Skocz do zawartości

salvage

Members
  • Liczba zawartości

    163
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

salvage's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Witam. Przedstawiam łatwy sposób tworzenia wytartych krawędzi. Użycie załączonego skryptu przedstawia videotutorial, który można pobrać poniżej. http://rapidshare.com/files/271861519/wornOut_tut.zip Pozdrawiam, Adam Lach.
  2. Witam. Ja też obstaję za 7.06, bo jutro nie mogę się zjawić. Pzdr.
  3. Hej. Na pierwszy rzut oka, miejscami bardzo ostre a w innych miejscach bardzo miekkie krawędzie, gdzieniegdzie na rogach dziwnie zmieniające ostrość (na rogach chamferów trójkąty sie zostawia, albo robi, zależy ;). Rendering pozostawia wiele do życzenia, bo taki model powinien sie duzo lepiej prezentowac. Bierz sie ostro do roboty :)
  4. Kurde, ale czysto... Szacunek. A jak choinka, to nie zapomnij o swiatelkach i bombkach :)
  5. Światła bardzo ładne, natomiast z tym lakierem, hmmm... Samochód dość masywny, nie podoba mi się opcja rozciapania go miękkim lakierem. Ale to Twoja wizja ;) Zamiast refl. gloss'a dałbym poprostu refleksy fallof:p/p ;) Powodzenia i próbuj dalej :D
  6. Tak jak obiecałem, render od zaplecza ;) Zacząłem wnętrze, dam siateczki niedługo ;) Pozdrawiam.
  7. @azis: nadgorliwość jest gorsza niż faszyzm. @HXL: jakby to powiedzieć z angielska: keep up the good work. Apropos Twojego studia, czasem metoda na chama bywa słuszna ;) Jako car paint, shellac jest słuszny, bo odwzorowuje najlepiej faktyczny sposób robienia lakierów ;) Pozdrawiam.
  8. Dzieki HXL. To, ze nie widac tej "drobnostki, która cieszy", to raczej wina oswietlenia, popatrz na pierwszy render z poprzedniej strony ;) Mi też nie podchodzi materiał felg, ale naprawde nie mam pomysłu co z nimi jeszcze zrobić. No wypełni sie to czyms ciemnym, zeby nie bylo widac, spoko ;) Pozdrawiam Szanownego Pana.
  9. Prawdziwy Imperator ;) Co ja Ci bede pisał o felgach, dasz rade ;) Pozdrawiam.
  10. Jeszcze raz.
  11. Renderek końcem tygodnia. Widać plamy, widać... ale to nie ja, to mental :P Studio: dwa plane'y, jeden z góry a jeden z lewej i słaby omni na doswietlenie przedniej opony, zeby bumpa wychwycic. Mam nadzieje, że to jedynie złudzenie zwiazane z falloff'em refleksów. Zerknij na rendery powyżej. Dzieki ze komentarze, cieszę się, ze sie podaba :D
  12. To mental, on dba o mnie, żebym nie miał za mało roboty. -cos nie styka nad swiatłem, zaimportuje wczesniejszy klosz. Panowie poradźcie, robić wnętrze? :P
  13. Dobrze, że się nie poddajesz. Ale to nadal nie to. Ja sie nie znam na blenderze, ale refleksy fallof:perpendicular/parallel (musi byc cos podobnego). Opony powinny byc czarne ze specularem o niskim punkcie skupienia (w maxie: gloss.). Na chromy daj hdri i wywal tło, bo jest fatalne. Zatem powodzenia i czekam na update.
  14. Spoko, tylko pamietaj, ze jeszcze trzeba pomyslec nad tym jak to sie wygładzi ms-em chyba, że planujesz zostawic kanty ;-) No i nie zapomnij jej wygiąć, bo to co pokazałeś wyżej to takie płaskie się wydaje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności