW-750Li_2013_1600x1200_wallpaper_5e.jpg Ujęcie ciekawe, dobry DOF ale znów rzuca się w oczy brak tablicy:P Jeszcze mógłbym dodać, że "fleki" na lakierze chyba za bardzo się wyróżniają.
  15. #Pawel

    BMW 7 e38

    Jest fajniej, widać postęp. Wg. mnie za dużo światła wpada do wnętrza. Pokusiłbym się o więcej realizmu skoro jest to exterior - troszkę kurzu i brudu na opony. Materiał felg na tym ujęciu wydaje się zbyt matowy i nijaki. Jeśli chodzi o kadr to wzrok za bardzo koncentruje się na dachu, niż na całym aucie. Pozdrawiam i czekam na więcej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności