funkybeat
Members-
Posts
22 -
Joined
-
Last visited
City (optional)
-
Miasto
Kraków
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
funkybeat's Achievements
Newbie (1/14)
27
Reputation
-
Firma Monsumm szuka pracowników na stanowisko 3d artist specjalizujący się w wizualizacjach architektonicznych Zadania: - Tworzenie wysokiej jakości, fotorealistycznych wizualizacji wnętrz lub obiektów zewnętrznych - Modelowanie (w mniejszym stopniu) - Teksturowanie, shading, oświetlenie - Znajomość języka angielskiego Wymagania: - Bardzo dobra znajomość 3D studio Max, Corona renderer, Photoshop, Itoo ForestPack i Railclone - Umiejętność czytania rzutów 2D - Samodzielność i umiejętność obsługi zlecenia samemu od początku do końca - Umiejętność dobrej organizacji pracy - Wysokie poczcie estetyki - Chęć rozwijania własnych umiejętności Szukamy osób od junior'a do senior'a więc śmiało wysyłaj swoje portfolio. Napisz proszę kilka zdań o sobie, co jest Twoim konikiem, w czym się czujesz najlepiej etc. Co oferujemy: - Praca w biurze w standardowym wymiarze godzin na pełen etat. Niestety na chwilę obecną nie przewiduję możliwości pracy zdalnej. - możliwość rozwoju, wymiany wiedzy - komfortowe stanowisko na mocnym sprzęcie - wynagrodzenie od 3000 zł netto do 5000 zł netto w zależności od umiejętności Wiadomość wysyłaj na [email protected]
-
Użyłem ArionFX for Photoshop.
-
Dziękuję za uwagi. Co do przepaleń, były one zamierzone, nie ujmuje to samym renderom a detal nie traci się aż tak bardzo, natomiast moim zdaniem zyskaliśmy fajne uczucie mega słońca i pogody o jaką modli się każdy polak jadący nad morze :).
-
Cześć, Zamieszczam pracę jaką wykonałem jakiś rok temu dla biuraarchitektonicznego z Krakowa. Robione w 3ds max, Corona i Photoshop. Zapraszam do krytykowania i dyskusji :). Pozdrawiam
-
Zbychowaty masz total rację z tym TV, mój mózg chyba to zupełnie wykluczył jakoś po prostu tego nie widziałem :(. A lampy już mi sie nie chciało poprawiac. Cegłę zrobiłem derbismaker'em a zróżnicowanie textur pluginem multitexture potem kopiowałem moduły.
-
Dzięki za komentarze, cegła robiona "ręcznie" i jest to fajna opcja bo kiedy udało mi sie wymyślić jak t zrobić zajeło mi to mniej - więcej tyle samo czasu co ustawienie disp. a efekt 100 razy lepszy no bardzo mało ramu ta cegła zużywa. I proszę się czepiać, piszcie co wy byście zmienili itp ! . Skalpel bo diabeł twki w szczegółach musisz sie przyjrzeć co jest za oknem ;).
-
Cześć, zamieszczam swoją pracę, może komuś się spodoba a może porozmawiamy o niej więcej i wytkniecie mi wszystkie błedy :).
-
Nezumi, mam podobne zdanie do Twojego aczkolwiek z lekkimi modyfikacjami, takie cos fajnie wyglada i fajnie sprzedaje się na wizkach, sam pomysl mieszkania zdala do ludzi w lesie, też jest fajny. Minimalizm wyglada dobrze na obrazku, ale nie chcialbym w czymś takim mieszkać, źle bym sie czuł. Preferuje rodzinne, ciepłe miejsca. Taka archtektura miałaby dobre uzasadnienie jakby była tania, a nie dwa, albo i trzy razy droższa od przeciętnego zwykłego domku ze spadzistym dachem. W tym brudnym betonie to troche też mój zamysł - przyznaje się, ale to raczej tez dla własnego treningu, żeby poćwiczyć sobie blendMtl :).
-
Próbowałem i nie pamiętam czemu, ale mi nie siadł tnen skrypt ktorego ja uzywam jest o tyle spoko, że automatycznie tworzy maske na karzdy materiał z osobna tylko w 3 kolorach R G B i selekcja w szopie jest prosta i przyjemna :)
-
Maski robie w v-rayu, robie osobny plik uzywam skryptu automultimate i wlaczam fixed - 4 do aa dzieki temu maski są bardzo ostre :). Co do zacieków - zamysł architekta zupelnie inny material. Ale dla celów wrażeniowych może to poprawię :)
-
skalpel3d, dziękuję a odpowiedz, twoje rady są dla mnie bardzo cenne :). Mam do kilka pytań a mianowicie: -co do wrapiania w tło - renderuję osobno maski w rgb i w szopie je sobie selekcjonuję maski sa dość ostre i wygładzanie jest na prawdę wysokie, też to zauważyłem tylko nie wiem jak sobie z tym poradzic i czy to jest pozostałasc po źle zrobionej masce czy raczej jakies dziwne odbicie przeswitywanie liścia. -nie do końca rozumiem co Ci nie pasuje z tymi zaciekami dalem vray blend material i zmaskowalem drugi material zacieków - co do tego "fenomenu" chodzi ci o kaustyki ? Czemu Ci sie nie podobaja ?
-
Dzięki za odpowiedź, kaustyki liczone w v-rayu i to wcale nie jakims kosmicznym kosztem czasu renderingu jest do tego fajny tutorial, jak ktoś będzie chciał udostępnię link :).
-
Witam serdecznie, to moj pierwszy post z moimi wizualizacjami. Liczę na wasze komentarze, krytykę jak i ożywioną rozmowę :).
-
[SSAT] "Now we are free"
funkybeat replied to funkybeat's topic in Bitwa 3D: Straszne Skutki Awarii Telewizora
Dodałem skarpetę troch detalu. -
Odkręcony hydrant pryska wodą w każdą stronę, w tle wózek inwalidzki ze starym radiem na tyłach a w "deszczu" tańczy dziadek w piżamie, cylindrze i z parasolem. + Nawiązanie do naszej rzeczywistości klatka pod blokiem, ławka itp. Tak mniej więcej przedstawia się scena. Chodząc po forum zauważyłem ze prace przedstawiają głownie negatywne emocje. Wiec postanowiłem ten straszny skutek przedstawić jako coś dobrego. Stary człowiek odlepił się od fotela bo tv nie działa i nagle poczuł, że stracił całe życie przed nim wiec postanowił "przeżyć to jeszcze raz".. Poczuł się wolnym człowiekiem( stąd tytuł). Mam nadzieje, że scena wystarczająco nawiązuje do tematu. Mam także nadzieję, że skończę scenę (sesja). Liczę na wasza pomoc jakieś własne przemyślenia, obiekcje jak i krytyka pod względem poprawności modeli i renderu :)! P.s Opis sceny jeśli skończę na pewno zmodyfikuję na hmm taki bardziej twórczy ;-). A teraz trochę Renderów: Tak więc tańczący pod "prysznicem", wiem ze jeszcze trochę jest do poprawy ale mile widziane wasze sugestie i podpowiedzi. Myślę, że tkanina wygląda na wystarczająco mokrą. Strasznie spipcyła mi się jedna stopa 2 w sumie też podczas rigowania ale nie szkodzi będzie miał skarpetki i ranne pantofle :) Wózek: Trochę przesadziłem z "felgami" ale na początku był trochę inny pomysł na scenę Radyjko: ogólny zamysł tła ale coś czuje ze możne nie wypalić: Niestety jeszcze nie do końca mam pomysł na kard :(. I mała prośba jeśli ktoś ma jakiś pomysł albo tutorial jak zrobić fajnie pryskającą wodę z dóry dziękuję ;-). Zrobiłem ja narazie przy pomocy partylki ale efekt nie jest do końca zadowalający. Prawdopodobnie wiele rzeczy ulegnie zmianie.