a ja mam pytanie apropo wody
jak uzyskać realistyczne krople wody w PS bądź 3d studio
chodiz o realizm, np taki ja kna reklamach piwa, gdize to krople spływaja po butelce
Nie wiem czy ten temat był poruszany. Jak w maxie zrobić lustro. Chodzi mi o to. Zrobiłem kości do gry z metalu. Chcę je ułozyć na plane, który będzie lustrem i kości będą się odbijały na podłożu
Chciałem zrenderować 500-klatkową scenę w rozdziałce 640x480 bądź wyższej.
Po zrenderowaniu pierwszej klatki wystąpił jednak błąd I/O ERROR,
oto przykład: http://img135.imageshack.us/img135/4633/error1ew.jpg
Bezproblemowo mogę renderować tylko w rozdzielczości 320x240.
Czy muszęcoś ustawić w opcjach renderowania aby móc spróbować w wyższej rozdizałce?
Proszę o pomoc bo nie mam pojęcia o co chodzi. Pracuję na 3d studio 8.
Wiecie moze gdzie można zdobyć jakieś tekstury?
Szukałem na necie, ale bez skutku. Potrzebuję tekstury rakiety kosmicznej albo jakiegoś wachadłowca.
Chce osiągnać mniej więcej coś takiego efekt:
albo taki:
Mam jużefekt spalin z śilnika rakietowego. Mam model rakiety. Potrzebuję tylko rakiety by odpowiednio oteksturować model
Mam pytanko.
Czy ktoś z Was orientuje sie czy jest jakas łatka zpolszczajaca lub przynajmniej wersja angielska programu Bryce5???
Mam wersję po francusku i jest ciężko.
Mam pytanie odnośnie tutka http://www.max3d.pl/tut.php?id=273
Należy tam dodać deflrctor.
Szukałem tego w zakładce create i nie mogłem znaleźć. Proszę o pomoc