Skocz do zawartości

KacperSpala

Members
  • Liczba zawartości

    373
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana KacperSpala w dniu 31 Lipiec 2006

Użytkownicy przyznają KacperSpala punkty reputacji!

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    warszawa, polska

KacperSpala's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

27

Reputacja

  1. KacperSpala

    Marking Menus

    Witam, mam problemik. Zrobiłem sobie własne Marking Menu zawierajace maski selekcji, przypisałem do niego skrót Alt+x i ni huhu nie chce mi sie to wywołać, słysze tylko dźwięk 'pynk' i już. Help?
  2. Światło to raz. Ale tekstury. Imho wszędzie masz za czystko, za pieknie, za 'glansik' :) . Upackaj mu buty w błocie, klate w krwi i błocie, zdezeluj troszke , pokaż innymi słowy ZUŻYCIE materiału. Bo to to mi wylgąda na 'model nówka z fabryka' :). Może pokusiłbys sie o malą cenerie ? Jakis gruncik, jakis wieśniak, jakaś odlatująca głowa i juz masz ciekawą pracke do folio. EDIT: za duży refleks na 'metalowych partiach' ... zasadniczo... oni dosyc żadko używali metalu w swych zbrojach. Z tego co mi wiadomo, to to były kompozytowe, z gliny, papieru i takich tam, złozone z małych kwadracików (protoplasta dzisiejszej kamizelki kuloodpornej)... no ale nic, nie wiem na 100% ;P Modelik ładny. Troche pracy i może byc slicznie. Będę obserwował ^^.
  3. zbyt sterylne jak na 'grane szachy'. I jakkolwiek sie przyglądam moim to nie odbijają aż tyle otoczenia i w taki sposób. Po prostu nie odbijają....
  4. Kozak pracka :>
  5. Klicuś plosimy o filmik w quicktime'ie : **
  6. To pewnie dla tego, że temat nazywa sie Chatka Merlina a nie Merlin i jego chatka. Rozumiesz co mam na mysli pisząc to ?
  7. bycmoze z tej kulki na srodku dodam jakies niebieskie swiatlo- jestes 2ga osoba ktora mi to sugeruje ;) ,poczekamy na opinie reszty świata :> Dzieki :)
  8. OMFG ! Przeprowadzka do warszawy, studia, troche pracy, W GŁOWIE SIE NIE MIESCI. Dopiero teraz znalazłem jakis czas żeby pogrzebac. Oczywiscie nie ma praktycznie mowy, zebym skończył to na czas. Ale będę kontunuował, bo ja ZAWSZE dokańczam swoje robótki :). Koniec modelingu i wstępnego oswietlenia. Teraz najgorsze co może spotkac grafika 3D - UVkowanie @_@. A potem najprzyjemniejsze - texturowanie. 908.556 polygonów robi swoje i chodzi wolno jak żuF. Bez GI, 15 świateł w scenie. C&C welcome. Komprecha zeżarła troche jakości... A tu wersja z wyexludowanym tłem ze świateł głównych, by wydobyc przod, bo zwrocono mi uwage, że tło jest jasniejsze od centrum.
  9. secure Master Kiełbaster : )
  10. tak, teraz mam na głowie przeprowadzkę do wawy.... nieprędko będę mógl cos wrzocic, a to juz prawie termin - żal pracy... 1 miesiac + plssssss
  11. WIEM ! WIEM ! wiem co mi nie pasuje ! XD 1.) ROTFL kopnięcie z półobrotu NIE ODRZUCA DO TYŁU ! Zawija kolesia na bok 2.) tak patrze na ten render i widze but dresa. on jest na tej samej linii co noga chucka, to kopniecie z tak bliska jest prawie niewykonalne... 3.) oglądałem sobie pare urywek z czakiem norisem i wszystkich badassów wykańcza kopnięciem z półobrotu, ale w wyskoku... x)
  12. przede wszystkim pomogła by Ci znajomosc podstawowych zasad dotyczących teksturowania. Daj majla to Ci wyślę świetny artykuł Leigh Van Der Byl , 'texturing for dummies' jest na prawdę pomocny ^^, jest tez na CGtalku do zassania.
  13. Szczerze : po modelach spodziewałem się czegoś lepszego. Na prawdę. Jak skończe bitwę, to pozwolę sobię zrobic ten sam koncept, ok ? Ciekawe jak mi pujdzie... Tekstury u Ciebie leżą bardzo, potrenowałbym/poczytał... Pozdro i czekamy na porządny rozwój ..
  14. jest uroczy : )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności