Jump to content

ra-v

Members
  • Content Count

    58
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

ra-v last won the day on July 21 2006

ra-v had the most liked content!

Community Reputation

11 Good

About ra-v

  • Rank
    Member
  1. fajnie, podoba mi się ten modelik ;) masz talent, a może po prostu troche umiejętności i wolnego czasu, sam nie wiem Dorób mu kaptur, dodaj pare detali i załacz miecz świetlny, a nastepnie zarzuć renderka powinno wygladac cool :D
  2. ja was dobrze rozumiem ;) pracujcie, a na pewno coś z projektu wyjdzie ;)
  3. według mnie dobrze jest, trzymajcie tak dalej... i dawajcie wiecej screenów ;)
  4. intoxicate, obiecałes że za 2 tygodnie, dostaniemy sporą dawke screenów, filmików i wogóle.... Nie wiem czy tylko mi sie tak te dwa tygodnie tak mulą, czy one już mineły... Zapodaj coś bo patrzec na screeny i filmiki z AF to sama przyjemnośc ;) Pozdrawiam, życze powodzenia i czekam na sreeny i filmiki....
  5. Witam, Dośc dawno temu (około 6 miechów) znalazłem na tym forum bardzo dobrego video tutoriala, o pelt mappingu, dzisiaj szukam i nie ma, coś musiałem źle wpisac, bo za cholere nie moge znaleźć, Gdyby ktoś miał link, to bardzo bym prosił o wrzucenie tutaj, Byłbym bardzo wdzięczny Pozdrawiam
  6. na kiedy planujecie wydać demo ??
  7. Witam Chciałem sie dowiedziec, czy jest może jakiś plugin do 3ds max 7.0 który pomaga przy układaniu siatki UVW i zachowuje sie tak jak pelt mapping w 3ds'ie 8.0 ?? Bede wdzięczny za wszelkie infomacje
  8. hehe nawet fajnie... troche poprawek i bedzie ok
  9. ok opisuje dokładnie w tym utorialu http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs142/index.html krok 7 Create a terraain splines, gdy mam już cała trase do wyścigu, t chce dorobić równiez resztę terenu.... tzn trawę lub góry, tego typu zeczy... w tym tytku jest napisane że mam zrobić create line, no i tak własnie robie dodałem również w customize vertex no ale gdy dodaje linie to nie łaczy mi sie ona z wierzchołkiem, co w wyniku daje, że gdy dam do lni modyfikator suface, pokazuje mi sie sama ulica, a terenu nie ma :| i własnie nie wiem jak to mam zrobić ;/
  10. mmm superowskie :) nie moge sie juz doczekać tej produkcji :)
  11. no tak rozumiem z tymi kwadratai... ale jak zrobić żeby np. połaczyć wierzchołek jednej lini z wierzchołkiem drugiej lini ?
  12. tylko jednego w tym tutorialu nie moge zrozumieć.... gdy zrobie juz splinem ulice, i wszystko jest ok, to nie moge dodać reszty terenu za pomoca create line... nawet jak to zrobie i potem dam surface to tylko ulica powstaje a reszty terenu nie ma... dzieje żie tak zapewne bo linia która tworze za pomocą create line nie łaczy sie z ulica... dałem w customize żeby sie łaczyły z vertex ale teraz tez nie działa ;/ jak powinienem to zrobić aby było ok ?
  13. hcpiter3d - wielkie thx o to mi własnie chodziło, zaraz biore sie do przeglądania... no i oczywiście punkty dodaje :) pozdro,
  14. Witam, mam pytanko.... osoboy które tworzyły kiedys mpy do gry, czy mgłbyby sie podzielić ze mna technika wykonania ? Tzn mapa, np. W miescie, ulice itd. Robie to tak stawiam plane dziele na polygony i jak to dalej robic żeby ładnie wygladało ? bo moja technika jest zdecydowanie do kitu... prosze o pomoc pozdro
  15. spokojnie... jeszcze nad tym modelem posiedze i zobaczyciue że wam sie spodoba ! ;]
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy