-
Postać3d: Palladyn
chyba ma troche za krotkie ramie (ogolnie rece). poza tym temat zrealizowany z wyobraznia
-
POJAZD 3d : Ford Mustang BOSS 302 [ koniec :) ]
A... i daj tablice rejestracyjną :)
-
POJAZD 3d : Ford Mustang BOSS 302 [ koniec :) ]
Jest naprawdę ekstra!!! wreszczie ktoś zrobił obrazek z samochodem a nie po prostu wymodelowal samochód!!! Jesli w tle srobisz taką teksańską pustynię u góry posępne deszczowe chmury i jeszcze dodasz lekki motion blur do otoczenia (tzn. wprowadzisz samochod w ruch i zrobisz zdjecie z kamery poruszającej sie z ta sama predkoscia) to staniesz sie moim bogiem :)
-
SCENA 3D: co myślicie
fajna pracka ale: - powinieneś trochę \"wyciągnąć\" postać z tła - wykadrowac obrazek tak żeby nie ucinać postaci nóg powodzenia
-
Jaki jest program do robienia textur
Robi ?! sam je musisz zrobić! A z Photoshopem moze łatwiej ci pójdzie...
-
Wizualizacja: Plaba (nowoczesna kamienica)
jeśli chcesz ustawić mapę environment dla odbic w v-ray to chyba najlepiej tak: 1. stwórz odp. mapę w MATERIAL EDITOR 2. włącz okno RENDER 3. wybierz jako rendrrer V-ray 4. w zakładce ENVIRONMENT V-ray\'a wybież jako mapę refflecton przygotowaną mapę i zaznacz override max
-
Postać 3D: Demon - Galtor
oj sorry, chyba cię z SIDem pomylilem bo u ciebie byl link do niego... nie ważne :(
-
Postać 3D: Demon - Galtor
Wyluzuj mORPH - myślę, że w tym przypadku główną wygraną będzie zdobyte doświadczenie (ale morałem zaleciało) Poza tym twój demon ma naprawdę podły ryj (w pozytywnym znaczeniu :D) - Ale textury powinieneś chyba ręcznie namalować (i raczej po skończeniu całego modelu) Co do mojej pracki to mialem malą przerwę ale niebawem powinny byc updaty
-
Postać 3D: Demon - Galtor
Dzieki za komentarze - juz sie biore do roboty. Co do nosa to jeszcze nie jest ostateczna wersja, szczęka jest trochę \"szwarcenegerska\" ale postanowilem już tak zostawic (niech chlopak bedzie twardzielem :)). Jeśli chodzi o \"przecięcie w 1 miejscu\" to jest to wstęp zrobienia rogów bardziej niregularnymi. Jeśli chodzi o zmianę płci to demon odmawia!!! :D -Spoko trochę jest ten szkicyk nie za bardzo ale to tylko taki orientacyjny - na bierząco wszystko poprawiam. Jeszcze raz dzięki za uwagi - mam nadzieję, że dzisiaj zobaczycie coś nowego.
-
Postać 3D: Demon - Galtor
Mały updacik. Przy okazji proponuję konkurs - znajdź jak najwięcej szczegółów które różnią ostatnie obrazki od nowych... :D (mam nadzieję, że je widać bo chyba se w łeb strzelę !!!) I jeszcze \"szkic\" całości...
-
Owady: Lucanus cervus - SKOŃCZONY !!
po prostu gałąź musi być w zdecydowanie innym odcieniu niż żuczki, tak serio to wszystko z wyjątkiem żuczków powinno być wg, mnie w zimnej tonacji (takie niebieskawe). Kontrast wyciągnie owady bardziej na pierwszy plan i zwróci na nie uwagę. Spróbowalbym też nieco zmiecić kolor tego w głębii żeby nie zlewał sie z tym bliżej
-
Izometryczne budynki
nie może to być widok z kamery lub perspective bo wtedy obraz pokazany będzie w perspektywie zbieżnej - a nie o to chodzi. Zeby rzut bl izometryczny, czyli taki jak np w SYNDICATE (ciekawe czy jeszcze ktos te gierke pamieta :)), należy jak mi sie wydaje wlączyć \"user view\" - czyli obrócić obraz w np. widoku z gory o odpowiedni kąt.
-
Postać 3D: Demon - Galtor
No chyba wszystko powinno byc w porząsiu... Czekam na komentarze - mam nadzieję, ze to byla ostatnia wpadka... :)
-
Postać 3D: Demon - Galtor
Dodaję obrazki - choć pracuje juz od 2 dni nie ma jeszcze wielu szczegółów (np. uszy) - no nie ma w zasadzie nic poza glową...:) Model nieco rozni sie od referencji - czesciowo jest to efekt inwencji autora, czesciowo - nie ukrywam - wynik braku doświadczenia.
-
Postać 3D: Demon - Galtor
Postanowiłem włączyć się do rywalizacji. Szczerze mówiąc będzie to chyba moje pierwsze doświadczenie z modelowaniem formy organicznej (do tej pory raczej jakies pojazdy) - ale tym bardziej jestem ciekawy waszych opini.
Galtor
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta