Skocz do zawartości

Coruscant

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Coruscant odpowiedział Coruscant → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Pamiętam że już kiedyś miałem problem z tą samą teksturą, teraz po prostu chciałem jej użyć zmodyfikowanej do innego modelu ale jak to zrobiłem, że zadziałało to już nie pamiętam. Jednak, skoro u Ciebie jest tak samo to widać coś z tą grafiką jest nie tak, nie wiem może te kolory, może to blokowisko wyglądające jak kompresja. Będę musiał użyć innej teksturki, ale jak ktoś wpadłby na pomysł co jest nie tak z tym to niech powie :)
  2. Coruscant odpowiedział Coruscant → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    bezpośrednio do diffuse, spróbowałem też na innym obiekcie, po restarcie maxa w nowym dokumencie, po zriobieniu zrzutu ekranu i zapisaniu jako nowego pliku jpg
  3. Coruscant odpowiedział Coruscant → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Pliki próbowałem zarówno psd jak i jpg, tryb wyświetlania Nitrous, i fakt wygląda na 256 kolorów, z ciekawości użyłem gradientu i wygląda jak mocno skompresowany gif. Sprawdziłem także inny wariant pokrywając całą teksturę jaskrawym zielonym kolorem a w maxie wygląda jak zgniła zieleń. Co ciekawe w edytorze materiałów na tej sferze tekstury wyglądają normalnie
  4. Coruscant dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Z jakiegoś nieznanego mi powodu ta tekstura wygląda w viewporcie inaczej niż w Photoshopie, co ciekawe inne tekstury wyglądają raczej normalnie, tworzyłem już nowy plik maxa, nowy plik photoshopa, sprawdziłem ustawienia viewportów oraz gamma w 3ds max i nic nie pomaga. Poniżej porównanie:
  5. Coruscant odpowiedział abstract → na odpowiedź w temacie → Wolne dyskusje
    Moze teraz powinien być 3d contest: Boguś Klich królem świata :D
  6. Coruscant odpowiedział Coruscant → na odpowiedź w temacie → Modeling
    3ds Max 9, plane jest niby jednostronny, ale scatter umieszcza elementy na obu co znacznie utrudnia pracę.
  7. Coruscant odpowiedział Coruscant → na odpowiedź w temacie → Modeling
    To tak jak mi się wydawało. Zatem jeszcze jedno pytanie, używam scatter do losowego rozmieszczenia trawy na plane, jednak umieszczane są po obu jego stronach, tzn na wierzchu i pod spodem. Jak tego uniknąć? Jeszcze jedno jak użyć razem ze scatter modyfikatora bend z losowymi wartościami?
  8. Coruscant dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Mam takie pytanko, jak zrobić taką trawę jak w grze TES IV: Oblivion? Taki mały przykład tu: http://www.cheats.ru/uploaded/e/elderscrolls4oblivion0410.jpg
  9. Coruscant odpowiedział Coruscant → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    Dobra udało się, wszystkim elementom dałem właściwość Concave Mesh. Problemem były rozmiary sceny. Ogniwa łańcucha miały szerokosc około 30 jednostek. Zmieniłem na 30.000 i zadziałało, ale ja jednak wolałbym pozostać przy obecnej skali sceny.
  10. Coruscant odpowiedział Coruscant → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    Próbuję próbuję i nic. Dziś chciałem zrobić łańcuch ale znów to sam, wszystkie ogniwa przenikają się i spadają. Już naprawdę nie mam do tego sił :((((
  11. Coruscant dodał odpowiedź w temacie → w Inspiracje
    Poszukuję jakiejś ciekawej referencji starego korytarza fabrycznego, hmm czegoś w klimacie gry FEAR. Cokolwiek w tym stylu mile widziane.
  12. Coruscant odpowiedział Coruscant → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    No tak, zadziałało :) Ale w takim razie skoro będę miał bardziej złożoną strukturę, np ścianę z cegieł to cegły nie będą mogły do siebie przylegać :/
  13. Coruscant odpowiedział Coruscant → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    Dodałem tutaj prostą scenkę: http://rapidshare.com/files/124181349/reactor.max.html może ktoś sprawdzi i ew. poprawi bo ja juz 5 dni nie mogę tego doprowadzić do stanu satysfakcjonującego mnie :/
  14. Coruscant odpowiedział Coruscant → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    uzywam plane reactora i dalej to samo. Hmm moze wyslesz mi ten plik? rapidshare np cegly to bounding box a plane concave mesh
  15. Coruscant odpowiedział Coruscant → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    Spróbowałem Fracture ale dalej nie pomaga. Ciągle pierwszy poziom znika mi pod plane

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności