no i mam jeszcze pewien problem. Nie wiem czy cos z moim 3dmaxem nie tak czy co... Nie moge uaktywnic mental raya. W renderingu w assign renderer powinna byc ponoc lista rozwijana rendererow. Mi niestety poza wybranym default scanline renderer, wyswietla sie tylko vue file renderer... :(
Uff, siedzialam wczoraj do 4 w nocy i juz (jak dla mnie) nie ciut ale znacznie lepiej to teraz wyglada. Lis - bardzo pomogles :) no i reszta tez - takie wsparcie ze musialo byc lepiej.
W wolnej chwili podlacze co na razie mi wyszlo.
pzdr.
Bardzo dziekuje, po przeczytaniu ostatnich komentarzy - zwlaszcza hindusa (wielkie dzieki i pozdrowienia) - az chce sie dalej pracowac i rzezbic :) Przeanalizuje wasze rady i niezaleznie czy uda mi sie cos poprawic, czy nie w tej scenie, to na pewno sie czegos naucze. Jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam. Ciesze sie ze nie splawiacie takich mlodych kotow :)
ano kobitka :)
dziekuje za cieple slowo - bo juz sie troszke podlamalam po pierwszych opiniach. Wiem, ze strasznie jeszcze malo wiem, ale myslalam, ze ktos moze mi jakos pomoc. Nie chodzi o to zeby to bylo fotorealistyczne, ale zeby jakos cos poprawic, bo utknelam w martwym punkcie.
dzieki za zainteresowanie
PS: co to GI?
i inspiracja - aczkolwiek oczywiscie to nie ma byc to samo. Moje butelki maja byc z bialego blyszczacego plastiku, ale chcialabym tak mniej wiecej oswietlic i tez stworzyc takie ladne odbicia
http://img50.imageshack.us/img50/8172/wiz34ol.jpg
Lukasz_D - dzieki :)
Lis - dzieki, wiem o tym, ale pytanie jak? :)
Blagam pomozcie. Jestem poczatkujacym "modelarzem 3d" i mam problem z urealistycznieniem sceny. Opakowania powinny byc z blyszczacego bialego plastiku. U mnie sa szare. To oswietlenie jest najlepsze, jakie udalo mi sie zrobic. Na innych albo jest za ciemno, albo sa wypalajace biale dziury swiatla. Chcialabym tez, aby butelki sataly na czyms w rodzaju pleksi. Zalaczam moj render i zdjecie, ktore jest dla mnie inspiracja.
Bardzo bede wdzieczna za proste podpowiedzi, co z tym zrobic.
PS: na butelkach beda jeszcze etykiety.