Skocz do zawartości

robczan

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. robczan odpowiedział SETH → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    przez straszna jakosc tych obrazkow, twoja praca wyglada na tendete... a wiem ze gdyby jakosc byla lepsza to cala praca sprawialaby wrazenie b.dobrej... popraw to dla swojego dobra.
  2. robczan odpowiedział vilmar → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    ty salvator jak zwykle musisz gadac takie glupoty, nic konstruktywnego, tylko albo o regulaminie, albo inne bzdety. o co ci kurde chodzi? przestrzeganiem regulaminu przez innych niech cie g**** obchodzi bo nie jestes moderatorem. i pewnie nigdy nie bedziesz, wiec skoncz sie podlizywac
  3. robczan odpowiedział gumis_pl → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    najlepsze sa te amortyzatory wbite w opony. jestes moim idolem grafiki 3d, a twoj autobus to juz przebija wszystko: (http://www.max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=2550) trzymaj tak dalej! jaki jest twoj nastepny projekt? mCh: moja pierwsza praca tez byl cave tutorial:)
  4. robczan odpowiedział robczan → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    okej, to pisze na temat pracy: zrobilem ja glownie dlatego ze nauczylem sie troche lapiej obslugi mental raya. chodzilo glownie o to zeby umiec dostosowac gi, fg itd... nauczyl mnie tego PENdzel, i bardzo mu za to dziekuje, gdyz juz cos wiem na temat tego renderera. co do pracy, to osobiscie mi sie podoba, ta szyba to miala byc wlasnie taka z grubego szkla. taka numeracja jest w hotelach na pewno. czemu kolor zolty nie moze byc? i o co wam chodzi z tymi drzwiami? mi sie osobiscie nie podobaja te fotony... nie wiem jak je calkowicie wyeliminowac, pewnie musialbym ustawic fg sampling na 500... a wtedy renderowaloby sie cos okolo czterdziestu godzin...
  5. robczan dodał odpowiedź w temacie → w Galeria 3D (Finished Works 3D)
    http://www.skow.lh.pl/autors/robczan/normal/korytarzyk.jpg
  6. http://www.skow.lh.pl/autors/robczan/normal/szklaneczkamr.jpg
  7. robczan odpowiedział dr Ug → na odpowiedź w temacie → Referencje
    czy ma ktos rysunek na ktorym sa runy wystepujace na pierscieniu z powiesci 'wladca pierscieni'? bardzo ich potrzebuje
  8. robczan odpowiedział gekonum → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    'wyszłeś' na totalnego laika
  9. robczan odpowiedział dirty → na odpowiedź w temacie → Dyskusje o grafice
    - pentium 4 2.6 GHz HT - Radeon 9800 128mb ram - 1024mb RAM (2x512mb) pc-400, Kingston - Plyta glowna MSI 875P Neo FIS 2R (http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=6831) - Monitor Iiyama 18' AS4637UT (http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=3895) - Barracuda 40gb, ale 8kb keszu
  10. robczan odpowiedział Dibo → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    wcisnij 'x'
  11. robczan odpowiedział BigBird → na odpowiedź w temacie → mental Ray
    pewnie uzywasz zwyklego swiatla, a nie MR...
  12. robczan odpowiedział odpowiedź w temacie → mental Ray
    ODZNACZ "radius" w sekcjach [Global illimination] i [Photons(caustisc & GI)]. Radiusy maja byc tylko aktywne w FG. wydluzy to jednak znacznie czas renderingu, ale zlikwiduje, hmm jak to nazwac, "slady po fotonach GI"
  13. robczan odpowiedział nonejm → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    zmien wszystkie materialy sceny na 'mental ray'. w miejsce 'photon' tego materialu wstaw szader 'photon basic' i po klopocie. aha, i nie zapomnij we wlasciwosciach szklanego obiektu zaznaczyc 'generate caustics'.
  14. robczan odpowiedział Prezo → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    jezeli chodzi o scanline, to ostatnio zaczalem podejrzewac, ze area shadows zostaly wprowadzone dla tych, ktorzy nie potrafia poslugiwac sie mapa cienia.... szybciej sie renderuje (nawet jak ustawisz se duzy rozmiar mapy), a rozmycie jest o wiele ladniejsze. i wogole lepsze mi sie wydaja, ale moze sie myle
  15. robczan odpowiedział xorgie → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    tak. wlacz po prostu przyciaganie do srodka krawedzi i uzyj cut.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności