-
Brzydkie tekstury w viewportach
Pamiętam że już kiedyś miałem problem z tą samą teksturą, teraz po prostu chciałem jej użyć zmodyfikowanej do innego modelu ale jak to zrobiłem, że zadziałało to już nie pamiętam. Jednak, skoro u Ciebie jest tak samo to widać coś z tą grafiką jest nie tak, nie wiem może te kolory, może to blokowisko wyglądające jak kompresja. Będę musiał użyć innej teksturki, ale jak ktoś wpadłby na pomysł co jest nie tak z tym to niech powie :)
-
Brzydkie tekstury w viewportach
bezpośrednio do diffuse, spróbowałem też na innym obiekcie, po restarcie maxa w nowym dokumencie, po zriobieniu zrzutu ekranu i zapisaniu jako nowego pliku jpg
-
Brzydkie tekstury w viewportach
Pliki próbowałem zarówno psd jak i jpg, tryb wyświetlania Nitrous, i fakt wygląda na 256 kolorów, z ciekawości użyłem gradientu i wygląda jak mocno skompresowany gif. Sprawdziłem także inny wariant pokrywając całą teksturę jaskrawym zielonym kolorem a w maxie wygląda jak zgniła zieleń. Co ciekawe w edytorze materiałów na tej sferze tekstury wyglądają normalnie
-
Brzydkie tekstury w viewportach
Z jakiegoś nieznanego mi powodu ta tekstura wygląda w viewporcie inaczej niż w Photoshopie, co ciekawe inne tekstury wyglądają raczej normalnie, tworzyłem już nowy plik maxa, nowy plik photoshopa, sprawdziłem ustawienia viewportów oraz gamma w 3ds max i nic nie pomaga. Poniżej porównanie:
-
Armia wzywa
Moze teraz powinien być 3d contest: Boguś Klich królem świata :D
-
Trawa z Oblivion jak to zrobić?
3ds Max 9, plane jest niby jednostronny, ale scatter umieszcza elementy na obu co znacznie utrudnia pracę.
-
Trawa z Oblivion jak to zrobić?
To tak jak mi się wydawało. Zatem jeszcze jedno pytanie, używam scatter do losowego rozmieszczenia trawy na plane, jednak umieszczane są po obu jego stronach, tzn na wierzchu i pod spodem. Jak tego uniknąć? Jeszcze jedno jak użyć razem ze scatter modyfikatora bend z losowymi wartościami?
-
Trawa z Oblivion jak to zrobić?
Mam takie pytanko, jak zrobić taką trawę jak w grze TES IV: Oblivion? Taki mały przykład tu: http://www.cheats.ru/uploaded/e/elderscrolls4oblivion0410.jpg
-
Kolizje w reaktorze
Dobra udało się, wszystkim elementom dałem właściwość Concave Mesh. Problemem były rozmiary sceny. Ogniwa łańcucha miały szerokosc około 30 jednostek. Zmieniłem na 30.000 i zadziałało, ale ja jednak wolałbym pozostać przy obecnej skali sceny.
-
Kolizje w reaktorze
Próbuję próbuję i nic. Dziś chciałem zrobić łańcuch ale znów to sam, wszystkie ogniwa przenikają się i spadają. Już naprawdę nie mam do tego sił :((((
-
Fabryka, korytarz
Poszukuję jakiejś ciekawej referencji starego korytarza fabrycznego, hmm czegoś w klimacie gry FEAR. Cokolwiek w tym stylu mile widziane.
-
Kolizje w reaktorze
No tak, zadziałało :) Ale w takim razie skoro będę miał bardziej złożoną strukturę, np ścianę z cegieł to cegły nie będą mogły do siebie przylegać :/
-
Kolizje w reaktorze
Dodałem tutaj prostą scenkę: http://rapidshare.com/files/124181349/reactor.max.html może ktoś sprawdzi i ew. poprawi bo ja juz 5 dni nie mogę tego doprowadzić do stanu satysfakcjonującego mnie :/
-
Kolizje w reaktorze
uzywam plane reactora i dalej to samo. Hmm moze wyslesz mi ten plik? rapidshare np cegly to bounding box a plane concave mesh
-
Kolizje w reaktorze
Spróbowałem Fracture ale dalej nie pomaga. Ciągle pierwszy poziom znika mi pod plane
Coruscant
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta