Pojęcia nie mam jak przenieśc model 3d do reala ale temat mam nadzieje że sie rozwinie b pewnie wiele osób by skorzystało z takich porad. PS. model 3d do reala można przenieść nagrywając plik max na cd i zanieść w kieszni do sieci sklepów Real:) Joke oczywiście:D A taka może już na serio propozycja. pociąć model na plastry wydrukować plastry wyciąć i posklejać warstwa po warstwie. Pewnie roboty na wiele dni ale taki mam pomysł. później juz tylko by trzeba było wykończyć powierzchnię żeby nie widzieć wartstw. Może bredzę ale taka moja pierwsza myśl była.
PPS. Postaraj się wrzucić miniaturkę do wątku to będzie bardziej widoczny bo tak to ginie w tłumie obrazów.
No mi się też podoba. W tłumie ultrarealistycznych wizek i innych tego typu prac które wyglądają jak zdjęcia z salonu meblowego, tudzież (nawet nie wiem jak to sie pisze) samochodowego to to jest wypas abstrakcyjne. Rewelacja i już:)
Fajny pomysł. Od razu mi sie przypomina film hejkum kejkum:) I postaraj sie to skończyć bo jak nie to "mydłem! załatwimy cie mydłem!"Heh. No sie wzruszyłem normalnie:) Czekam na więcej. Pozdrowionka.
PS. Zauważyłem że to mój 150 post. Ide świętować:) Zbieram szyszkowników i na PoloCocte:)
no wątek sprzed 2 lat. Włąściwie emryt, kombatant i członek ZBOWIDU jednocześnie. Ale ktoś sobie pogrzebał głęboko (bez skojarzeń:D). Praca przyjemna jednakże więc za złe nie można mieć że odkopana:)
Oj bracie zaszalałeś. Rewelka łazienka. A co do braku syfony to mogłeś sie nie przyznawać:) jakby zastosowac taki płaski syfon jak do brodzika jest to by sie ukrył i nie byloby go widać (więc może on tam jest ale go nie widac bo mały :D) Fajny design i wykonanie. Jak dla mnie 9++/10
Jesli chodzi o warsztat to nie można sie czepiać chyba niczego. Brawo. Jedyne co mnie razi to brak jakiejś myśli przewodniej w tej łazience bo takie to trochę chaotyczne. Najdziwniejsze że nie wiem co mnie w tym gryzie ale coś mnie gryzie. To według mnie bardzo ładnie wykonana wizka bardzo nijakiej łazienki. Taki jakby projektant wnętrz miał zły dzień. Ale prace warsztatowo oceniam bardzo pozytywnie:)
No więc jest to cos co i podoba mi sie i nie jednocześnie. Myśle że pomysł ciekawy, niebanalny, ale wykonanie nie do końca już ok. Tak jak piksar mówił rzuca sie w oczy użycie PSa. Popracuj jeszcze nad tym bo pomysł przedni:)
Mówiąc że lód lodu nie przypomina miałem na myśli właśnie teksturę. Wogóle mówiłem o teksturach bo model może być. Proponuje zastanowić się nad zmianą silniczka renderującego na vraya albo mental raya. Scanline na poczatek może i jest ok bo prosty ale bedzie cie wkrótce ograniczał. Mam nadzieje że skrzydeł ci forumowicze nie podcieli. Na poczatek jest ok. pozdrawiam:)
no mnie nie przekonałeś tą pracą. lód nie wygląda jak lód, para nie wygląda jak para, woda nie wygląda jak woda a nawet drewno drewna nie przypomina. Zdecydowanie do poprawki ale nie zniechęcaj się bo wszyscy kiedys byli początkujący:) pozdrawiam:)
Master Kiełbaster chyba dostrzegł wszystkie błędy. Ja więcej nie widzę. No mże kilka z tych zaznaczonych to takie naprawde drobne sprawy że jak da sie tekstury i zrobi render to niezauważane będą ale pewne sa bardzo widoczne. Ogólnie jest ładnie. Tylko dopieścić odrobine i bedzie miodzio:)
Chce przyponieć że poprawiłem ten problem z poligonami. Prosze o ocene:)
Co do pytania o wstążki to akurat nie mojego autorstwa są tylko znaleziony w sieci obrazek, ale myślę że nie byłoby problemem zrobić go w jakimś programie malarskim typu Painter jeśli ktos posiada tablet i pewna rękę. Pozdrawiam.