Witajcie!
Jak wszyscy tak i ja pogratuluję świetnej roboty ;] Drugi raz przechodzę gierkę i ciągle coś nowego, ale nie o tym miałem pisać :)
Czytając ten wątek dowiedziałem się że głównie robiliście tą grę w 3ds max + Zbrush. Wiem że 3ds jest ogólnie popularniejszy w Polsce, ale mi jakoś nie leży ten soft. Ja wolę Maye - fakt mam wersje 7, ale na moje potrzeby wystarcza - która jest dla mnie bardziej "czytelna" i "przejrzysta" niż 3ds.
Moje pytanie brzmi tak:
Czysto teoretyzując jeśli pracuję na maya to jakie mam szansę dostania się do takiego rynku jakim są gry komputerowe?
Do robienia wizualizacji jakiś tam stanowisk handlowych + własne projekty to spoko wypuszczam render i klienta nie interesuje w jakim to jest programie zrobione, ale jak to jest z tymi wszystkimi eksportami do edytorów, których używacie przy pracy nad taką gierą?