Skocz do zawartości

bones23

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. bones23 odpowiedział adek → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Nie było o Zbrushu tylko o Mudboxie było o ile mnie pamięć nie myli. Pojechałem z dwoma ziomkami z Bydgoszczy i również się zawiodłem. Taki poziom za nasz wysiłek (ponad 30h na nogach bez odpoczynku), uważam za nieadekwatny. Więc w tym roku na pewno nie pojadę na tą gadkę szmatkę ;]. Gdybym był z Krakowa to z pewnośćią dał bym chłopaką kolejną szansę bo idea piękna i chęci też widać jak najbardziej. Ale odradzam dłuższe wycieczki.
  2. bones23 odpowiedział Nezumi → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Czy ktoś może doczytał do kiedy jest ta akcja - czyli do kiedy progress bar ma pokazywać 100% ?
  3. bones23 odpowiedział adek → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Rejestruje bez podawania kodu z obrazka. Pewnie dezaktywowali tą opcję.
  4. bones23 odpowiedział bones23 → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    Ok dzięki już sobie poradziłem
  5. bones23 dodał odpowiedź w temacie → w Teksturowanie / Texturing
    Witam. Mam następujące pytania, otóż utworzyłem drzwi w 3ds maxie 2009. Standardowy obiekt drzwi typu pivot, zamiast opcji glass zaznaczyłem beveled i mam drzwi z takimi ozdobami. Chcę dodać inne materiały dla innych części drzwi - rama, szyby itp. wiem jak zmienić material id dla podobiektów ale nie chciał bym utracić możliwości modyfikacji tych drzwi tzn. czy da się to zrobić bez konwertowania do editable poly lub mesh. Z góry wielkie dzięki.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności