Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Shiva

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. To może dziwnie zabrzmieć ale nie bardzo wiem gdzie tą ścierzkę podać bo w asset tracking nie mam .vrmap czy możesz mi podpowiedzieć gdzie dokładnie ją wpisać, będę wdzięczny za pomoc.
  2. Tak przelicza się ale w pierwszym pasie (animation prepass) a jak dochodzi do przeliczania (animation rendering) to slave'y ładują vrmape i nagle pokazują komunikat not responding... http://img256.imageshack.us/img256/1...ionprepass.jpg wiesz może o co w tym biega ? Katalog z vrmap jest udostępniony może trzeba w inny sposób wskazać ścieżki ?
  3. Cześć wszystkim ! Pracuje nad projektem ktury wymaga prekalkulacji (animation prepass > rendering) i to wszystko wykonuje na kilku komputerach w disturbed rendering. Na początek obliczam irradiance + LC = (animation prepass) sieciowo w (DR)i tu wszystko poprawnie się przelicza i zapisuje do .vrmap. Schody zaczynają się w momencie gdy przychodzi do przeliczania Irr + .vrmap bez LC - (aniamtion rendering) w (DR) ponieważ komputery (slave'y) jak by nie widziały .vrmap'y... http://img256.imageshack.us/img256/1719/animationprepass.jpg Czy to możliwe, że vray nie jest zdolny by przeliczać Irr i .vrmap'y w disturbed rendering ? Z góry dziękuję za pomoc... Max Design 2012, VRay 2.0
  4. He dobre i znów dostaniemy to samo Jak nie Physix to Bullet przepychanki między gigantami a w max'ie jak nie było tak dalej nie ma dobrej fizyki... Przepraszam - Havok czasami kulawo działał ;) ale miał soft body, rope i parę innych fajnych funkcji.
  5. Shiva odpowiedział Shiva → na temat → V-Ray
    Dzięki Mr_SAN za info Na slave'ch mam maxa trial i go nie odpalam ze względu na licencje (firma) działa on tylo w tle - vrspawner i ciężko mi będzie ustawić w maksie zamapowany dysk z text. Ale gdzieś kiedyś słyszałem o pliku (.ini) który inicjuje, trzeba go napisać -( scieżkę dostępu do tex.)i wrzucić do rot folder max'a ale to tylko słyszałem... heh coś czuje że ten bul z texturami będzie nadal mnie prześladował... Może macie jeszcze jakieś patenty lub spostrzeżenia na ten temat, będę wdzięczny.
  6. Przewertowałem forum i nic nie znalazłem co mogłoby pomóc. Komputer - Master jako główny, an pulpicie folder z projektem w którym znajdują się inne foldery z text, ies, max. itp. W sieci 4 komputery slave które są spięte i renderóją w DR. Problem polega na tym, że ni cholery nie potrafię zamapować dysków tak aby slave'y czytały textury itp z pulpitu komputera Master i tu prośba do Was czy możecie krok po kroku opisać tę czynność lub może macie inny patent na ten bul głowy... Z góry dzięki za info i pozdrawiam. Dodam tylko spec. :Win7, MaxDesign2012, VRay2.0 na każdym z kompów.
  7. Shiva odpowiedział Shiva → na temat → V-Ray
    Znalazłem jeszcze coś takiego :http://jg3d.blogspot.com/2009/01/rendering-moving-objects-with-v-ray.html może się przyda...
  8. Shiva odpowiedział Shiva → na temat → V-Ray
    SWRSC możwsz coś więcej o tym napisać ? please...
  9. Shiva odpowiedział Shiva → na temat → V-Ray
    Pomysł dobry ale w testach marnie niestety wychodzi...
  10. Shiva odpowiedział Shiva → na temat → V-Ray
    Dziś testowałem irr z animation (prepass) na dość słabych ustawieniach, render był w miarę szybki lecz niedokładny a opcja z vray sphere troszke zagmatwana jak będzie więcej czasu to ją wypróbuje... heh to chyba pozostaje czekać na vray 3.0 ;)
  11. Shiva odpowiedział Shiva → na temat → V-Ray
    Jasne to już jest pewne... a co do innych sposobów oblicania GI to możesz coś wicej napisać ? Z gróry dziękuje.
  12. Shiva odpowiedział Shiva → na temat → V-Ray
    OK a w jaki sposób ustawić irr i lc (walk-through) by również ruchome obiekty były renderowane poprawnie ?
  13. Witam czy coś w temacie Fly-Through z camerą i obiektami się zmieniło...? Mam scene gdzie kamera oraz obiekty są zanimowane, renderuje to sposobem walk-through (irr - multiframe, lc - Fly-Through) i tu pojawia się problem bo są bugi natomiast inaczej jest gdy animuje scene bez dodatkowych zanimowanych obiektów we wnątrz sceny tylko camerka i interior i jest ok... Z góry dziękuje za info i pozdrawiam.
  14. Shiva odpowiedział Shiva → na temat → 3ds max
    Sly bardzo Ci dziękuje za info napewno pomoże jutro prubne świecenie na budynek więc zrobie maski obawiam się tylko, że będe miał duży problem z nałożeniem modelu na maske i dopasowaniem kamery... No nic jeszce raz dzięki a może jest ktoś kto może się jeswcze podzielić wiedzą na ten temat... Pozdrawiam.
  15. Shiva odpowiedział Shiva → na temat → 3ds max
    Projektor będzie na wysokości 2m. ale mam jeszcze jedno pytanie do Ciebie jak można dokładnie nanieść/pokryć modelem 3d istniejący budynek tak aby perspektywa się zgadzała i wszystkie inne wystające detale jak np: balkony również się pokrywały zakładając ,że mogę to tylko zrobić na podstawie maski w scenie... Czy dopasowanie modelu do maski/punktów może się odbyć za pomocą camera match czy też może użyć VRayPhysicalCamera i tu pokombinować z ustawieniami odpowiadającymi ustawieniom projektora zakładając, że może jest to możliwe...A może masz jakiś dobry patent na to...? ;) Pozdrawiam...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.