Skocz do zawartości

Luqas

Members
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Luqas's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Szukam osoby która wymodeluje i oteksturuje żuraw samochodowy na podstawie zdjęć znalezionych w internecie i na stronach producentów dźwigów takich jak Liebherr, Grove, Krupp. Najlepiej aby model był dostosowany do Brazilla i wymodelowany w Max'ie 5 lub 6. Odrazu ostrzegam, że nie jestem w stanie za tą pracę dużo zapłacić. Kontak ze mną: Łukasz Kleina, e-mail: [email protected] oraz gg 1048849.
  2. Witam! Ja miałem tak samo w scence. Przy bounces na 1 wszystko OK ale gdy damy na 2..... straszne sie to wszystko robi..... plamy i jakoś tak ciemno. Długo próbowałem coś z tym zrobić, ale nic:(. Może jest ktoś kto zna odpowiedź na \"nasz\" problem ? Bo ja niemam zielonego pojęcia dlaczego się tak dzieje. NIELOGICZNE to zupełnie. A może ktoś wie czy dzieje sie tak na Zenku1.2 ? Pozdrawiam.
  3. Luqas

    Trueglossy ?

    Witam! Właśnie miałem to napisać że można to kontrolować z Glossy Reflection Control ale zostałem wyprzedzony :P Tylko niewiedziałem, że można to używać do zwykłych materiałów, a nie tylko do chromu i szkła. Tylko że to bardzo wydłuża cały rendering. Pozdrawiam i dziękuje. Trochę się mi to wszystko wyjaśniło.
  4. Luqas

    Trueglossy ?

    W Vray-u jest taka opcja. Wiem że to ma coś wspólnego z takim ładnym, rzeczywistym zachowaniem się materiałów, dzięki temu tak się \"rozświetlają\". Tak jak tutaj: http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=8206
  5. Luqas

    Trueglossy ?

    Witam ! Mam pytanie. Czy w Brazilu jest taka opcja \"trueglossy\" ? Bo wiem że w innych rendererach jest. Może w Brazilu ukryta jest pod inną nazwą? Pozdrawiam.
  6. To prawda! Tródno znaleźć w sieci tutki o materiałach do Brazila :( P.S. Do tej pory nie rozwiązałem problemu z tym aluminium! Proszę o kolejne wskazówki, takie \"łopatologiczne\" :) P.S.2 Nik mi nie odpowiedział na moje pytanie, a ja w sieci nadal nic nie znalazłem godnego uwagi a próbując osiągnąć cel metodą prób i błędów też niczego nie osiągnołem. Jeszcze raz proszę o pomoc. Jak mi się już to uda to obiecuję że zrobie tutka o materiałach do brazila dla początkujących :] Przynajmniej taka będzie korzyść z mojego posta. Pozdrawiam.
  7. Witam! Mam problem nad którym spędziłem cały dzisiejszy dzień Potrzebuję zrobić w Brazilu materiał który wyglądałby jak szkiełkowane aluminium. Oto przykład: http://www.republika.pl/ts_350/images/fotka8.jpg P.S. Proszę o odpowiedź \"łopatologicznie wyłożoną\" :)
  8. Witam! Mam problem nad którym spędziłem cały dzisiejszy dzień :( Potrzebuję zrobić w Brazilu materiał który wyglądałby jak szkiełkowane aluminium. Oto przykład: http://www.republika.pl/ts_350/images/fotka8.jpg
  9. Witam ponownie! Prześlij mi tą scenę najlepiej spakowaną a ja spróbuję ją naprawić.
  10. Witam! Chyba wiem jak pomóc[rotfl2] Włącz PHOTON MAP SERVER - GLOBAL, DIFFUSE DEPTH ustaw na 4 PHOTONS IN ESTIMATE zmień na 100 (może będziesz musiał to jeszcze zwiększyć ale narazie spróbuj tak) i MAX SEARCH RADIUS zwiększ 5-krotnie. W LUMA SERVER daj ustawienia domyślne, ale nie wyłączaj INDIRECT ILUMINATION. W ustawieniach światła w ATTEUNATION/DECAY włącz DECAY - INVERSE SQUARE i START DIST. ustaw tak aby obejmował całą scenę. Powinno pomóc. Daj znać czy Ci wychodzi i zamieść później jakiś rendering, bo może będzie trzeba jeszcze coś zmienić.
  11. Witam! Mam taki problem: nagrałem sobie kilka ujęć kamerą cyfrową i teraz próbuję wstawić w MAX-ie jakieś rzeczy, tylko, że jak dotąd nie bawiłem się Camera Tracker i Camera Match. Cały dzień nad tym siedzę i prawie nic mi nie wychodzi. Nie wiem dokładnie, które z tych narzędzi dokładnie, do czego służy. Proszę o krótki opis albo lepiej o linki do jakiś totków. Z góry wielkie dzięki.
  12. Dzięki za rady. Bardzo mi pomogły. A gdzie te totki splutterfisha? Może jakieś linki, bo szukałem na stronie a nieznalazłem. Fotoas masz jakąś stronkę z totkami do brazila? Przydałaby się. Podziel się swoją wiedzą.
  13. Pabulo miał b. dobry pomysł. Teraz jest OK. Wielkie dzięki!!!! P.S. Ten pomysł z bounces na 3.... szkoda, że mam tylko celerona 1Ghz i 256 ram-u [rotfl2] P.S.2 Szukałem na stronie splutterfisha ale nie znalazłem żadnych toturiali oprócz standardowego z tworzeniem szkła.
  14. Witam! Mam bardzo prostą scenkę. Pokoik, w środku tylko jeden mebelek. Jest duże okno przez które ma wpadać światło i oświetlać pokoik. Mam taki sam pokoik na działce w domku letniskowym. Latem, gdy jest piękny, słoneczy dzień światło wpadające przez to okno oświetla pięknie cały pokoik i wszystkie kąty. Na parkiecie robią się takie fajne odbicia itd. Jest fajnie. [rotfl2] Ale w mojej scence jest dupnie ciemno i h.... syfiaście. (chyba wiadomo o co chodzi) Próbowałem używać różnych świateł brazila z różnymi ustawieniami. Oczywicie z włączonym indirect ilumination. Podkręcam jasność światła nawet do 20 a tu ciemno jak w d... u mu.... Podkręcam parametry w luma server i nic. Podkręcam photon map server i tylko trochę lepiej. W ustawieniach światła włączone są wszystkie bajery związane z GI. Siedziałem nad tym jakieś 3 tygodnie po 1-2 godz. i nic mi nie wychodzi. Kiedy to samo światło ustawię w środku pokoju to jest dobrze. POMOCY już nie wiem co robić.
  15. Luqas

    problem a antialiasingiem

    Miałem podobny problem. To chodzi chyba o materiał jaki używasz. Spróbuj go zmienić na jakiś z bitmapą w diffuse. Jeżeli potrzebujesz np. szarej tekstury to zrób tak: w Photoshopie lub innym programie zrób bitmapę 640x480 a takim kolorze i dodaj minimalnie szumów. Mi pomogło. Chodzi o to, że brazil inaczej cieniuje powierzchnie o jednolitym kolorze a inaczej takie co mają konkretną teksturę z bitmapą w diffuse zamiast czystego koloru. Mam nadzieję, że o to chodziło. Jak ja coś zakręce czasami. [rotfl2][rotfl2]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności